Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Sob 21:48, 30 Wrz 2017    Temat postu:

2014

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 22:10, 30 Wrz 2017    Temat postu:

Czyli masz te jeszcze bardziej kruche:)

Ja mam ori bety produkowane przez polisporta. Pewnie po zimie zamontuje jakiś inny kolorek, więc dam znać, ale raczej nie spodziewam się różnic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 9:50, 01 Paź 2017    Temat postu:

żółf napisał:


Gabarytowo beta jest dużo mniejsza od KTMa, na DBC fajnie się koleś wypowiedział, że beta to 7/8 motocykla enduro i to dokładnie pasuje. Jest niższa, krótsza i węższa od KTMa, przypomina gabarytowo setkę (ale jest niższa:). Jest bajecznie zwrotna i jadąc ma się uczucie lekkości. Dla mnie to duży plus, jedynie na skakaniu przez kłody łatwiej się na silniku podwiesić - ale to kwestia techniki.


Powiem szczerze że na obecnej kozie jak nogi zabraknie to przytulam glebę(staram się nie zatrzymywać Smile ).Te cechy bety jak dla mnie miałyby naprawdę pozytywne-duże znaczenie.A jak jest z charakterystyką silnika,dołem itp???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jesien




Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Nie 12:08, 01 Paź 2017    Temat postu:

Upalam od 7mth rr250 18’, po przesiadce z exc 250 12’ jest kolosalna różnica w silniku jak i geometri motocykla w stosunku do KTm - tak jak koledzy juz wspomnieli, co do silnika - w porównaniu do silnika w exc - Beta idzie masakrycznie lepiej, dół silnika jest niesamowicie duży, moc jest dość linowo oddawana - jest dość łatwa do opanowania, motocykl porównywaliśmy z Husqa TE 250 17’ No i rownież Beta idzie lepiej. Co do zawieszenia, tył jest jak dla mnie bajka-niesamowita trakcja, przód tez nie jest zły ale będę chciał go trochę przerobić gdyż przy dużych prędkościach jest dość niestabilny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 12:54, 01 Paź 2017    Temat postu:

KAT 200 napisał:
żółf napisał:


Gabarytowo beta jest dużo mniejsza od KTMa, na DBC fajnie się koleś wypowiedział, że beta to 7/8 motocykla enduro i to dokładnie pasuje. Jest niższa, krótsza i węższa od KTMa, przypomina gabarytowo setkę (ale jest niższa:). Jest bajecznie zwrotna i jadąc ma się uczucie lekkości. Dla mnie to duży plus, jedynie na skakaniu przez kłody łatwiej się na silniku podwiesić - ale to kwestia techniki.


Powiem szczerze że na obecnej kozie jak nogi zabraknie to przytulam glebę(staram się nie zatrzymywać Smile ).Te cechy bety jak dla mnie miałyby naprawdę pozytywne-duże znaczenie.A jak jest z charakterystyką silnika,dołem itp???


Ten silnik ciągnie równiutko od samego dołu, najlepszy silnik w motocyklu jaki znam. Bardzo ciężko go zadusić, a do tego jest przewidywalny.

Już nie raz uratowałem się przed glebą podpierając gdzieś czubkiem palców na trawersie, więc ta wysokość robi robotęSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 10:10, 02 Paź 2017    Temat postu:

Dzięki panowie!!
Można by rzec czterotakt w dwutakcie Wink
Nic mi teraz nie pozostaje jak węszyć za dobrym modelem.Najlepiej byłoby kupić nowy ale może trafi się coś godnego z drugiej ręki.Jakby ktoś coś miał do zaproponowania to piszcie na priv.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 10:34, 02 Paź 2017    Temat postu:

Właśnie w ogóle nie przypomina czterotaktu, charakterystyka jest gumowa, nawet od jałowych obrotów można odkręceć bez szarpania:) Ostatnio ruszyłem z szóstego biegu:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 12:19, 02 Paź 2017    Temat postu:

Mogę oddać ci swoją Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 13:57, 02 Paź 2017    Temat postu:

Dzięki,ale raczej będę celował coś powyżej 16stego roku.A dlaczego sprzedajesz??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 21:50, 02 Paź 2017    Temat postu:

Żartowałem Very Happy jak na razie nie ma lepszego motocykla dla mnie, no chyba że nowsza Beta ale tylko w wersji Boano.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:32, 03 Paź 2017    Temat postu:

Jesien napisał:
Upalam od 7mth rr250 18’, po przesiadce z exc 250 12’ jest kolosalna różnica w silniku jak i geometri motocykla w stosunku do KTm - tak jak koledzy juz wspomnieli, co do silnika - w porównaniu do silnika w exc - Beta idzie masakrycznie lepiej, dół silnika jest niesamowicie duży, moc jest dość linowo oddawana - jest dość łatwa do opanowania, motocykl porównywaliśmy z Husqa TE 250 17’ No i rownież Beta idzie lepiej. Co do zawieszenia, tył jest jak dla mnie bajka-niesamowita trakcja, przód tez nie jest zły ale będę chciał go trochę przerobić gdyż przy dużych prędkościach jest dość niestabilny.


jeździłem praktycznie nową 300rr'17 w porównaniu z te300 też '17 bardziej klocowata, silnik dość fajny lecz nie powiedziałbym, że lepszy od ktm-owskiej 3-sety- trochę inny, za to sprzęgło kicha - i ciężej chodzi i już się "dziugało" jak w starych rfs-ach; co poprawili w modelu '18?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szkop




Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Śro 7:28, 04 Paź 2017    Temat postu:

Pany czy do bety z 2017 r. zębatki na tył są takie jak w ktmach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 10:33, 04 Paź 2017    Temat postu:

Szkop napisał:
Pany czy do bety z 2017 r. zębatki na tył są takie jak w ktmach?


Inne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 22:09, 04 Paź 2017    Temat postu:

To w Becie są inne piasty od 2017 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 23:45, 04 Paź 2017    Temat postu:

Z tego co przejrzałem katalogi to od 2015 do teraz są takie same.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 10 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin