Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:09, 03 Maj 2017    Temat postu:

Jeśli chodzi o porównanie zawieszenia to wiem, że dwukomorowy sachs na pewno chodzi lepiej i nie ma takiego pykania jak to jest w jednokomorowym. Podczas ruchu amortyzatora słychać zgrzyt, w trakcie jazdy niesłyszalny ale na postoju to masakra. To pykanie czasami mnie denerwuje i wiem, że tego nie da się pozbyć. Albo wymieniasz na dwukomorowy albo jeździsz z tym czym masz.
Co do sprzęgła, to jak dla mnie chodzi bardzo dobrze. Wiadomo, że można pokombinować i zrobić tak, że będzie podmuchem wiatru się wciskało Very Happy ale jak ktoś już ma trochę doświadczenia z moto i wie jak pracuje sprzęgło to bez problemu można jeździć i w trudnym terenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 22:00, 03 Maj 2017    Temat postu:

Jeździłem wersją zwykłą i racing jedna po drugiej i mogę powiedzieć, że warto w sytuacji jeżeli zamierzasz jeździć bardziej CC niż Hard Enduro. Różnica jest taka, że przy szybkiej i agresywnej jeździe, zawieszenie robi lepszą robotę, no i można je lepiej skonfigurować pod siebie. Do jazdy typowo hard enduro, nie ma sensu dopłacać, lepiej kupić standard i wymienić pompę na inna, bardziej miękką. Reszta wystarcza.

Jak wypada beta 300 do husqvarny 250? silnikowo, ciężko porównać, bo to 300 a tamto 250. Mogę porównać wymiary, masy etc.. Dla mnie, różnica bardzo duża, motocykl wydaje się węższy, krótszy i niższy, łatwiejszy w manewrowaniu, jestem niski więc to ma dla mnie znaczenie. Zawieszenie twardsze, hamulce lepsze. Jakość wydaje się niższa, ale to ocenię po takim samym przebiegu jak w Husqvarnie. Zaznaczam, zmieniłem motocykl na bete po przejechaniu się, więc polecam to zrobić każdemu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 22:04, 03 Maj 2017    Temat postu:

Dodam, ze jest kilka rzeczy które warto poprawić po fabryce, wiec jak ktoś chce, mogę napisać + jakieś foto Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:05, 04 Maj 2017    Temat postu:

Napisz napisz, zawsze to więcej informacji dla innych użytkowników. W sumie jeśli możesz to zrób również takiego posta na forum bety i tam napisz o wszystkich poprawkach, może ktoś się dołączy i też coś dopisze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 8:39, 05 Maj 2017    Temat postu:

Co do hamulców to tylny zacisk niestety lubi się wyrobić i lata jak szmata, dzwoni itp, zestawy naprawcze pomagają na chwilę. Ale to pikuś.

Ktoś pytał o hard enduro hehehe, my jeździmy tylko hard enduro u Nas, jeździ kilka bet 16 i kilka 17, i racingi i zwykłe, te motory są stworzone do hard enduro, sprzęgło pracuje lekko, nie ma się do czego przyczepić, ewentualnie jak ktoś ma słaby paluszek to ćwiczyć podciąganie na palcach, na wspinaczkę się zapisać Razz

drapak kolega skończył w hobby na 3cim miejscu, teraz panorame w B Lenon zrobił na 1 miejscu w pierwszym dniu, jeździł zawsze na yzf 250 i przesiadł się po przejażdżce na bete...

ja trąbie Wam o becie na forum od 2lat, domyślam że każdy zagorzały fan KTMa nie chce się przesiąść bo KTM to stan umysłu ale jestem pewien że nikt przesiadki nie pożałuje. Minęło już sporo czasu odkąd beta zaczęła się sprzedawać, jest przetestowana na każdy możliwy sposób, jest niezawodna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 8:46, 05 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 15:12, 05 Maj 2017    Temat postu:

Pogratulować kolegow Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:51, 05 Maj 2017    Temat postu:

niech otworzą wiecej dealerów to mysle ze sprzedaz drastycznie by podskoczyła Very Happy

ja ch,etnie wziąłbym bete... ale jakbym miał blizej dealera Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:05, 05 Maj 2017    Temat postu:

ale kolega Lenona widziałem, że wrócił do KTM;
Beta niewątpliwie jest warta uwagi, tym bardziej, że cena przystępna ale... ale.... : sprzęgło dużo ciężej (miałem porównanie z xtrainer-em), znajomy przy wymianie tłoka miał niespodziankę - okazało się, że na pierwszy montaż miał selekcję B wsadzoną a nie wiem czy nawet nie C (nie pamiętam) Sad

niemniej jak pisałem wcześniej kupię kiedyś Betę choćby tylko po to żeby się przekonać jak to jest faktycznie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pią 20:07, 05 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:17, 05 Maj 2017    Temat postu:

dealer pod nosem dobrze jak jest ale bez przesady,
większosc gratów które się kupuje to częsci uniwersalne, oleje, opony, napędy, tak na dobrą sprawę nowe orginalne częsci są potrzbne sporadycznie, zresztą w NMR wcale nie mają wszystkiego tak od ręki, też trzeba czekac, jak na razie z orginalnych części msuiałem kupic do motocykla z 2008r 4 srubki które popsułem bo ktoś dojebał wcześniej na klej nierozkrecalny,

jak wezmiesz nówkę to do niczego ci dealer na miejscu nie potrzebny o ile nie ma akcji serwisowych i innych problemów, oczywscie trzeba przewidywac pewne sytuacje i miec do takiej bety dyfuzor na zapas który zresztą dają do nówki, klocki, plastiki itp zeby w razie lipy nie czekac tylko załozyc bo to nie ktm ze kolega pozyczy

dla kazdego kto bawi się tymi motocyklami będzie lepiej gdy ktm będzie miał poważną konkurencję Smile

coś mi mówi ze w Lublnie pojawi się przestawiciel bety szybciej niz nam sie wydaje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Pią 20:21, 05 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:03, 05 Maj 2017    Temat postu:

oby Janexc200 dla nas im więcej marek na rynku tym lepiej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 22:18, 05 Maj 2017    Temat postu:

te300 napisał:
ale kolega Lenona widziałem, że wrócił do KTM;
Beta niewątpliwie jest warta uwagi, tym bardziej, że cena przystępna ale... ale.... : sprzęgło dużo ciężej (miałem porównanie z xtrainer-em), znajomy przy wymianie tłoka miał niespodziankę - okazało się, że na pierwszy montaż miał selekcję B wsadzoną a nie wiem czy nawet nie C (nie pamiętam) Sad

niemniej jak pisałem wcześniej kupię kiedyś Betę choćby tylko po to żeby się przekonać jak to jest faktycznie


tak, to jest prawda, większość ma selekcję B w każdym razie u Nas jakoś nie zwraca się na to uwagi bo motor nowy sezon, max 2 i znowu nowy.

Ja miałem Bete 2014 i już pisałem wielokrotnie, kupiłem KTM'a tylko i wyłącznie dlatego że była dobra cena i rok a i tak długo chodziłem i gdybałem co by tu zrobić żeby jednak do beci wrócić. Ba, nadal mam takie myśli Razz

Nie wiem z jakimi betami miałeś do czynienia ale zapraszam do Nas, postawimy becie i ktm'a i gwarantuję, że sprzęgła chodzą tak, że za bardzo różnicy nie da się odczuć Smile

Podsumowując powiem tak, nie jestem zagorzałym fanem marki jak niemiec auf dojtszland ino BMW, mnie tam pasuje i Beta i KTM z przewagą dla Bety ale różne są gusta i guściki i może w motorach offroadowych niewielkie są różnice ale jednak są po to aby każdy mógł motor dobrać pod siebie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:41, 05 Maj 2017    Temat postu:

Co do selekcji ktm czasem tez daje inne selekcje tym sie nie ma co przejmowac bo tu i tu grubosc powloki powinna byc ta sama. Jedynie sie zaklada od razu wieksze tloki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:06, 06 Maj 2017    Temat postu:

Siema może pytanie nie na ten dział, ale zmawiał ktoś okleinę z własną grafiką do rr 07' ? bo np sixcompany nie mają szablonu akurat na ten rocznik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Sob 23:25, 06 Maj 2017    Temat postu:

Może być ciężki temat z tą okleiną bo o ile silnik jest z ktm'a to plastiki chyba już nie takie same...

A tutaj Becia w akcji na naszych terenach Wink

https://youtu.be/ffR7-1bwNtw

A tu komentarz najlepszy hahah

https://www.youtube.com/watch?v=3L1WG8CzBNs

Lekko nie ma Smile

https://www.youtube.com/watch?v=4VyAFKhURKs


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Sob 23:38, 06 Maj 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 7:13, 07 Maj 2017    Temat postu:

A jak z plastikami bety? To prawda żą są liche?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 27, 28, 29  Następny
Strona 2 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin