Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja i odpalanie silnika 2T
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:42, 24 Wrz 2012    Temat postu:

Najłatwiej by było gdybyś nagrywał filmiki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 12:33, 25 Wrz 2012    Temat postu:

jedź do kogoś kto ma 2t i niech się tym po prostu przejedzie bo możliwe, że jest dobrze, a Ty z braku wiedzy na temat jak to ma jechać szukasz dziury w całym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 14:07, 25 Wrz 2012    Temat postu:

Jak na razie to wy podsuwacie mi jakieś drastyczne metody użytkowania motocykla.
Odpalać na pych, kręcić do odcinki itd.
Jak motor ma ruszać to ja wiem. Jak go kupowałem to ruszał normalnie, teraz jak kupa.
Wiem, że zapłon jest w nim grubo zjebany i wiem, że oznaką opóźnionego zapłonu jest brak mocy w dolnych obrotach.
Niestety ja należę do tych co woli sto razy pomyśleć zanim coś zrobi.
A nie od tych co wpierw robi o potem myśli dlaczego nie działa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:13, 25 Wrz 2012    Temat postu:

Jest jeszcze coś takiego jak intuicja kiedy coś można bezmyślnie spie...ic a kiedy barbarzyńsko sprawdzić nie psując niczego...
Ustawienie zapłonu to tez zadna filozofia, a jak nie mozesz sobie z tym poradzic na sucho to podłacz lampe stroboskopowa i zobacz jakie ma wyprzedzenie na jałowych a jakie na full gazie.
Pozatym wyczynowe 2t nie lubia zamulania na niskich obrotach wiec sie nie dziw ze ktos podpowiada zeby krecic do odciny. tylko z reguły jest tak ze silnik po złozeniu i zgrubnym ustawieniu po przejechaniu paru km zaczyna calkowicie inaczej pracowac jak sie "poukłada".
Tak samo czesto w 2t jest tak ze możesz grzac go na postoju, gazowac a itak nie bedzie sie wkrecał idealnie ale po paru odkreceniech podczas jazdy (pod obciazeniem) praca silnika wraca do normy, wkreca sie i oddaje moc płynnie.
Co do mojej rady odnosnie rozklejenia sprzegła podpychajac kawalek moto, najwyrazniej nie wiesz o co mi chodziło, moze nigdy nie straciłes sprzegła i nie miales okazji ruszenie bez uzycia sprzegła wiec ciezko bedzie zrozumiec co mialem na mysli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Wto 17:17, 25 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 20:31, 25 Wrz 2012    Temat postu:

piszesz o odcince jako o niszczeniu sprzętu, a tak na prawdę nie masz racji bo zamulony olejem moto musi to przepalić i nie ma innej opcji, no chyba, że bedziesz po rozgrzaniu sciagal cylek i czyscil, nie zdziwilbym sie

czytalem twoj temat z wielkim zaciekawieniem, ale szczerze to coraz mniej chetnie tu wchodze bo chcemy Ci pomoc, a ty z pretensjami do nas
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 9:41, 27 Wrz 2012    Temat postu:

wójo napisał:

Tak samo czesto w 2t jest tak ze możesz grzac go na postoju, gazowac a itak nie bedzie sie wkrecał idealnie ale po paru odkreceniech podczas jazdy (pod obciazeniem) praca silnika wraca do normy, wkreca sie i oddaje moc płynnie.


Potwierdzam, nie wiem jak japońce ale ktm 2t zaczyna pracować normalnie dopiero po odkreceniu do końca podczas jazdy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:17, 20 Paź 2012    Temat postu:

Dzisiaj zrobiłem pierwszy cało dniowy wypad.
Uporałem się przedwczoraj z problemem którego przyczyną był za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Mam teraz takie zgryzy.
Motor dość mocno dymi. Taki lekko szarawy dym.
Na niskich oraz stałych obrotach jedzie nie przyjemniej. Tak jakby szarpie.
Świeca jest cała czarna. Po 2h jazdy musiałem wymienić na nową bo nie chciał odpalić po zgaszeniu.
Motor przyjemnie jedzie tylko od 3/4 manetki w górę.
A najlepiej na 100% otwarcia, wtedy też tak ładnie brzmi.

Zastanawiam się czy problem leży w mieszance z olejem czy z powietrzem.
Leję olej Ipone w stosunku 1:40.
Jak rozróżnić bogatą mieszankę od za dużo oleju?

Rano zdążyłem opuścić iglicę o jeden ząbek. Motocykl ładniej/płynniej jechał w średnich obrotach ale wydaje mi się że stracił na mocy.

Znalazłem temat z identycznym problemem jak mój.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 20:51, 20 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 23:57, 20 Paź 2012    Temat postu:

U mnie gdy moto dobrze pali nie ma różnicy miedzy 1:40 a 1:60
Jadąc na stałych obrotach przerywał mi tak jakby mi zapłon odcinało co chwila a okazało się że iglice miałem zbyt wysoko ustawiona(za dużo paliwa na wysokich) dałem na jak najmniej i dalej przerywa ale nie tak dramatycznie jak było. Musze zmienić dysze na mniejsza i bd po problemie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 0:28, 21 Paź 2012    Temat postu:

Ja obniżyłem iglicę o jeden ząbek (już ostatni) i silnik już tak mocno nie przerywał. A, że stracił na mocy (tak mi się wydaje) to dałem ją z powrotem do góry z obawy, że będzie za ubogo.
Stwierdziłem więc, że kupię iglicę uboższą od tej co mam.
Mam NOZG a chcę kupić NOZH. Taka iglica zalecana jest przy temp wyższej 20'.
Wtedy zobaczę jak będzie i najwyżej zmienię dyszę z 48 na 45.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 11:36, 21 Paź 2012    Temat postu:

U mnie jest ta różnica że moto nie pali na każdych obrotach tak jak powinno.
Niskie ma dobre, średnie za bogate i wysokie też za bogate bo przerywa.
Zmienię dysze podreguluje śrubka i iglicą powinno być git mam największą 185 dam o rozmiar mniejsza i zobacze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:52, 21 Paź 2012    Temat postu:

Mam jeszcze jedną kwestię.
Wczoraj jak latałem, zajechałem na stację i zgasiłem silnik to z tłumika delikatnie się dymiło.
Zdziwił mnie bardzo zapach tego dymu - śmierdział takim spalonym plastikiem, gumą.
Potem też nie odpalił. Musiałem zmienić świecę.
Co to mogło być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 13:11, 21 Paź 2012    Temat postu:

zawalony wydech olejem,wyczysc ukłąd wydechowy, jak wata ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:00, 21 Paź 2012    Temat postu:

Czepek napisał:
zawalony wydech olejem,wyczysc ukłąd wydechowy, jak wata ?


wydech zajebany i wata teżSmile

Ogólnie bałem się, że bierze mi olej ze skrzyni albo płyn.
Na szczęście ani tego ani tego nie ubyło nawet milimetr.
Więc jest to typowo wina mieszanki - jak dobrze:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 14:02, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 19:27, 29 Paź 2012    Temat postu:

Lej tego 1:50 bo szkoda oleju, a lejąc wiecej niż trzeba nie przedłużysz żywota. potem skoro nie jedzie na niskich to wyreguluj dół. dysza rozmiar mniejszy ewentualnie wykręć śrubę trochę od mieszanki tak na 3-4 obroty i sprawdź, zakładam że zawór nie przecieka, poziom jest ustawiony i zmierzony, nie wysokością pływaka ale faktyczny, ssanie jest szczelne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:56, 13 Lis 2012    Temat postu:

Pojawił mi się luz na zębatce zewnętrznego kosza sprzęgła. Tej dużej która jest nitowana.
Domniemam, że szlak trafia te gumowe amortyzatory które są w środku.
Ponieważ chciałbym jeszcze polatać w ten weekend chciałbym się zapytać co się stanie jak z czymś takim nawinę jeszcze z te 2-3mth?
Oprócz tego, że ten luz się zapewne powiększy i będzie jeszcze bardziej szarpało to czy może to mieć jeszcze jakieś negatywne skutki?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 19:57, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin