  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  PiterBaja 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 14 Paź 2014 
		      Posty: 521 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 14:20, 11 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | toivias napisał: | 	 		  Mam dokładnie taką jak Ty zakuwarkę do łańcuchów napędowych i pogiąłem ją szybko  
 
 
Ma ktoś może zdjęcie i wymiary naklejki homologacyjnej z główki ramy do 525 EXC albo czegoś z podobnego rocznika? | 	  
 
 
na zakowarka do łancuchów daje rade. ta czesci w kształcie litery C jest dos solidna. Trzpienie za to do wyciskania to nieporozumienie łamia sie jak zapałki. Mozna dorobic trzpienie ze starych zaworow samochodowych. z czegokolwiek wazne zeby twarde był o 
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pią 23:28, 16 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Czy ktoś może wie czy poniższe zagniecenie w kolanku wydechu Akrapovic jest fabryczne, czy ktoś gdzieś po prostu uderzył   ?
 
[link widoczny dla zalogowanych]  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 9:00, 17 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    poszuykaj fotek innych kolanek i porównaj
 
 
w oryginalnym tez w tym miejscu jakby wgniotka jest a jest po to zeby sie mijało z ramą chyba
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  PiterBaja 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 14 Paź 2014 
		      Posty: 521 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 9:52, 17 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | toivias napisał: | 	 		  Czy ktoś może wie czy poniższe zagniecenie w kolanku wydechu Akrapovic jest fabryczne, czy ktoś gdzieś po prostu uderzył   ?
 
[link widoczny dla zalogowanych]   | 	  
 
 
tam powinna byc wgniotka
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 21:09, 17 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Na prostym odcinku tego kolanka faktycznie powinna być wgniotka. W tym miejscu z mojego zdjęcia również?
 
 
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 9:27, 25 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Zamówiłem sobie oryginalną zakuwarkę i ściągacz + tester do prowadnic zaworowych.
 
Oczywiście jak rozbierałem głowicę, musiałem zgubić zamek jeden.
 
Z nowych newsów - muszę mieć podwójne sprężyny zaworowe, które kosztuję 400zł/sztukę :/
 
Do sprzedania mam nowy, oryginalny komplet sprężyn stożkowych - 59436028044
 
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 10:35, 25 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    ten tester do prowadnic mozesz sobie od razu na półke połozyc albo powiesic na scianie   bo on wiekszego sensu nie ma  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 11:06, 25 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | henio12323 napisał: | 	 		  ten tester do prowadnic mozesz sobie od razu na półke połozyc albo powiesic na scianie   bo on wiekszego sensu nie ma   | 	  
 
 
Bardziej wziąłem go po to, żeby przy rewizji silnika, skontrolować stan nowo założonych prowadnic  
 
 
Poszukuję kogoś kto starannie przygotuje gniazda zaworowe według specyfikacji z serwisówki jeśli chodzi o szerokość styku z zaworami i odpowiednie kąty oraz wymieni prowadnice zaworowe z brązowych na żeliwne.
 
Mamy kogoś sprawdzonego na forum?
 
 
Zawory tytanowe, więc bez docierania.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Nie 11:07, 25 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 17:44, 25 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    jakbys nikogo nie znalazł moge sie polecić, tylko ze glowic mamy od groma, a prowadnice zlecamy sprawdzonej zewnętrznej firmie i na szybko usługi nie będzie niestety.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 22:44, 25 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    prowadnice mam swoje, nowe oryginalne.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 9:43, 26 Lut 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    z czesciami to nigdy problemu nie ma   bo nawet jak ich zupełnie nie znajdziesz to łatwo przerobic np samochodowe   
 
 
gorzej z fachowcami którzy to szybko i dobrze zrobią
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 7:42, 02 Kwi 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Na czasie mi nie zależy - moto ma być zrobione dobrze, nie szybko  
 
Mam zagwozdkę z krótkim sitkiem z obiegu oleju.
 
Którą stroną je zakładać? W fiszce w katalogu z częściami nie widać.
 
W serwisówce jest jak poniżej, ale znalazłem filmik na YT z roskręcania RFSa i jest na odwrót  
 
Niestety nie pamiętam jak było u mnie.
 
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 8:52, 02 Kwi 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    on pasuje tylko w jedna strone - ma "zapadki" do wpięcia w ten korek któryum sie dokręca filtr, i tyle
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pon 8:54, 02 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 10:02, 02 Kwi 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | henio12323 napisał: | 	 		  | on pasuje tylko w jedna strone - ma "zapadki" do wpięcia w ten korek któryum sie dokręca filtr, i tyle | 	  
 
hm.... to dziwne, że udało mi się go założyć na odwrót   
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  toivias 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Paź 2013 
		      Posty: 415 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 12:01, 02 Kwi 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dobra Panowie, to jeszcze jedno pytanie, maksymalną dopuszczalną przerwę na zamku pierścieni znam.
 
Jaką najlepiej zrobić na starcie przy nowym tłoku i nowej tulei dla pierścienia zgarniającego, a jaką dla kompresyjnego?
 
Sitko, tak jak mówił Henio, pasuje tylko w jedną stronę ale da się założyć źle   Muszę zamówić nowe, bo aż je pofalowało hehe.
 
 
Kolejny temat, zamki względem siebie na pierścieniach - kompresyjnego skierowany w tył silnika, a zgarniającego obrócony o 90 stopni względem kompresyjnego jak w serwisówce?
 
 
Pierścień zgarniający, ten 3 częsciowy, wszystkie trzy elementy mają mieć zamek w jednym miejscu, czy tutaj też to ma być "poprzesuwane" względem siebie?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Pon 12:01, 02 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |