Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaźnik - poprawna regulacja FCR'a
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTUREXC450




Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:43, 21 Paź 2018    Temat postu:

Chyba będe musiał moto oddać do kogoś mądrzejszego bo paza reakcją na gaz nic sie nie zmienia jeżeli chodzi o kwestie koloru świecy.Mleko z dwiema kropelkami kawy;) chyba że gaźnik oddać na ultradźwięki i wtedy zobaczyć bo może coś się gdzieś przytkało. Dysza od wolnych 48, dysza główna 185 obecnie , iglica na 5rowku od góry. Co się przypatrzyłem to iglica ma inne oznaczenia a zamawialem w serwisie i co innego dostałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:28, 21 Paź 2018    Temat postu:

dosyc bogate te nastawy, jakie oznaczenie masz iglicy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTUREXC450




Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:47, 21 Paź 2018    Temat postu:

OBDZT jest teraz. To jest od 530tki iglica. Wcześniej byla NFLR(yzf 450). Dysza od wolnych dlatego taka żeby mi w wydech nie waliło a już główną zmieniłem żeby patrzeć co ze świecą się dzieje. Mam jeszcze 165,175 i 180. Moto z terenów górskich sciągnąłem i była 165 iświeca była brązowa. Może wrócić do poprzednich ustawień tylko dyszy od wolnych nie ruszać. Ale jest za bogato bo odkręciłem wydech i wali z niego benzyną. To teraz pytanie czemu świeca jest biala jak powinna być czarna. Może być winna świeca że nie irydówka tylko zwykła? Bo wczesniej była irydówka i była ok koloru. Chyba nie bo ciepłota ta sama tylko elektroda z innego materialu. Myśle żeby jeszcze założyć oryginalny wydech i przegonić się troche. Chyba że poprzedni właściciel sobie tylko pyrkał i dlatego swieca ciemna była.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ARTUREXC450 dnia Nie 9:38, 21 Paź 2018, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:44, 21 Paź 2018    Temat postu:

a dławi sie po odkreceniu gazem szybko ? moze problem w pompce przyspieszacza bo to tez znacznie wzbogaca mieszanke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTUREXC450




Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:59, 21 Paź 2018    Temat postu:

Wczesniej kiedy bym mu nie odkręcił to szedł jak wariat a jak zmieniłem dysze wczoraj na 185 to przy 1/3gazu miał zawias a i osłabł. Pompke przyśpieszacza mam akcesoryjna i ustawiam ją na słuch tak żeby nie było zadnego zawahania. Po zmianie dyszy juz wkręcał sie z przywieszeniem leciutkim. No i raz w gaźnik mi strzelił przy regulacji pompki i odkręcaniu gazu na postaju. Obniżyłem teraz iglice na 3ząbek zobaczymy jak będzie jak później pojeżdze. Tylko reakcje wszystko ustawie a świeca dalej jasna
No i chwile popyrkałem i opuściłem iglice i jeden ząbek i jest dobra reakcja, jest gaz tylko przegonie ..zamkne gaz no i troche wali w wydech, bardziej to sa parskania takie wieksze no ale mimo wszystko są. Jak na 3biegu na 3/4 gazu przycisne i zamkne to6razy parsknie ale marchew nie wali.
A i doszedlem do etapu jak wczesniej potrzebował ssania do odpalania na zimnym tak teraz odpala bez a ze ssaniem nie chce. Zrobie ze 2mth i wtedy swiece zobacze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ARTUREXC450 dnia Nie 12:19, 21 Paź 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 7:57, 22 Paź 2018    Temat postu:

Z tym kolorem świecy to jest tak że zależy na jakich obrotach jeździsz.
Jednak najłatwiej się ją sprawdza dla wysokich obrotów - dysza główna.
Wolne obroty ustawia się według zasady ilości obrotów.
Iglicę według reakcji na gaz.
Dyszę główną najlepiej według koloru świecy.

Co do iglic to fajnie jest mieć program od Jd jetting - wtedy widzisz jaką masz iglicę, o jakiej charakterystyce i jak wpływa zmiana jej położenia na pozostałe obroty/regulacje.
Często jest tak, że nie ustawisz gaźnika zmieniając położenie iglicy, musisz zmienić iglicę na inną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:20, 24 Gru 2018    Temat postu:

Pytanie za 100punktow.,,chce wyregulować gaźnik nie z kata,dokładnie to gaźnik z yamahy grizzly 660.Gdzie znajduje się śruba regulacji biegu jałowego bo znalazłem tylko do podnoszenia przepustnicy czyli wolnych obrotów.W kacie 4Pak jest od spodu gaźnika a tu nie ma nic takiego.Jest to gaźnik z membrana to może się to inaczej reguluje gdzieś,może ktoś się spotkał z tym gaźnikiem.Chce wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach bo nie schodzi szybko z obrotów.obroty zawieszaja sie przez chwile po puszczeniu manetki ,.,..będę wdzięczny,

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pon 18:27, 24 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kustosz




Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:28, 24 Gru 2018    Temat postu:

A to na pewno jest Keihin FCR?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:34, 24 Gru 2018    Temat postu:

fcr to na pewno nie jest, jak pamietam to jakies mikuni - jak chcesz pomocy to wrzuc pare zdjec gaźnika to ci zlokaklizuje srube - czasem są wersje dławione i srub nie widac sa pod zaslepkami
swoja drogą - do jakiego ktma wsadziłes ten gaźnik ?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:59, 24 Gru 2018    Temat postu:

tak to mikuni,..,ten gaźnik jest założony cały czas przy quadzie yamaha grizzly 660 a ja chce podregulować go koledze.,jak będę miał okazje to zrobię fotkę,.,. wcześniej obadam go dokładnie może faktycznie tak jak mówi henio12323 jest pod zaślepką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kustosz




Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:09, 24 Gru 2018    Temat postu:

Tyle że to chyba nie czas i miejsce na yamahę... robi się bałagan i spam w temacie o Keihinie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:25, 25 Gru 2018    Temat postu:

sorki za ten mały bałagan ..,,dzięki heniowi12323 temat z gaźnikiem w końcu ogarnięty,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:36, 20 Lut 2019    Temat postu:

Podepnę się do tematu.
Kupiłem śrubę regulacji mieszanki na aliexpress i jest ok 0,6mm krótsza niż oryginalna. Czy ma to prawo zadziałać? Teoretycznie trzeba ją bardziej wkręcić i będzie to samo?
Drugi raz w życiu się zabieram za regulację gaźnika więc doświadczenia nie mam i narazie mi się nie udaje z tą śrubą
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kustosz




Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:56, 20 Lut 2019    Temat postu:

Jak dla mnie to oryginalna nowa śruba i oddanie motocykla na profesjonalny warsztat Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pkali360




Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:00, 23 Lut 2019    Temat postu:

Pacjent 450 rfs. Problem jest z małymi obrotami na ssaniu. Dysza wolnych siedziała 42 zamieniłem na 40. Objawy są takie, że motocykl odpala na ssaniu i trzyma obroty na wkręconej na maxa śrubie składu mieszanki czyli dostaje mało paliwa. Jężeli wykręcę śrubką chociaż o 1/obrotu to obroty już zaczynają być za małe na ssaniu i motocykl zgaśnie. Na ciepłym silniku zaś motocykl na wkręconej śrubie na maxa zgaśnie, najlepiej działa na odkręconej ok 1/2 obrotu potem można wykręcać i wykręcać a obroty się nie zmieniają. Czyli sytuacja taka jak ustawie na ciepłym, że jest ok to potem na ssaniu ma problemu zimny odpalić.. Dodam, że nagrzany motocykl chodzi idealnie, ciepły również pali ładnie. Zakres dysz to od 35 do 85 z tego ci widzę do kupienia. Niestety 40 miałem najmniejszą, muszę dokupić jeszcze 37 i 35. Mam jeszce różne 45 50 60 itp ale tyo chyba nie w tą stronę? Jakieś podpowiedzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 9 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin