Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Czw 4:32, 05 Paź 2017    Temat postu:

Hmm, bo ja tak patrzę to u mnie powinna pasować zębatka z KTM. Ale to tylko wzrokowo tak wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Czw 20:53, 05 Paź 2017    Temat postu:

Podział śrub jest taki sam z tym że w becie te śruby są bliżej lub dalej od ośki
Na testy przełożenia można zrobić fasolki na starej zębatce z ktm ale jest to po niekąd sztuka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 6:52, 06 Paź 2017    Temat postu:

Jest inaczej, faktycznie. W KTM rozstaw śrub to 150mm a w Becie 152. I już nie pasi :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 12:59, 06 Paź 2017    Temat postu:

te300 napisał:

jeździłem praktycznie nową 300rr'17 w porównaniu z te300 też '17 bardziej klocowata, silnik dość fajny lecz nie powiedziałbym, że lepszy od ktm-owskiej 3-sety- trochę inny, za to sprzęgło kicha - i ciężej chodzi i już się "dziugało" jak w starych rfs-ach; co poprawili w modelu '18?

Znalazłem.
Zarówno w silnikach 4T jak i 2T zmieniono sprzęgło na mniejsze i lżejsze (poprzednie modele miały chyba największe sprzęgła w segmencie…), wyeliminowano kick-starter (wciąż dostępny jako opcja), a także poprawiono mechanizm skrzyni biegów oraz układ dolotowy. Modyfikacje sprawiły, że każdy silnik został odchudzony o 1,7 kg. Jednak są też zmiany indywidualne dla każdego typu silnika. Dwusuwy otrzymały nowy cylinder, wał korbowy, korbowód. Dodatkowo w 300 2t zmodyfikowano głowicę i zmieniono tłok, natomiast w 250 2T zmieniono kształt komory spalania. Czterotakty otrzymały natomiast podwójne wtryskiwacze, które poprawiły płynność oddawania mocy i momentu, a także pozwalają na łatwiejsze strojenie i… zmniejszają spalanie. Kolejną bardzo ważną zmianą jest nowa, sztywniejsza rama. Zawieszenia wciąż dostarcza firma Sachs, jednak w tym roku zmieniono nastawy i górne golenie w lagach. Oprócz tego nowa, węższa obudowa airboksa, nowy tylny błotnik, wydech (4T), nowa osłona silnika (2T) oraz malowanie.
Ciekawe jak to wszystko sprawdzi się w terenie.Można już kupić te modele z 18roku??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 22:02, 06 Paź 2017    Temat postu:

Na FB jest post że gdzieś w Polsce jutro można testować Bety. Jak znajdę to dam więcej info.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 11:20, 07 Paź 2017    Temat postu:

Rozmawiałem wczoraj z jednym gościem i powiedział że wersje zwykłą można już kupić.Czas oczekiwania około 3-4 tyg a wersja racing będzie dopiero dostępna w grudniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 21:45, 09 Paź 2017    Temat postu:

Czy może już ktoś dosiadał nowe bety z 2018r ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jesien




Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 7:50, 11 Paź 2017    Temat postu:

KAT 200 napisał:
Czy może już ktoś dosiadał nowe bety z 2018r ???


Śmigam na rr250 - 2018, jesli ktoś ma jakieś pytania co do tego moto to chętnie pomogę.


Poniżej podsyłam filmik z ostatniego treningu


https://youtube.com/watch?v=X0jmT2AYExw&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 10:38, 11 Paź 2017    Temat postu:

model my18 podobno jest miazga w porównaniu do 16-17, kolega który jeździ od 2012 tylko na becie mówi, że jest to najlepsza beta która wyszła dotychczas i czuć sporą różnicę, zawsze kupował racing ale ze względu na to, że racing dostępny później, zarzekał się, że kupi racinga zaraz jak wyjdzie, ale po 2mies spędzonych na zwykłej mówi, że nie ma sensu. Ja sprzedałem właśnie XC i zastanawiam się nad 300RR 18' albo jeszcze rozważam zakup Renegade 800 hehe to tak z innej beczki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 10:46, 11 Paź 2017    Temat postu:

Czy możesz jakoś opisać jak ogólne wrażenia jezdne w porównaniu do wcześniejszego roku lub do innych ćwiartek??
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jesien




Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Czw 13:30, 12 Paź 2017    Temat postu:

Generalnie pisałem juz o tym w tym temacie:

Jesien napisał:
Upalam od 7mth rr250 18’, po przesiadce z exc 250 12’ jest kolosalna różnica w silniku jak i geometri motocykla w stosunku do KTm - tak jak koledzy juz wspomnieli, co do silnika - w porównaniu do silnika w exc - Beta idzie masakrycznie lepiej, dół silnika jest niesamowicie duży, moc jest dość linowo oddawana - jest dość łatwa do opanowania, motocykl porównywaliśmy z Husqa TE 250 17’ No i również Beta idzie lepiej. Co do zawieszenia, tył jest jak dla mnie bajka-niesamowita trakcja, przód tez nie jest zły ale będę chciał go trochę przerobić gdyż przy dużych prędkościach jest dość niestabilny.


Obecnie po przejechaniu ok. 11mth mogę powiedzieć, że nowa beta do mnie idealnie pasuje, jest lekka i zwrotna, silnik jest bardzo elastyczny, sama radość z jazdy. Zawieszenie śmiga b.fajnie, jedynie przód będę mógł trochę przerobić ale jako seria to i tak nie jest źle. Jedynie sprzęgło chodzi dość ciężko, nie ma tragedii ale w porównaniu do KTM jest to odczuwalne, obecnie zamówiłem klamkę midwesta, po testach wypowiem się jak ten komplet będzie działał. Również będę chciał wymienić kierownice, seryjna jest dość wąska, zawsze jeździłem na seryjnych kierownicach ale tutaj spróbuje zmiany.

Poleci ktoś dobrą kierownice do jazdy enduro/superenduro ?


Moja Becia w pełnej okazałości Smile Od czasu zdjęcia doszły jeszcze osłona silnika i kiwaka Crosspro, osłony wahacza i osłona alternatora.
Miałem jeszcze montować osłonę sprzęgła ale podobno powoduje ona szybsze grzanie się sprzęgła, ma ktoś doświadczenie z taką osłoną ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jesien dnia Czw 13:39, 12 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:00, 12 Paź 2017    Temat postu:

kierę polecam renthala twinwall 996, midwest to chyba nie najlepszy pomysł podobno mocno poprawia zastosowanie pompy od sety ktm-a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:01, 12 Paź 2017    Temat postu:

Dlaczego? Moim zdaniem klamka Midwest to super pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:56, 12 Paź 2017    Temat postu:

juz pisałem - midwest pomysł super, ale w niektórych betach nie da sie wyregulować, skok wychodzi za krótki - albo jarasz sprzegło albo ciągnie i nie da sie stac na zapiętym biegu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:24, 12 Paź 2017    Temat postu:

To może być też objaw zużytego sprzęgła / krzywych przekładek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 11 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin