Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 491, 492, 493 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Czw 23:33, 02 Mar 2017    Temat postu:

amek721 napisał:
Przym napisał:
Czy będzie pasował do mojego exc 200 2005 bez przekładania dysz itp?
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli jeździł w 125 to na pewno będziesz musiał zmienić dysze.
Jak chcesz kupować używany gaźnik poproś sprzedawcę o zdjęcia przepustnicy czy nie jest nadmiernie wytarta i od środka, czy śrubka trzymająca linkę nie jest obrobiona


No zastanawiam się własnie nad zakupem bo ciągle mam problem z przelewaniem sie mojego gaźnika, nie wiem co może być w nim nie tak. Ten z allegro nie jest jakiś drogi w porównaniu do nowego ale w sumie nie wiadomo tez w jakim jest stanie ogólnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 2:01, 03 Mar 2017    Temat postu:

A co ci sie przelewa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:50, 03 Mar 2017    Temat postu:

Pany po kazdej jezdzie mam odciski, zapodalem takie ochraniacze ale nie wiem czy sie to spisze. Moze jeszcze manetki renthala soft zalozyc? Moze za mocno sciskam kiere? No ale jak tu nie sciskac kiery jak po wertepach nieraz ponad 100 na liczniku



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:02, 03 Mar 2017    Temat postu:

ja to mam i na prawde wg mnie to dobra sprawa, odciski są mniejsze i taka większa " amortyzacja" na kierownicy jest.

co do trzymania - tyłek do tyłu, odciążyc przednie koło i nie powinno wyrywać kierownicy Very Happy

co do samej pianki - ja uzywałem RISK i wg mnie są najlepsze te z fotki tez nie wyglądają głupio, ale wiem że są czasem przesadnie grube - i takie po prostu sie rwą momentalnie. ja swoje katowałem ze 2 sezony to miedzy palcami juz same nitki zostały, ale tutaj w miejscu gdzie sierobia obtarcia jeszcze materiał jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:06, 03 Mar 2017    Temat postu:

odciski się robią też przez źle dopasowane rękawiczki, ja ostatnio zmieniłem i jest dużo lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pią 9:50, 03 Mar 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
A co ci sie przelewa?

Paliwo Razz Od czasu do czasy wygląda jakby się pływak zawiesił i nie domyka dopływu paliwa jak się komora napełni paliwem i ucieka wtedy przez odpływ. Wymiana zaworka nie pomogła, próbowałem też z regulacją poziomu paliwa ale nadal potrafi się zaciąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:18, 03 Mar 2017    Temat postu:

Musi byc jakas przyczyna. Moze osja plywaka krzywa albo sam plywak. Dobrze popatrz i musi dzialac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pią 10:27, 03 Mar 2017    Temat postu:

Ośka pływaka trochę luźno siedzi, poza tym wszystko wygląda ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:33, 03 Mar 2017    Temat postu:

co do tych odciskow to trzeba jezdzic i po czasie skora sie przyzwyczai stwardnieje i bedzie lepiej
luzne rekawiczki i tanie twarde manetki rowniez moga miec wplyw jak i twardy zawias itp
pianki odciskowe jak i te na dlon pomagaja ale lepiej reke przyzwzyczaic chyba ze ktos delikates..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pią 12:17, 03 Mar 2017    Temat postu:

albo zacząć ciągi trenować Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pią 18:20, 03 Mar 2017    Temat postu:

Cześć
Jak myślicie został mi jeden ząbek na napinaczu, mogę jeszcze gdzieś wyskoczyć w weekend czy za duże ryzyko?
I druga sprawa skoro łańcuszek jest tak wyciągnięty to czy mogłem przez to źle ustawić zawory?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:33, 03 Mar 2017    Temat postu:

mcx napisał:
albo zacząć ciągi trenować Smile
Dobrze gada Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:54, 03 Mar 2017    Temat postu:

kristofpro - generalnie ja u siebie na nowym łancuszku miałem 3 ząbki, spadło na drugi po moze miesiącu jazdy, potem sie utrzymywalo długo na 2 zabki i spadło na 1 ząbek i tak latałem jeszcze prawie cały sezon. - ale wszystko zalezy od tego ile sie ma ząbków na początku. bo jak np masz wytarty napinacz, wytarty slizg, ( tak jak u mnie) to 1 ząbek to dopiero strata 2 ząbków ) a jak masz np 5 ząbków i spada na 1... to juz sporo. generalnie nie powinno sie nic stać.

co do rozrządu - mozna go źle ustawić nawet na nowym łancuszku. najlepiej ustawiac rozrząd po wcisneciu palcem slizgu ( przez otwór do napinacza) wtedy w odpowiednia strone sie wszystko napina i ma byc wtedy jak najbardziej poziomo.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:28, 04 Mar 2017    Temat postu:

ktm exc 250 2010 2T. przy ustawieniu mieszanki paliwowo-powietrznej według serwisowki to jest 1 obrot. przy tym swieca byla caly czas mokra. Ustawiłem teraz na 1.5 obrotu swieca jest sucha i czarna (a powinna byc koloru kawa z mlekiem) Czy ryzykować i ustawic mieszanke na 2 obroty czy to juz bedzie zbyt uboga mieszanka ? (nie chciałbym go zatrzeć....)

Ustawienia w gaźniku :
dysza biegu jałowego 35
igła: N8RH
pozycja igły: 4
Dysza głowna 168


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:35, 04 Mar 2017    Temat postu:

A jak sprawdzasz koloelr swiecy ? Po kilku minutach pracy na wolnych obrotach ? To malo miarodajne. Sklad regulowany srubka w duzym stopniu wplywa na sklad w niskim zakresie obrotow.

Zrob tak ze odpal i zmniejsz wolne obroty ile tylko sie sa. Potem krec skladem w jedna - lub druga strone az silnik zacznie nabierac najwyszych obrotow i najbardziej plynnych. ( po prostu poszukaj tego momentu ) jak obroty za mocno wzrosna mozesz zmniejszyc je znowu druga srubka az znajdziesz ten "zloty" srodek w obrotach. Potem sprawdz ile to obrotow jak mniej niz jeden albo wiecej niz 3 to masz do wymiany dysze wolnych obrotow. I tyle to juz cala "regulacja" srubka. A to czy podczas jazdy sie zalewa to moze byc kwrstia dyszy glownej lub iglicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 491, 492, 493 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 492 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin