  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Betonowy15 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 15 Gru 2018 
		      Posty: 49 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 9:37, 02 Cze 2019    Temat postu: KTM SX 250 2000 - Odcina na wysokich[ROZWIĄZANO -04.06.2019] | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam
 
Nie mogę sobie poradzić z tym problemem,
 
Cross nie wkręca się na max obroty.
 
Robi takie charakterystyczne buu jak by miał za mało/dużo paliwa ew. gubił zapłon.
 
 
Co mogę powiedzieć:
 
Kolega wywalił sporo kasy na remont i raczej nie będzie zadowolony z efektów.
 
Silnik jest po kapitalce: tłok,korbowód, łożyska, uszczelki i uszczelniacze. Gaźnik też po remoncie(nowe dysze i iglica) i regulacja wg serwisówki. Świeca też nowa.
 
Olej Ipone Samurai 1:40
 
 
Co sprawdziłem:
 
Świeca czarna jak by miał za dużo paliwa,
 
Cewka, kabel i fajka podmieniona z mojego,
 
Szczelność wszystkich połączeń,
 
Cewka - oporność w normie,
 
Uruchomienie ssania podczas jazdy nie pomaga, nie daje różnicy,
 
Zawór pracuje płynnie i bez zacięć.
 
 
Teraz nie mam pojęcia czy szukać cdi.
 
Albo gdzie jeszcze szukać przyczyn?
 
 
Pozdrawiam
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Betonowy15 dnia Wto 11:04, 04 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 14:43, 02 Cze 2019    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    jak masz druga taka fure podmien gaźniki moze cos tu namieszane skoro nie reaguje na ssanie to moze zamotnowany jest zły tłoczek jakis dobrany i tak na prawde jeździ cały czas na ssaniu
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Betonowy15 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 15 Gru 2018 
		      Posty: 49 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 18:52, 02 Cze 2019    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Próbowałem także tego rozwiązania.
 
 
Kurcze kolejny raz nie napisałem do końca, powinno być:
 
na ssanie reaguje w postaci zwiększenia obrotów silnika, ale jazda na ssaniu nie naprawia problemu.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  hopkins 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Gru 2018 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica Zdrój, Nowy Sącz, Poland
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 14:06, 03 Cze 2019    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ssanie raczej nie będzie działać w zakresie wysokich obrotów bo za to odpowiada iglica i dysza główna.
 
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale jeśli motocykl jest dobrze rozgrzany do temperatury roboczej to przy prawidłowym składzie mieszanki dając ssanie motocykl powienien zgasnąć. Jesli zwiększa obroty to mieszanka jest zbyt uboga. Czy sprawdzałeś i czyściłeś rurkę mieszalnika?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Betonowy15 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 15 Gru 2018 
		      Posty: 49 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 20:08, 03 Cze 2019    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    I tak jest, na rozgrzanym silniku po załączeniu ssania maleją obroty i gaśnie, na zimnym po odpaleniu rosną i maleją wraz z rozgrzaniem.
 
 
Gaźnik zaliczył 30 min w myjce ultradźwiękowej
 
 
Edycja:
 
Przyczyna- za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej
 
 
Po przejechaniu się można było zobaczyć sporo paliwa w airboxie.
 
Kolejna sprawa jak zauważyłem to po zakręceniu kranika, to po chwili na luzie kręci do końca bez duszenia się.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Betonowy15 dnia Wto 11:17, 04 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
    |