Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 15:09, 29 Wrz 2017    Temat postu:

kolezance na midwescie non stop jarało sprzegło. było kiepsko zrobione, bo jak wyrtegulujesz zeby po wcisnieciu sprzegła nie jechał, to luz sie robi za mały i jak sprzęgło troche napuchnie od temp to podpierane jest i sie jara....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 15:26, 29 Wrz 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
kolezance na midwescie non stop jarało sprzegło. było kiepsko zrobione, bo jak wyrtegulujesz zeby po wcisnieciu sprzegła nie jechał, to luz sie robi za mały i jak sprzęgło troche napuchnie od temp to podpierane jest i sie jara....



Wina konkretnego egzemplarza czy projektu? W jakim motocyklu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:21, 29 Wrz 2017    Temat postu:

beta akurat x trainer - ale nie o jednym takim przypadku słyszałem własnie z tymi klamkami.

po prostu skok jest za krótki niz powinien byc, - za duze przełożenie.

mogli by wrzucic spręzyne talerzową i było by lalunia, jakbys jakas firma zrobiła conversion kit to by chyba zbijała kokosy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 17:06, 29 Wrz 2017    Temat postu:

Podobno w 2018 już ten problem jest usunięty.

Co do minusów bety to ten na akumulatorze Very Happy

Nie no, przewód plusowy rozrusznika bardzo źle poprowadzony, z tyłu za gaźnikiem, obok sprężyny amortyzatory, między silnikiem a ramą, w każdym miejscu wyciera się ten przewód, podpatrzyłem u znajomego w exc 300 2017 jak tam jest zrobione. Puszczone od przodu koło cylindra i w dół do rozrusznika, to akurat jest świetny pomysł. Na zimę będę musiał tak samo zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 18:43, 29 Wrz 2017    Temat postu:

Mi ostatnio na zawodach odkręcił się plus z rozrusznika. Wtedy przydały się narzędzia spod siedzenia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 20:40, 29 Wrz 2017    Temat postu:

Na jakich zawodach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 21:00, 29 Wrz 2017    Temat postu:

Na kociewskim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 23:20, 29 Wrz 2017    Temat postu:

Aaa bo już myślałem że na Siedlęcinie, bo był gość na nowej RR i też mu coś tam padło Wink a także to nie Ty Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 9:30, 30 Wrz 2017    Temat postu:

Na Siedlęcinie też byłem (CC 2 września), ale jedyne co padło to ja Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 9:58, 30 Wrz 2017    Temat postu:

Dzięki chłopaki za przydatne info
żółf napisał:
Najlepiej w jak najświeższe. Nie jeździłem starszymi betami, ale opinie są takie, że od 2016 roku wszyscy zachwalają ich dwusuwy, o wcześniejszych nie słyszałem tak pochlebnych opinii.
Co do bety po 3 miesiącach to kilka nowych spostrzeżeń
- Rozebranie zawieszenia (wahacz, kiwak) to konieczność po zakupie, w fabryce bardzo pożydzili na smarze i łożyska chodziły niemal na sucho. Rozebrałem, dołożyłem po swojemu, podobnie na jarzmach zacisków przód i tył, została jeszcze główka ramy
-plastiki są faktycznie fatalnie kruche, aż boje się pomyśleć co będzie zimą, praktycznie każdy upadek to coś połamane
- pomimo braku osłony dyfuzora grucha jest nadal w dobrym stanie, w KTMie wystarczyła jedna jazda, żeby ją mocno pogiąć, więc albo poprawiłem technikę jazdy, albo beta ma dużo lepiej zamontowaną gruchę Wink
-rezerwa w dozowniku zapala się strasznie szybko, pół zbiorniczka, a sprzęt już się domaga dolewki. W sumie to lepiej w tą niż w drugą stronę, ale czasem jest to upierdliwe, a z mrygającą kontrolką nie sposób skupić się na jeździe
-muszę coś zrobić z tym cholernym sprzęgłem. Jest już akcesoryjny wysprzęglik, podkładki pod sprężynami i nadal nawet nie dorównuje ktmowi. Włożę jeszcze klamkę midwest, może to coś da, bo tak jak teraz to ręka puchnie w moment


Czytałem gdzieś że plastiki polisporta są trwalsze od ori bety.Ja mam u siebie w bergu to znoszą naprawdę dużo i dają radę.Ten dozownik ile ma pojemności?? idzie we wszystkich wersjach bety??Chyba można to jakoś ominąć i samemu mieszane wlewać.A jak się ma gabarytowo beta do
ktm 300??Słyszałem że jest inaczej i dużo na plus.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 10:08, 30 Wrz 2017    Temat postu:

Jak czytam minusy bety to w sumie chyba każdy model ma jakieś bolączki.Chyba że nowe katy biją na głowę wszystko,ciekawe właśnie jak się sprawują wtryski.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 10:12, 30 Wrz 2017    Temat postu:

żółf napisał:
Na kociewskim

Też miałem jechać ale tydzień wcześniej zdjąłem gips z nadgarstka.Myślałem że powrót do zdrowia będzie szybszy,ale cały czas boli.Ogólnie fajna impreza,może za rok się uda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 12:07, 30 Wrz 2017    Temat postu:

KAT 200 napisał:


Czytałem gdzieś że plastiki polisporta są trwalsze od ori bety.Ja mam u siebie w bergu to znoszą naprawdę dużo i dają radę.Ten dozownik ile ma pojemności?? idzie we wszystkich wersjach bety??Chyba można to jakoś ominąć i samemu mieszane wlewać.A jak się ma gabarytowo beta do
ktm 300??Słyszałem że jest inaczej i dużo na plus.


Nie wiem czemu nie zapisało mi poprzedniego posta

Ori bety to właśnie polisport, tam chyba oprócz twardości sam projekt jest zły, bo wszystkim ogony pękają w ten sam sposób. Jakbym jeszcze raz miał dziewicze plastiki to od razu ściągnąłbym błotnik i naciął ogon.


Dozownik ma 450ml, można go wywalić ale po co? Jest w wersji standardowej, w racingu go nie ma

Gabarytowo beta jest dużo mniejsza od KTMa, na DBC fajnie się koleś wypowiedział, że beta to 7/8 motocykla enduro i to dokładnie pasuje. Jest niższa, krótsza i węższa od KTMa, przypomina gabarytowo setkę (ale jest niższa:). Jest bajecznie zwrotna i jadąc ma się uczucie lekkości. Dla mnie to duży plus, jedynie na skakaniu przez kłody łatwiej się na silniku podwiesić - ale to kwestia techniki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Sob 19:22, 30 Wrz 2017    Temat postu:

Mam polisporta plastiki i te oryginalne i jest różnica. Na plus polisportów bo są bardziej elastyczne. Fakt tylny oryginalny betowski ogon jest z takiego plastiku jak te chińskie zabawki z odpustu Very Happy taki nijaki. Przedni błotnik betowski jest sztywny i nie majta na każdej dziurze a Polisport jak to Polisport, żyje swoim życiem. Ale tak było w każdym zamienniku Polisport'a. Musimy poczekać na Acerbis'a a myślę że na pewno zaczną robić Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Sob 19:24, 30 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 20:45, 30 Wrz 2017    Temat postu:

A który masz rocznik tych oryginalnych bety?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 9 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin