Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:09, 20 Lip 2017    Temat postu:

poczytaj instrtukcje obsługi. po to ma rózne opcje że tym sie reguluje. jakby miała byc w jednej pozycji to by nie było pokrętła tylko dokręcało by sie cos do konca i juz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:14, 16 Sie 2017    Temat postu:

będę zmieniał tłok... ma może ktoś normy nastawcze ... nie wiem z jaką siłą dokręcić głowice? - beta xtrainer 2t 300 2015r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:40, 16 Sie 2017    Temat postu:

poszukaj serwisówki, tam na pewno jest wymaganych wiecej informacji niz tylko moment dokręcenia głowicy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Śro 20:59, 16 Sie 2017    Temat postu:

Po co odkręcać głowice do zmiany tłoka nie zmieści się kanapka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:07, 16 Sie 2017    Temat postu:

bo warto taki cylinder przed wymiana tłoka pomierzyć i często przehonować - z głowicą to utrudnione zadania. kolejna sprawa że oringi pod głowicą wieczne nie są i warto je przy okazji wymienic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:41, 17 Sie 2017    Temat postu:

Chce to zrobić jak najlepiej... dużo nie zaoszczędze nie zmieniając uszczelek pod cylindrem i dokłądnie go nie mierząć.


jakie jest prawdopodobieńśtwo że po 60 mth nadal będzie selekcja A? moto raczej nie pałowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Czw 20:28, 17 Sie 2017    Temat postu:

Pomiar bez problemu zrobisz od dołu, oringi wieczne nie są ale 300mth bez zająknięcia dają rady,po pierwszym albo drugim czy trzecim tłoku chcesz honować?
Zawsze można czapkę odkręcić na stole jak już trzeba by honować po co życie sobie utrudniać


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:46, 17 Sie 2017    Temat postu:

no własnie po co sobie utrudniac Very Happy łatwiej odkręcic na silniku, pomierzyc sie da - ale duzo łatwiej i wygodniej ze sciagnieta głowica, przy okazji mozna dokładniej wszystko obejrzeć. ja honuje po kazdym tłoku cylinder

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 20:27, 18 Sie 2017    Temat postu:

Dodatkowo bez zdejmowania głowicy ciężko będzie dobrać uszczelkę pod cylinder odpowiedniej grubości po zmianie tłoka. Bo jak zmierzysz wysokość tłoka w GMP względem krawędzi cylindra ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:53, 20 Sie 2017    Temat postu:

a co powiecie na to ze serwisowka bety ppdaje ze po zmianie tloka docieramy na mieszance 1%.......troche mało ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:24, 20 Sie 2017    Temat postu:

chyba dodatkowo do paliwa lejesz 1% skoro motocykl wyposazony jest w dozownik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:39, 21 Sie 2017    Temat postu:

Cylinder 30 Nm, głowica w dwóch krokach najpierw 15 Nm a później 27 Nm.
[link widoczny dla zalogowanych] więcej manualów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jesien




Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 12:44, 23 Sie 2017    Temat postu:

Czy ktoś z tu obecnych forumowiczów miał styczność z Betą rr 250 ? Z tego co widzę to większość ludzi wybiera 300, osobiście śmigam na exc 250 i generalnie ta pojemność mi odpowiada, jak to jest w przypadku bety ? Słyszałem że rr250 jedzie podobnie do 300etki od KTMa, ktoś może coś powiedzieć na ten temat? Bardzo mocno się zastanawiam gdyż miałem już motocykl którego moc uniemożliwiała mi przyjemną jazdę na "manecie"(exc 500). Z drugiej strony zastanawiam się nad salonowo nowym moto, wiec może z dłuższą perspektywą trzeba by było kupić wybierane przez większość rr300 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:03, 23 Sie 2017    Temat postu:

bede zamawiał tłok ... są 3 selekcje 71,95 71,96 71,97 ....
ta setna różnica w wielkości ma aż takie znaczenie???

bo jak czytam to niektórzy składają moto z dokładnością do 0,04?? ...nie miałem wcześniej 2t więc nie jestem pewny jaką selekcje kupić.

moto ma przejechane dopiero 60mth .. pierwszy tłok..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 18:12, 23 Sie 2017    Temat postu:

Najpierw rozbierz i dokonaj pomiaru i podwymiar cylindra dobierasz tłok. Tak, ta setka różnicy robi olbrzymią robotę i stanowi między zatarciem a bezawaryjną pracą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 7 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin