Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpowietrzenie/wymiana oleju w układzie hydraulicznym
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 14:52, 30 Paź 2012    Temat postu:

A olej od sprzęgła wymieniałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fahrenheit




Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:00, 30 Paź 2012    Temat postu:

Olej w sprzęgle jest wymieniony na Magura Blood. Odpowietrzam od góry, klamka elegancko twardnieje i słychać jak rozłącza na sucho. Na początku jazdy też wszystko jest tak jak być powinno ale z minuty na minutę potem tracę sprzęgło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:09, 30 Paź 2012    Temat postu:

było to juz na forum Wink poszukaj.

na szybko : zdejmij wysprzęglik i zobacz czy łozysko widoczne za wysprzeglikiem ma załozone uszczelnienie.

płyn nie ubywa ? tylko sprzegło po prostu mięknie tak ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fahrenheit




Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:17, 30 Paź 2012    Temat postu:

Szukałem i szukałem Smile wycieku nie widać, płyn w zbiorniczku też jest. Sprzęgło miękkie jak siusiak impotenta, wychodzi na to że leci gdzieś na dole.

Poprawka, właśnie chyba nie cieknie. Bo płyn w sumie się utrzymuje w zbiorniczku przy klamce. Musi coś być z wysprzęglikiem. Czy moge go ot tak zdjać i np nie spieprzy mi olej ze skrzyni?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fahrenheit dnia Wto 15:21, 30 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:20, 30 Paź 2012    Temat postu:

przeczytaj jeszcze raz co napisałem Smile skoro leci to skąd miał bys wciąz płyn ? logiki troche Razz

pod cisnieniem pracy olej moze przedostawac sie do za to łozysko ( uszczelnie nie dla oleju to nie problem ) wypycha membrane wysprzeglika i żeby membrana wypchneła talerz sprzęgła musisz własnie podpompować. sprawdź czy masz te uszczelenie jak masz to je wywal. powinno pomóc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fahrenheit




Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:03, 30 Paź 2012    Temat postu:

Polatałem teraz pół godzinki i jeszcze taka obserwacja że gdy sprzęgło umrze to pomaga mu pompowanie klamką. Kilkanaście razy i wraca mu sprawność ale za chwilę czynność trzeba powtarzać od początku. Nie mam już pomysłów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:23, 30 Paź 2012    Temat postu:

Płyn w układzie sprzęgła wymieniałeś na nowy?
Odpowietrzyłeś dobrze układ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:37, 30 Paź 2012    Temat postu:

spróbuj odpowietrzyć od dołu, tak jak to powinno się robić
z klamką masz wszystko ok? może tam coś szwankuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fahrenheit




Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:43, 30 Paź 2012    Temat postu:

Spróbuję odpowietrzyć od dołu ale ostatnio szło mi to średnio bo strasznie ciężko mi było wtłoczyć płyn. Co do pompki to na pewno nie przecieka ale jeszcze rozbiorę ją profilaktycznie i może zainwestuję profilaktycznie w reperaturkę. A czy nie może być za to odpowiedzialny oring w wysprzęgliku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 19:44, 30 Paź 2012    Temat postu:

ja ostatnimi czasy(przed wybuchem) Miałem taki problem że jeździłem wszystko git a tu nagle momentalnie sprzęgło pada(jakbym wg płynu w układzie nie miał), okazywało sie że przy odpowietrzaniu, cały układ to powietrze. Winne były miedziane podkładki uszczelniające przewód : d
Płyn wyciekał po trochu aż momentalnie klamka miękka jakby pękł uszczelniacz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:24, 30 Paź 2012    Temat postu:

szło Ci ciezko bo za pewne nie popuściłeś tej regulacji przy klamce/ewentualnie można zdjąc całą klamke/lub tez masz zasyfiony odpowietrznik jak nie masz zaślepki na niego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:52, 31 Paź 2012    Temat postu:

co do wycieków to fajnie "czasami" jest umyc motocykl, wtedy łatwiej bedzie zauwazyc swieze wycieki...
Jezeli płynu ci nie ubywa to O-ring w wysprzegliku jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fahrenheit




Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:44, 08 Lis 2012    Temat postu:

Okazało się że wysprzęglik był uszczerbiony. Wymiana na nowy zrobiła robotę. Dzięki za pomoc Panowie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:55, 08 Lis 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
na szybko : zdejmij wysprzęglik i zobacz czy łozysko widoczne za wysprzeglikiem ma załozone uszczelnienie.


mozesz wrzucic zdjecie jak ono powinno wygladac, lub precyzyjniej to opisac, bo nie wiem czy o tym samym mysle.
u mnie po zdjeciu wysprzeglika widac "kulki" w tym lozysku, czyli wnioskuje ze zadnego uszczelniacza tam nie mam Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:40, 08 Lis 2012    Temat postu:

no to nie masz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 4 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin