Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2003 SXS 540 kilka pytań
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 12:34, 02 Kwi 2018    Temat postu:

ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie.
najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce.

3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka masz na schemacie jak je porozkładać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 12:37, 02 Kwi 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie.
najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce.

3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka masz na schemacie jak je porozkładać


Nie doprecyzowałem, mam cały nowy cylinder, nie tuleję. Skrót myślowy.

Czy masz może fotkę tej instrukcji? Nie miałem nic takiego w opakowaniu z tłokiem :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:32, 02 Kwi 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

masz tu przykład, w zasadzie to obojętne - ale najlepiej znajdź opis dla twojego tłoka - nie wiem jaki zastosowałes,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 19:56, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Panowie, luzy na czopie wału są w serwisówce, a co z luzami na sworzniu tłoka?
Pytam, bo założyłem nowy tłok i ma dosyć duży luz na boki. Tak powinno być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:46, 23 Kwi 2018    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Czw 19:38, 31 Maj 2018    Temat postu:

Silnik powoli składam, w zasadzie już jestem na finiszu.
Mam pytanie co do długości łańcuszka rozrządu... kupiłem Iwis'a 96 ogniw i jest zdecydowanie za długi Sad
Wał zablokowany w GMP, wałek odpowiednio ustawiony, napinacz trzymany ręką i jest luz jak na zdjęciu poniżej.
Na kolejnym porównanie starego łańcuszka z nowym (w nowym już założona zapinka do zdjęcia).
Skrócę chyba po prostu o jedno ogniwo i przymierzę?

Co do reszty, gaźnik poskładany na fabrycznych rozmiarach dysz, wyczyszczony itd.
Głowica z nowymi prowadnicami i nowymi zaworami tytanowymi prox + planowanie i obróbka gniazd + naprawa 3 gwintów.

No i na ten moment silnik wygląda jak na zdjęciu... zastanawiam się jeszcze czy sprzęgło będzie ok. Wcześniej ktoś pomieszał kolejność przekładek grubych z cienkimi, teraz poskładałem według serwisówki - mogą być z tego powodu jakieś problemy?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Czw 19:50, 31 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:05, 31 Maj 2018    Temat postu:

były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pią 6:02, 01 Cze 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje

Też nad tym ślizgowe myślałem ale nie ma opcji żeby go przymocować do tego drugiego otworu.
Łańcuszek mam 96 ogniw, skrócę do 94 i sprawdzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pią 6:05, 01 Cze 2018    Temat postu:

P.S. Jaką lepkość oliwy zalać na docieranie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 6:06, 01 Cze 2018    Temat postu:

np 5100 10w50 tak na prawde nie ma to wiekszego znaczenia co wlejesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 11:56, 03 Cze 2018    Temat postu:

94 ogniwa po skróceniu są cacy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 20:24, 24 Mar 2019    Temat postu:

Dobra, trochę mnie tu nie było...
Aktualnie moto odpalone, w tygodniu pierwsza zmiana oleju po 2mth na docierkę.
Kupiłem wahacz z SMRa 560, który w ciągu sezonu zostanie zregenerowany i wleci do moto w późniejszym czasie.
Na zdjęciu poniżej nie ma jeszcze nowego pokrowca siedzenia, sliderów osiek i płyty pod silnik.
Opony kartofle na potrzeby przeglądu... w tygodniu będę chciał zarejestrować moto.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 11:43, 09 Cze 2019    Temat postu:

Pomożecie zdiagnozować powód braku iskry Smile ?
Dojeżdżając do świateł, schodząc z obrotów, moto zgasło i od tego czasu nie chce odpalić.
Przełącznik do gaszenia jest ok.
Nowa cewka (oryginalna) + nowa świeczka, a iskry dalej nie ma.

Czy jak by ścięło klin z magneta, to iskry by w ogóle nie było, czy byłaby ale tylko w niewłaściwym momencie?

Najgorsza opcja to pewnie CDI?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Nie 11:44, 09 Cze 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:07, 09 Cze 2019    Temat postu:

w niewłasciwym miejscu, pomierz stator zgodnie z instrukcja moze tam cos wyjdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin