Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:52, 07 Maj 2017    Temat postu:

Ja mam wrażenie, że są nieco cieńsze niż w KTM-ach i może dlatego łatwiej pękają. Ale to nie jest aż takie straszne, na pewno nie połamie Ci się plastik przy jakiejś małej glebie. Pęknie wtedy gdy ostro zaryjesz nim o ziemię.

Ja mam swój patent na plastiki w Becie - TRYTYTKA Very Happy


A tutaj jeszcze Beta w wersji Low Rider Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 13:24, 07 Maj 2017    Temat postu:

Też tak robiłem w mojej starej Hondzie tylko, że drutem wiązałkowym(wtedy jeszcze nie odkryłem trytytki)
Ładnie siadła przy podjezdzie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:05, 07 Maj 2017    Temat postu:

Słyszałem też, że plastiki z Polisporta są wytrzymalsze, ale niestety nie mogę tego potwierdzić.

Jak już tak piszemy o wadach i zaletach to dorzucę swoje 5 gr.
Przeszkadza mi to w Becie, że nie mogę mieć jednocześnie włączonego licznika mth oraz prędkościomierza, trzeba klikać żeby się przestawił tryb. Może być tylko prędkościomierz i zegar albo maksymalna prędkość i licznik mth, a przecież spokojnie można by jedno i drugie pokazywać jednocześnie. Może w nowszych modelach już zmienili to ale w moim tego nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:23, 07 Maj 2017    Temat postu:

mam pytanie czy wskażnik art na liczniku bety to motogodziny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:07, 08 Maj 2017    Temat postu:

Chyba nie do końca, licznik liczy czas pracy silnika. A mi się wydawało na wstępie, że to mth. Ale też serwisówka jest napisana z podziałem na godziny a nie mth.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 17:58, 17 Maj 2017    Temat postu:

gdzie szukac nieszczelnosci w beta xtrainer 300 2t . po przejechaniu 300m silnok zachlapany czarnym jak smola olejm.... to 2t wiec nie ma olejeu w silniku....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:54, 17 Maj 2017    Temat postu:

A co ma jak nie olej ? Gdzie zachlapanie ? Moze dozownik za duzo podaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:06, 17 Maj 2017    Temat postu:

2t smarowane jest mieszanka ... nie ma oleju w silniku... dozownika nie uzywam ... gotowa mieszanka w baku... zachlapane czarnym olejem .. mam nadzieje ze to chlapie z polaczenia dyfuzora z silnikiem
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:19, 17 Maj 2017    Temat postu:

Opisz gdzie masz wycieki tego oleju, albo chociaż daj zdjęcie bo tak o to jest wiele możliwości skąd ten olej może się brać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:28, 17 Maj 2017    Temat postu:

o to chodzi ze cięzko stwierdzic skąd. dopiero podczas jazdy na wyzszych obrotach widac ze silnik jest zachlapany.... jutro zrobie fotki
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:40, 17 Maj 2017    Temat postu:

To umyj odpal i obserwuj. Moze za duzo oleju dostaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:12, 17 Maj 2017    Temat postu:

to 2t... mieszanka... 1/50 motul 710... nie ma oleju w silniku
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:27, 17 Maj 2017    Temat postu:

Ale jest olej w skrzyni biegów. Może Ci się pocić np. z wałka zdawczego. A jak to jest czarny olej ze spalin to są tylko dwie możliwości, albo z wyjścia z cylindra albo na łączeniu dyfuzor tłumik.

Skoro na wyższych obrotach widać zachlapania to masz nieszczelność gdzieś. Bo im wyższe obroty tym wyższe ciśnienie w dyfuzorze więc gdzieś na łączeniu z cylindrem masz nieszczelność (tak obstawiam). Tam chyba są dwa O-ringi. Wymieniasz je i powinno być dobrze, chyba że nowe nie pomogą to wtedy można wstawić cienką tulejkę w wyjście z cylindra. O tutaj nawet był taki świeży temat na forum Smile
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/chlopaki-pomocy,23323.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:12, 18 Maj 2017    Temat postu:

W kieskiej opcji moze zaciagac olej ze skrzyni do komory spalania wiec nie widze niezaleznosci Smile tez stawiam na oringi na laczeniu cykinder / dyfuzor ale w dobrze wyregulowanym moto nie powinien az tak rzygac olejem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 19:15, 21 Maj 2017    Temat postu:

wszystko wyjasnione... uszkodzony był przewod ktory łaczy dyfuzor z tlumikiem.... wszystki zrobione i smiga jak nowka 😁
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 3 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin