Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 706, 707, 708
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:49, 18 Gru 2023    Temat postu:

w ksiazce serwisowej
kristofsx.com a ja znajdziesz w necie np tu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasiuPL




Dołączył: 16 Gru 2023
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto n/Pilicą

PostWysłany: Pon 10:35, 18 Gru 2023    Temat postu:

I takiej właśnie serwisówki szukałem, dzięki kolego. Dla potomnych w exc/husaberg 300 2012 minimalna grubość tarczy sprzęgłowej to 2.6mm, nie znalazłem grubości przekładek tylko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 2:58, 29 Gru 2023    Temat postu:

hej, jaki moment śruby/zaślepki wałka kiwaczki zaworów w 500 exc-f 2017? (rocker arm shaft plug)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 10:05, 29 Gru 2023    Temat postu:

heyy
10Nm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 13:29, 29 Gru 2023    Temat postu:

dzięki, czyli 10Nm, byłem nie pewny bo w starszych modelach jest 20Nm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pusiak




Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:40, 29 Gru 2023    Temat postu:

Siema, sprzęt exc 500 2016 z dnia na dzień przestał odpalać, po zakręceniu rozrusznikiem nie startuje wtrysk ani licznik, bezpieczniki ok, obydwa przekaźniki pod siedzeniem nie dostają 12V przy kręceniu rozrusznikiem. Z tego co patrzyłem w schematach te przekaźniki powinny łapać po dostaniu sygnału z regulatora napięcia jednak tak się nie dzieje (uszkodzony regler?). Zmierzyłem też oporności cewek alternatora, 0,1om na każdej fazie. Ktoś wie jakie napięcie powinno wychodzić z alternatora przy zakręceniu rozrusznikiem, w manualu nie podają tych wartości. Na bezpieczniku nr 1 (od kompa) mam napięcie poniżej 1V, to normalne?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pusiak dnia Pią 23:47, 29 Gru 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:25, 30 Gru 2023    Temat postu:

tak mzoe byc uszkodzony regulator ( miałem kilka takich przypadków ) sprawdzic mozna tez impulsator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 9:27, 30 Gru 2023    Temat postu:

u mnie padł kiedyś impulsator, łatwo zmierzyc miernikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pusiak




Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:19, 30 Gru 2023    Temat postu:

Dzięki za odzew, impulsator sprawdzę ale wydaje mi się, że nawet przy jebniętym impulsatorze przekaźnik od licznika powinien łapać. Wg dokumentacji cewki tych przekaźników pod siedzeniem są wysterowane minusem z regulatora, spróbuję podać minus bezpośrednio z akumulatora na cewki tych przekaźników i zobaczę czy coś się zadzieje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pusiak dnia Sob 10:22, 30 Gru 2023, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 12:39, 30 Gru 2023    Temat postu:

możesz mieć dwie usterki, ja raz miałem przetarty kabelek od licznka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pusiak




Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:46, 30 Gru 2023    Temat postu:

Problem ustalony, jebnięty regulator, po podaniu minusa z aku na cewki przekaźników wszystko bangla, co ciekawe uszkodziło się tylko wysterowanie przekaźników, ładowanie jest. Na razie pozwieram na krótko żeby sprzęt odpalał, później pewnie wymienię, cena oryginalnego regulatora to porażka 750 zł.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:40, 30 Gru 2023    Temat postu:

to kup do hondy - bedzie na pewno tanszy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:20, 11 Lut 2024    Temat postu:

cześć chciał bym poznać wasze zdanie . mianowicie czy KTM 1290 GT nadaje się do śmigania po mieście??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:06, 11 Lut 2024    Temat postu:

jasne ze sie nadaje, ale mniejsze zwinniejsze pojemności moga byc wygodniejsze - zalezy jakie miasto, i czego oczekujesz, do przeciskania sie w korkach szukal bym czegos mniejszego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:39, 19 Lut 2024    Temat postu:

KTM 1290 GT to ogólnie dość duży sprzęt. Zależy co rozumiesz przez to miasto, bo np. na Warszawę może być spoko, ale na mniejsze miasto do przeciskania się już średnio. Wtedy wybrałbym coś z mniejszym silnikiem R2/V2 bo mają mocny dół, akurat do miasta
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 706, 707, 708
Strona 708 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin