Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 17:33, 01 Wrz 2017    Temat postu:

panowie jakie jest wasze zdanie odnosnie przeciągniecia wymiany tloka... u mnie serwisowka mowi co 60 mtg... ale ja praktycznie nigny nie upalam.... delikatna jazda w terenie.. zero upalania.... taka troche januszowa jazda enduro.....narazie dopoki sie nie naucze

mysle ze to co podaje serwisowka to powinno odnosic sie do jazdy zgodnej z przeznaczeniem a nie takiej jak narazie moja

jestem swieżo po wymianie po 60 mtg ...wymienilem ale tlok praktycznie zero zuzycia
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:28, 02 Wrz 2017    Temat postu:

to rozbierz sobie przy tych 60 motogodzinach, wydatek to koszt uszczelki pod cylindrem - czyli żaden. i pomierz tłok cylinder i pierscienie i bedzie wiadomo czy przeciagnie ma sens czy nie. róznie tez ludzie jeżdza jak pyrkasz w wąwozach to moto inaczej sie zuzyje niz np bedziesz smigał crosscountry i pałował po obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:14, 02 Wrz 2017    Temat postu:

Znajomi w becie wymieniaja po 80h-100h. Motory jezdza w ciezkim terenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 12:33, 07 Wrz 2017    Temat postu:

po wymianie tloka da sie zauważyć ze glos silnika jest bardziej metaliczny..... tak ma byc ?... tlok wstawiony wertex z luzem 0.04... taki doradził serwis bety
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:13, 07 Wrz 2017    Temat postu:

nic to nie mówi,,, dzwiek metaliczny Very Happy moze źle dobrałes uszczelke pod cylinder i wali w głowice Razz a moze wszystko jest ok - ciezko powiedziec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 13:37, 11 Wrz 2017    Temat postu:

Jakie przełożenie polecacie do Bety 300 2016, zależy mi na czymś co po zmianie zębatki z przodu będzie się nadawało na wypad w góry i na polatanie na torze. Teraz z tego co pamiętam kolega ma 12/47 i jest strasznie wolno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:22, 11 Wrz 2017    Temat postu:

Jak dasz z przodu 13 zębów to Vmax zwiększy się o około 10 km/h. Ja polecam 13/49 to jest coś pomiędzy i świetnie według mnie spisuje się zarówno na torze jak i nie ma problemu z podjazdami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 11:34, 12 Wrz 2017    Temat postu:

Dzięki fafekalien, planujemy wrzucić z przodu 13, ale tyłu nie zmieniać teraz 12/47 to jest 3,92 obrotu małej w stosunku do dużej 13/49 to 3,77. Sprawdzimy teraz 13 ze starą 47 i podejmiemy decyzję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 10:00, 25 Wrz 2017    Temat postu:

Panowie Beciarze... Pytanko

Jakie mieliście przełożenia w swoich trzysetkach ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Pon 12:02, 25 Wrz 2017    Temat postu:

12-47

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 17:52, 26 Wrz 2017    Temat postu:

Kurde, u mnie było 14-52 to trochę mulasta była na wąwozach, zmieniłem przód na 13 to jest bajka w wąwozach, podjazd zieje na trójce i momentalnie idzie do czwórki za to przeloty to moment szóstka i maksymalne obroty, chyba muszę pomyśleć nad zmianą z tyłu zębatki, myślę nad 50.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 18:40, 26 Wrz 2017    Temat postu:

sprawdz najpierw 51, ten jeden ząb robi różnicę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 8:14, 28 Wrz 2017    Temat postu:

Jesien napisał:
Czy ktoś z tu obecnych forumowiczów miał styczność z Betą rr 250 ? Z tego co widzę to większość ludzi wybiera 300, osobiście śmigam na exc 250 i generalnie ta pojemność mi odpowiada, jak to jest w przypadku bety ? Słyszałem że rr250 jedzie podobnie do 300etki od KTMa, ktoś może coś powiedzieć na ten temat? Bardzo mocno się zastanawiam gdyż miałem już motocykl którego moc uniemożliwiała mi przyjemną jazdę na "manecie"(exc 500). Z drugiej strony zastanawiam się nad salonowo nowym moto, wiec może z dłuższą perspektywą trzeba by było kupić wybierane przez większość rr300 ?

Podłączył bym się do pytania,też mam chęć się przesiąść z ćwiartki(husaberg te250) na 300tkę.Chodzi po głowie beta, i mam pytanie do upalaczy w jakie najlepiej celować roczniki ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 9:31, 29 Wrz 2017    Temat postu:

Najlepiej w jak najświeższe. Nie jeździłem starszymi betami, ale opinie są takie, że od 2016 roku wszyscy zachwalają ich dwusuwy, o wcześniejszych nie słyszałem tak pochlebnych opinii.

Co do bety po 3 miesiącach to kilka nowych spostrzeżeń

- Rozebranie zawieszenia (wahacz, kiwak) to konieczność po zakupie, w fabryce bardzo pożydzili na smarze i łożyska chodziły niemal na sucho. Rozebrałem, dołożyłem po swojemu, podobnie na jarzmach zacisków przód i tył, została jeszcze główka ramy

-plastiki są faktycznie fatalnie kruche, aż boje się pomyśleć co będzie zimą, praktycznie każdy upadek to coś połamane

- pomimo braku osłony dyfuzora grucha jest nadal w dobrym stanie, w KTMie wystarczyła jedna jazda, żeby ją mocno pogiąć, więc albo poprawiłem technikę jazdy, albo beta ma dużo lepiej zamontowaną gruchę Wink

-rezerwa w dozowniku zapala się strasznie szybko, pół zbiorniczka, a sprzęt już się domaga dolewki. W sumie to lepiej w tą niż w drugą stronę, ale czasem jest to upierdliwe, a z mrygającą kontrolką nie sposób skupić się na jeździe

-muszę coś zrobić z tym cholernym sprzęgłem. Jest już akcesoryjny wysprzęglik, podkładki pod sprężynami i nadal nawet nie dorównuje ktmowi. Włożę jeszcze klamkę midwest, może to coś da, bo tak jak teraz to ręka puchnie w moment


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:58, 29 Wrz 2017    Temat postu:

ta z tym sprzęgłem faktycznie lipa, a nikt nie kombinował nic ze zamianą pomp? wiem, że w KTM-ach biorą z mniejszych pojemności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 8 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin