Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder - 250sx 2002r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:56, 18 Kwi 2017    Temat postu:

na oko to wiesz... zmierz przerwe i bedzie wiadomo co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:02, 18 Kwi 2017    Temat postu:

Wychodzi 0,4mm (0,4 ciasno 0,3 z luzem to myśle że około 0,37mm), w papierach dołączonych do vertexa jest od 0,15mm do 0,25mm nie podoba mi się to. Możliwe że to było przyczyną poprzedniego zatarcia za duży luz?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez menthor4u dnia Wto 19:25, 18 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:52, 18 Kwi 2017    Temat postu:

jak chodzi o pierscien to im luxniejszy tym trudniej zatrzec ;D bo mniej jest dociskany do scianki cylindra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:01, 18 Kwi 2017    Temat postu:

A co z tym wymiarem? Nie jest to za duży luz? Poza tym mam przy sobie nowego vertexa i poprzedniego przytartego wossnera tej samej selekcji i wossner dużo ładniej pasuje praktycznie nie ma luzu natomiast vertex tej samej selekcji posiada minimalny luz na boki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:21, 18 Kwi 2017    Temat postu:

jakim wymiarem ? podałes ze masz 0.4 a limit jest do 0.25 - czyli ewidentnie za duzo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:55, 18 Kwi 2017    Temat postu:

Spotkał się już ktoś z zawyżonymi średnicami wewnętrznymi w cylindrach z langcourt?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:17, 19 Kwi 2017    Temat postu:

u mnie zawsze nowy vertex lekko wchodził, czy w nowy cylinder czy w cylinder juz po jakimś przebiegu i dało się nim w górnym położeniu bujnąc na boki

jak cylinder pomierzony to chyba wystarczy zapytać o wymiar tego co mierzył

co do pierscieni to nie wiem, nigdy tym sie interesowałem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Śro 8:21, 19 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 11:46, 19 Kwi 2017    Temat postu:

menthor4u napisał:
Spotkał się już ktoś z zawyżonymi średnicami wewnętrznymi w cylindrach z langcourt?


U mnie po nicasilu od nich okazało się że na start jest selekcja B.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:04, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Cylinder oddany, ma być wysłany do serwisu ktm i tam mają dobrać odpowiedni tłok, wstępnie sugerowali selekcje B vertex, wossner z przebiegiem 2 mth nie ma luzów w przeciwieństwie do nowego vertex. Dokładnie tak jak mówi janexc200 w górnej części tłok ma delikatny luz na boki. Tyle słyszałem pochlebnych opinii o langourt a tu taka kaszana. Chłopaki co w takiej sytuacji robiliście, dostaliście jakiś rabat za stratę jednej selekcji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 19:38, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Nikt nie gwarantuje że wyjdzie A. Poza tym nawet w nowym motocyklu na start możesz mieć drugą selekcje tłoka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:00, 26 Kwi 2017    Temat postu:

Cześć, cylinder wraz z tłokiem sprawdzony w serwisie KTM w opolu, pasowanie od 0,06 do 0,07mm. Troche mnie to dziwi ale mierzone średnicówką, podobno tłok vertexa ma nieco mniejszy wymiar u u góry stąd wrażenie kiwania na boki, sam cylinder jest minimalnie węższy u góry, szerszy u dołu. Serwisowi chyba moge zaufać powiedzieli żeby zakładać bez wachania. Natomiast troche się zdziwiłem kiedy powiedzieli mi żebym przy docieraniu zastosował mieszankę 1:25, toż to dwa razy więcej niż standardowo. Czy to aby nie ejst przesada?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez menthor4u dnia Śro 10:00, 26 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:39, 02 Maj 2017    Temat postu:

Panowie wydaje mi się że tworzy się historia bo takiego przypadku jeszcze chyba nie było, drugi cylinder drugi tłok, jeden bak paliwa zdjęcia poniżej

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cylinder mierzony przez serwis, nowy tłok, olej Ipone zgodnie z zaleceniami serwisu 1:30 przez co wykończyłem świece, uszczelniacze na wale ok, uszczelka pod głowicą ok, poziom płynów w normie, specjalnie dbałem żeby go nie przegrzać, przez ten pierwszy bak na pół gwizdka. Rece mi opadły...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:43, 02 Maj 2017    Temat postu:

Przytarcie od strony wydechu pod palcem czuć zmatowienie powierzchni (nie czuć rys), od strony gaźnika minimalne niewyczuwalne ryski, reszta cylindra jak nowa, tłok nawet nie ma nagaru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:11, 02 Maj 2017    Temat postu:

edytuj posty. nie pisz jeden pod drugim.

cos nie tak jest na pewno. moze dali złe pierscienie, pare razy chyba słyszałem o tym że dorzucili złe pierscienie - za duze, teraz to juz za późno na kontrole jakakolwiek. ale przed załozeniem czasem warto wrzucic pierscienie same, dobic tłokiem z 1 cm od góry, i sprawdzic jaki jest luz na zamkach...

cylinder nie wydaje sie zły, otarcia nie są grubsze niż honowanie praktycznie, dziwnie to wygląda. masz foto tłoka ?

czasem jak korbowód krzywy to potrafi sie cos nierówno wycierac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 21:56, 02 Maj 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:

czasem jak korbowód krzywy to potrafi sie cos nierówno wycierac.


Albo jak są kartery z dwóch silników to też się dzieją cuda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin