Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder - 250sx 2002r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:42, 10 Mar 2017    Temat postu:

Dzisiaj oddałem cylinder do zakładu w którym mi go pomierzą i obejrzy to ponoc jakiś specjalista;), być może skończy się na honowaniu i innej selekcji, Panowie jak włożyłem sam pierścień ułożyłem tłokiem od góry żeby rowno siedział to przerwa na zamku była prawie 1mm a sam tłok siedzi w miarę ciasno, czy to możliwe ze pierścień się tak zjechał ze stracił tyle na obwodzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 18:44, 10 Mar 2017    Temat postu:

Mozliwe widzialem moto gdzie koles wsadzil odwrotnie ( do gory nogami pierscien ) i kopal kopal kopal i moto nie odpalalo. Robil to chyba dluzszy czas bo w wydechu bylo z pol litra paliwa Very Happy (oczywiscie odpalal po remoncie na nowym tloku ) po rozebraniy pierscoem bym totalnie zjechany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:40, 13 Mar 2017    Temat postu:

Odwrotny montaż nie wchodzi w grę, zwróciłem uwagę na to żeby znaki, w tym przypadku literka N była u góry. ale mimo wszystko wydaje mi się że podczas montażu musiał ewentualnie się krzywo ułożyć, nie widze za bardzo innej opcji, starałem się nie przegrzać moto a i smarowanie też było takie jak powinno. Próbuje odnaleźć przyczynę żeby w ten sam sposób nie załatwić kolejnego cyl i tłoka. Te zdjęcia które wcześniej wrzuciłem to 2mth delikatnej jazdy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamjajoz




Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:18, 18 Mar 2017    Temat postu:

A pierścienie w 2t nie są czasem symetryczne? I kierunek montażu nie powinien mieć znaczenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 13:19, 18 Mar 2017    Temat postu:

Moze byc to zalezne od modelu czy nawet producenta tloka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:00, 20 Mar 2017    Temat postu:

Tak jak widzieliście na zdjęciach, cylinder przytarty. Nie było tragedii po pomiarach wcisnąłbym selekcje C i pojeździł ale nie o to mi chodziło przed remontem. Chłopaki z zakładu który sprzedawał mi cylinder zaoferowali pomoc, dostałem zniżkę na wszystko ale muszę wyłożyć znowu ponad 1000zł za w sumie dwie godziny jazdy:). Zacząłem się zastanawiać i wydaje mi się że po zmianie z tulei na nicasil mogłem mieć rozregulowany gaźnik, mimo iż na świecy miałem nagar to był to nagar suchy i opiłki pierścienia, to mnie zmyliło myśląc że mieszanka jest bogata? Myślę że mieszanka była zbyt uboga i dlatego przy wzroście temperatury pierścień się starł przy okazji szlifując cylek. Na tę chwilę nie potrafie inaczej tego zjawiska wytłumaczyć, wszystko było złożone tak jak powinno.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez menthor4u dnia Pon 13:02, 20 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:44, 21 Mar 2017    Temat postu:

Uboga mieszanka nie mogła być przyczyną. Musiałbyś katować i przegrzewac wiele godzin ale to słychać bo silnik dzwoni, przeciąga cykle. Prędzej przytopilo by tłok. Coś po prostu źle poskladales, za ciasno prawdopodobnie.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:01, 21 Mar 2017    Temat postu:

Dlatego tym razem cylinder pojechał z nowym tłokiem, wszystko ma być dobrze pomierzone i spasowane. Kiedy wróci cylinder wrzucę zdjęcia przed montażem, samego pierścienia włożonego do cylindra i tłoka może ewentualnie w razie jakichś wątpliwości pomożecie mi je rozwiaćSmile chyba nie przelknąłbym kolejnego zestawu jeszcze raz:) w cenie remontu i motocykla miałbym nowszy model ćwiary:D a tak mam nadzieje ze bez problemów pojezdze ten sezon a po sezonie z czystym sumieniem sprzedam prawie całkowicie odbudowane moto:) SX się przy mnie marnuje, lepiej mi będzie na młodszym exc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stiopa




Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bedzin

PostWysłany: Śro 10:18, 22 Mar 2017    Temat postu: Głowica do 125sx

Witam.
Mam problem ze sparowaniem głowicy do cylindra. zrobiłem "secika" i po odpaleniu puściła uszczelka pod głowicą. Przed remontem moto latało.
numerki na cylindrze wskazują na to,że cylek jest 2002r a nr na głowicy, że
sprzed 2002r.
W ktm sklep znalazłem takie nr głowic:
603.30.006.000
603.30.006.100
603.30.006.400
czym one się różnią? I która jest do mojego cylindra?
Pozdrawiam S


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 11:12, 22 Mar 2017    Temat postu:

Jeżeli cylinder masz młodszy niż 2002 (końcówka numeru 300), ale nie starszy niż 2006 uszczelkę pod głowice będziesz miał jako oring, (a nawet dwa; osobno dla płynu chłodzącego i osobno dla komory spalania).
Przed rokiem 2002 była jedna uszczelka, nie oringi.
Po roku 2006 zmieniono kształt cylindra i głowicy.
Co do numerów które podałeś to każdy powinien zaczynać się od cyfry 5, a nie 6. Kolejno:
z końcówką 000 - głowica z przed roku 2002- nie pasuje do cylindra po 2002
z końcówką 100 - głowica od 200 exc po roku 2003(oczywiście też nie pasuje)
z końcówką 400 - głowica po roku 2002 - pasująca do Twojego cylindra
Podsumowując: jaką uszczelkę założyłeś? jedną czy dwa oringi? Jaka uszczelka była wcześniej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:40, 22 Mar 2017    Temat postu:

Kupiłeś dobry oring wewnętrzny? Zauważ że pomiędzy latami 2000-2002 występuję dwa rozmiary oringu wewnętrznego 80mm i 76mm. Sprawdź czy masz odpowiedni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 13:41, 22 Mar 2017    Temat postu:

Z tego co widzę, to kolega pisze o 125 sx, więc powinien sprawdzić to o czym pisze ja w poprzednim poscie
Swoją drogą nie wiem dlaczego pyta właśnie w tym temacie, ale od porządku na forum ja nie jestem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stiopa




Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bedzin

PostWysłany: Śro 13:54, 22 Mar 2017    Temat postu:

amek 721 dzięki za konkretną odpowiedź mój cyl ma nr 503.30.005.300 R więc głowica z końcówką 400.
Pozdrawiam. S


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stiopa dnia Czw 0:25, 23 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stiopa




Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bedzin

PostWysłany: Sob 8:35, 25 Mar 2017    Temat postu:

A może zna ktoś wymiary głowic do sx125 ?
Mam taki problem, że mam dwie sztuki w ręce o różnych nr końcowych i różnicy nie widzę. Potrzebuje wymiary i zdjęcie głowicy z końcówką 400.
Pozdrawiam Szczepan.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stiopa dnia Sob 8:36, 25 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:48, 18 Kwi 2017    Temat postu:

Witam, tak jak obiecałem dzisiaj dotarł nowy cylinder, nowy tłok. Podobno cylinder pomierzony i sprawdzony, wrzucam zdjęcie z pierścieniem, zaraz pójdę po szczelinomierz bo coś nie podoba mi się ta przerwa. Proszę o opinię.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin