|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:03, 02 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć, z racji że ostatnio kupiłem dwusuwa i tutaj gaźnik trochę mniej mnie przeraża niż w 4T, to chciałbym zapytać, czy mógłby ktoś przypomnieć które elementy regulacyjne odpowiadają za jaki zakres obrotów? Bo pamiętam, że iglica za inny, dysze za inny, a śrubami się ustawiało chyba tylko wolne obroty. Objaw jest u mnie taki, że na pierwszych dwóch biegach motocykl ma lekki problem zaraz przed wejściem w rezo, podobnie jak gdy jest zimny i nie przepala całego paliwa, od trzeciego biegu płynnie przechodzi. Moja teoria jest taka, że ma tego paliwa za dużo, no bo na wyższym biegu, gdzie ma większe obciążenie i potrzebuje go więcej jest wszystko dobrze. W dobrym kierunku kombinuję? Podejrzewam, że powinienem zacząć od ustawienia wolnych obrotów zgodnie z serwisówką, a następnie? Przestawienie iglicy żeby miał troszkę bardziej ubogo, czy już brać się za dysze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów
Pomógł: 269 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:26, 02 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
dziala tak samo jak i w 4T
igła srodek, dysza głowna gora, wolna to dół + sruba składu.
reszta ustawiasz wynikowo. dochodzi do tego poziom paliwa, rodzaj rozpylacza czy nawet przepustnica i jej rodzaj ma wpływ ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:34, 02 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Okej, dysza główna odpowiada za pełne otwarcie przepustnicy, ale mam to rozumieć tak, że jak od jałowych obrotów odkręcę manetkę na maksa to odpowiada za to tylko dysza główna, czy po prostu powiedzmy od 80% otwarcia przepustnicy kontrolę nad paliwem przejmuje ta dysza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów
Pomógł: 269 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 5:51, 05 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
wszystko sie ze soba zazebia nie ma tak że nagle cos sie "wyłacza' i działa tylko np na dyszy, bo dysza wolna ssie tez cały czas tylko ze z racji małej srednicy dawka dysza wolnych na wysokich obrotach jest prawie pomijalna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Nie 10:26, 05 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Rozumiem. Dzięki za odpowiedź i jakoś będę próbował się tego gaźnika nauczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|