Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 490, 491, 492 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:39, 28 Lut 2017    Temat postu:

Teoretycznie możesz i zamówić tamtą pierwszą tylko że byś musiał odciąć to oczko po złożeniu. Taka rada ode mnie, nie wiem czy nie warto zamówić oryginału bo te pozostałe uszczelki często nie są tak dobrze wykonane i może Ci się silnik pocić. Ja zawsze dla świętego spokoju montuję oryginał. 30 zł to nie dużo, a oka nie kole jak silnik jest czyściutki Wink

Od razu poruszę temat, bo może się mylę. Czy warto kupować uszczelki OEM? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:50, 28 Lut 2017    Temat postu:

ja 525 składałem na 3 uszczelkach jakiestam , omp i oryginał - nie ciekło tylko na oryginale Very Happy tzn pociło sie wszedzie kazdą uszczelka po jeździe w pyle osadzał sie pył na łączeniu np cylindra z karterami, i pod głowicą, silnik pracował oczywiscie dobrze. ale od tamtej pory tylko oryginał stosuje. jest drogo ale dobrze działa. niby dobre sa np atheny ale oryginał nie wypada duzo drozej od atheny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:16, 01 Mar 2017    Temat postu:

Chciałbym zalać 300V do swojego moto, z tym, że producent zaleca 10W50 a motul ma 10W40 lub 15W50. Który wybrać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:21, 01 Mar 2017    Temat postu:

obojętne nie ma to aż takiego znaczenia,

generalnie im mniejsza pierwsza liczba tym bezpieczniej jest odpalać moto na zimno, z kolei druga im większa tym lepiej chroni silnik przed przegrzaniem. wiec na zme mozna zalać 10w40. ja latem lałem 15w60 i mozna pałowac do woli Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:32, 01 Mar 2017    Temat postu:

300V 15w60 offroad - jak dla mnie najlepszy olej (z tym że ja mam RFS)- fakt jak Henio pisze przy niskich temp lepszy byłby np 10w
Ale wg mnie delikatnie po odpaleniu rozgrzać i na 15w60 też bedzie OK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 12:27, 01 Mar 2017    Temat postu:

Dokladnie to chodzi tylko o rozruch jak ktos trzyma np w cieplym garazu to temp na zewnatrz nie ma znaczenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Śro 18:26, 01 Mar 2017    Temat postu:

Koledzy czy tlumik DOMA racing od sxf 250 2008 podejdzie do mego exc z 2011 450 na oryginalny kolektor i czy jakas tam jest roznica czy nie warto inwestowac
Gosc chce za uzywke w bd stanie ok 250 zl. To ja za sama wate prawie tyle zaplace bo zaraz musze wymieniac.
Dzieki z gory Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Śro 23:34, 01 Mar 2017    Temat postu:

W sxf masz mniejszy przelot wydechu niz w 450, nie podejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Śro 23:37, 01 Mar 2017    Temat postu:

MatiEXC napisał:
W sxf masz mniejszy przelot wydechu niz w 450, nie podejdzie.

No to szkoda
Dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcino




Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:07, 02 Mar 2017    Temat postu:

Pytanie: (ktm 400 exc rfs) czy wymieniać tłoka jeśli silnik chodzi zdrowo, ma moc, nie bierze nic oleju, ale ma nalatane przykładowo 150-200 mth?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Czw 19:31, 02 Mar 2017    Temat postu:

Czy będzie pasował do mojego exc 200 2005 bez przekładania dysz itp?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:31, 02 Mar 2017    Temat postu:

Marcino napisał:
Pytanie: (ktm 400 exc rfs) czy wymieniać tłoka jeśli silnik chodzi zdrowo, ma moc, nie bierze nic oleju, ale ma nalatane przykładowo 150-200 mth?


ja bym zmieniał, jak chcesz być pewny to zdejmij cylinder i daj do zwymiarowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:51, 02 Mar 2017    Temat postu:

marcino - generalnie jak nie bierze oleju, to jest szansa że jest ok, chyba że ktos np wymienił same pierscienie a tłok juz lata jak chce Very Happy generalnie tylko pomiar jest w stanie wszystko sensownie ocenić


przym - nie pytaj nas tylko sprzedawcy, korpus moze byc jednakowy dla róznych modeli, ale dysze mogą sie róznic nawet między rocznikami wiec trzeba by to skontrolować i tak i tak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 21:07, 02 Mar 2017    Temat postu:

Przym napisał:
Czy będzie pasował do mojego exc 200 2005 bez przekładania dysz itp?
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli jeździł w 125 to na pewno będziesz musiał zmienić dysze.
Jak chcesz kupować używany gaźnik poproś sprzedawcę o zdjęcia przepustnicy czy nie jest nadmiernie wytarta i od środka, czy śrubka trzymająca linkę nie jest obrobiona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilo3




Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:41, 02 Mar 2017    Temat postu:

Czy pokrywa alternatora z EXC jest zamienna z SX 2012? Chcę pozbyć się rozrusznika i tego przekombinowanego dekla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 490, 491, 492 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 491 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin