Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2003 SXS 540 kilka pytań
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 14:20, 11 Lut 2018    Temat postu:

toivias napisał:
Mam dokładnie taką jak Ty zakuwarkę do łańcuchów napędowych i pogiąłem ją szybko Wink

Ma ktoś może zdjęcie i wymiary naklejki homologacyjnej z główki ramy do 525 EXC albo czegoś z podobnego rocznika?


na zakowarka do łancuchów daje rade. ta czesci w kształcie litery C jest dos solidna. Trzpienie za to do wyciskania to nieporozumienie łamia sie jak zapałki. Mozna dorobic trzpienie ze starych zaworow samochodowych. z czegokolwiek wazne zeby twarde był oSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pią 23:28, 16 Lut 2018    Temat postu:

Czy ktoś może wie czy poniższe zagniecenie w kolanku wydechu Akrapovic jest fabryczne, czy ktoś gdzieś po prostu uderzył Smile ?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:00, 17 Lut 2018    Temat postu:

poszuykaj fotek innych kolanek i porównaj

w oryginalnym tez w tym miejscu jakby wgniotka jest a jest po to zeby sie mijało z ramą chyba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Sob 9:52, 17 Lut 2018    Temat postu:

toivias napisał:
Czy ktoś może wie czy poniższe zagniecenie w kolanku wydechu Akrapovic jest fabryczne, czy ktoś gdzieś po prostu uderzył Smile ?
[link widoczny dla zalogowanych]


tam powinna byc wgniotka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Sob 21:09, 17 Lut 2018    Temat postu:

Na prostym odcinku tego kolanka faktycznie powinna być wgniotka. W tym miejscu z mojego zdjęcia również?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 9:27, 25 Lut 2018    Temat postu:

Zamówiłem sobie oryginalną zakuwarkę i ściągacz + tester do prowadnic zaworowych.
Oczywiście jak rozbierałem głowicę, musiałem zgubić zamek jeden.
Z nowych newsów - muszę mieć podwójne sprężyny zaworowe, które kosztuję 400zł/sztukę :/
Do sprzedania mam nowy, oryginalny komplet sprężyn stożkowych - 59436028044
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:35, 25 Lut 2018    Temat postu:

ten tester do prowadnic mozesz sobie od razu na półke połozyc albo powiesic na scianie Very Happy bo on wiekszego sensu nie ma Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 11:06, 25 Lut 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
ten tester do prowadnic mozesz sobie od razu na półke połozyc albo powiesic na scianie Very Happy bo on wiekszego sensu nie ma Razz


Bardziej wziąłem go po to, żeby przy rewizji silnika, skontrolować stan nowo założonych prowadnic Wink

Poszukuję kogoś kto starannie przygotuje gniazda zaworowe według specyfikacji z serwisówki jeśli chodzi o szerokość styku z zaworami i odpowiednie kąty oraz wymieni prowadnice zaworowe z brązowych na żeliwne.
Mamy kogoś sprawdzonego na forum?

Zawory tytanowe, więc bez docierania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Nie 11:07, 25 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:44, 25 Lut 2018    Temat postu:

jakbys nikogo nie znalazł moge sie polecić, tylko ze glowic mamy od groma, a prowadnice zlecamy sprawdzonej zewnętrznej firmie i na szybko usługi nie będzie niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Nie 22:44, 25 Lut 2018    Temat postu:

prowadnice mam swoje, nowe oryginalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:43, 26 Lut 2018    Temat postu:

z czesciami to nigdy problemu nie ma Very Happy bo nawet jak ich zupełnie nie znajdziesz to łatwo przerobic np samochodowe Razz

gorzej z fachowcami którzy to szybko i dobrze zrobią


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 7:42, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Na czasie mi nie zależy - moto ma być zrobione dobrze, nie szybko Smile
Mam zagwozdkę z krótkim sitkiem z obiegu oleju.
Którą stroną je zakładać? W fiszce w katalogu z częściami nie widać.
W serwisówce jest jak poniżej, ale znalazłem filmik na YT z roskręcania RFSa i jest na odwrót Smile
Niestety nie pamiętam jak było u mnie.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:52, 02 Kwi 2018    Temat postu:

on pasuje tylko w jedna strone - ma "zapadki" do wpięcia w ten korek któryum sie dokręca filtr, i tyle

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pon 8:54, 02 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 10:02, 02 Kwi 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
on pasuje tylko w jedna strone - ma "zapadki" do wpięcia w ten korek któryum sie dokręca filtr, i tyle

hm.... to dziwne, że udało mi się go założyć na odwrót Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 12:01, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Dobra Panowie, to jeszcze jedno pytanie, maksymalną dopuszczalną przerwę na zamku pierścieni znam.
Jaką najlepiej zrobić na starcie przy nowym tłoku i nowej tulei dla pierścienia zgarniającego, a jaką dla kompresyjnego?
Sitko, tak jak mówił Henio, pasuje tylko w jedną stronę ale da się założyć źle Very Happy Muszę zamówić nowe, bo aż je pofalowało hehe.

Kolejny temat, zamki względem siebie na pierścieniach - kompresyjnego skierowany w tył silnika, a zgarniającego obrócony o 90 stopni względem kompresyjnego jak w serwisówce?

Pierścień zgarniający, ten 3 częsciowy, wszystkie trzy elementy mają mieć zamek w jednym miejscu, czy tutaj też to ma być "poprzesuwane" względem siebie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Pon 12:01, 02 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin