Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaźnik - poprawna regulacja FCR'a
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukadrz




Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:06, 15 Wrz 2017    Temat postu:

a co zrobic z ta dysza powietrza wstawic fabryczna 60 czy zostawic? poprawiam dysze 60 wstawiłem i teraz mam fabryczne ustawienia drzety oraz gaznik. jak wykręce pokrętło od przepustnicy motor zgasnie jak wkręce srube skłądu mieszanki to tez zgasł alee jeszcze go dobrze nie rozgrzałem zeby bawic sie skłądem tylko ze jak wkrecam srube to obroty wzrastaja czy to normalne?? ogółem juz reakcja na gaz na jalowym jest odczuwalnie lepsza:)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukadrz dnia Pią 18:29, 15 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Pon 10:00, 06 Lis 2017    Temat postu:

jaka przyczyna ze motor chodzi poprawnie tylko na ssaniu? po wyłączeniu motor gaśnie lub jak pociągnę mu manetka strzela z tlumika. regulacja sruba wiele nie zmienia. moze byc kwestia poziomu paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:01, 06 Lis 2017    Temat postu:

Uboga mieszanka. Zmień dysze wolnych obrotów o rozmiar większą.
sylwu napisał:
jaka przyczyna ze motor chodzi poprawnie tylko na ssaniu? po wyłączeniu motor gaśnie lub jak pociągnę mu manetka strzela z tlumika. regulacja sruba wiele nie zmienia. moze byc kwestia poziomu paliwa?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Pon 18:56, 06 Lis 2017    Temat postu:

zmienilem mu starter jet z 68 na 90 bo taka mialem ale zbytnio roznicy nie ma. gasnie po wyl ssania, chyba ze przytrzymam go manetka to strzela z tlumika, w dodatku mocno czuc paliwem. niewiem co go boli. gaznik wyczyszczony, przegladniety. jest w naprawde dobrym stanie przepustnica bez wytarc itp dysze mam takie jak na zdjeciu [link widoczny dla zalogowanych]
(pierwszy rozmiar to serwisowka, obok rozmiar w gazniku)
moto to kx250f.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Budyniu




Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:20, 06 Lis 2017    Temat postu:

Niema różnicy bo "starter jet" to nie dysza wolnych obrotów

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Wto 17:18, 07 Lis 2017    Temat postu:

fakt moj blad. teraz zmienilem slow jet z 42 na 45 i niestety ciagle to samo:/ probowalem odpiac tps ale bez zmian.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukadrz




Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:09, 10 Lis 2017    Temat postu:

moze masz kanały zatkane od dyszy wolnych a jesli wyjales juz gaznik to mozesz sprawdzic ten poziom paliwa no i czy masz kompletna srube od składu mieszanki albo czy nie masz gdzies nieszczelnosci na króccach szczególnie na tym miedzy gaznikiem a głowica

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Wto 20:18, 14 Lis 2017    Temat postu:

króciec bez pęknięć, dziur - szczelny, dorwałem gaźnik z yz250f na podmianę. przerzuciłem dysze i ustawiłem pod kxf'a i motor zagadał, chodzi bez ssania, trzyma wolne. więc przyczyna leży w gaźniku, też już myślałem nad tym że coś może być przytkane; czyściłem, dmuchałem go dwa razy, spróbuję jeszcze raz...
jak w prosty sposób sprawdzić/ustawić poziom paliwa??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:25, 14 Lis 2017    Temat postu:

w serwisówce masz opisane jak ustawic, przechylasz na bok i ma byc odpowiedni wymiar wysokosci pływaka kiedy zaczyna zamykac zaworek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 20:43, 14 Lis 2017    Temat postu:

A tak z ciekawości - zamieniał ktoś w 4t FCRa na PWK?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 13:00, 15 Lis 2017    Temat postu:

sylwu napisał:
króciec bez pęknięć, dziur - szczelny, dorwałem gaźnik z yz250f na podmianę. przerzuciłem dysze i ustawiłem pod kxf'a i motor zagadał, chodzi bez ssania, trzyma wolne. więc przyczyna leży w gaźniku, też już myślałem nad tym że coś może być przytkane; czyściłem, dmuchałem go dwa razy, spróbuję jeszcze raz...
jak w prosty sposób sprawdzić/ustawić poziom paliwa??


Sprawdź czy przepustnica nie jest włożona do góry nogami. Bo da się i tak i tak.
Wtedy są kłopoty z wolnymi obrotami a na wyższych kicha prycha strzela.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Śro 13:01, 15 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:48, 15 Lis 2017    Temat postu:

wolnych obrotów wtedy rzeczywiscie nie ma, ale na wyzszych chodzi prawidłowo, w koncu powietrza dostaje tyle co trzeba Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Pią 20:37, 17 Lis 2017    Temat postu:

panowie udalo mi sie rozwiazac problem. postanowilem rozkrecic korpus gaznika, i okazalo sie ze gumowy oring zatkal jeden kanalik; ze starosci chyba. po odetkaniu w koncu zagadal! zeszlo mi sporo godzin na tym ale w koncu udalo sie to ogarnac Very Happy dzieki wszystkim za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 9:17, 26 Sie 2018    Temat postu:

Panowie warto wrzucać akcesoryjną sprężynkę pompki przyspieszającej o numerze części SXS08250030 ?
Jeśli nieprawidłowo schodzi z obrotów to więcej powietrza czy paliwa (wykręcić śrubę składu mieszanki, czy wkręcić)?

Ustawienia gaźnika tak jak w serwisówce
Dysza główna 190
Iglica OBDTP, czwarta pozycja od góry
Dysza wolnych obrotów 42
Dysza główna powietrza 200
Dysza powietrza wolnych 100
Dysza rozruchu 85
śruba składu mieszanki wykręcona 1.5 obrotu
Założony taki adapter - [link widoczny dla zalogowanych]

Objawy jak wyżej, słabo schodzi z obrotów + strzela w wydech.
Zawory ustawione na 0,12.
Zapala od pierwszego kopnięcia z zimnym ssaniem.
Sprawa tyczy się SXS 540 z 2003 roku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Nie 9:47, 26 Sie 2018, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 10:27, 26 Sie 2018    Temat postu:

W teorii to za uboga mieszanka. Może też łapać lewe powietrze, warto sprawdzić stan blaszki przepustnicy, strzelanie w wydech może być też spowodowane nieszczelnością kolektora. Śrubę od mieszanki jak wykrecasz to zwiększasz dawkę paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 7 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin