Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja i odpalanie silnika 2T
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:20, 23 Wrz 2012    Temat postu:

wydaje mi się że to nie wina dyfuzora bo raz mialem idealnie spasowany a później już jakoś nie siedziało idealnie i różnicy w pracy nie czułem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:38, 23 Wrz 2012    Temat postu:

Niestety ale muszą tą usterkę usunąć drogą dedukcji.
W 380 nie ma żadnego uszczelnienia między silnikiem a dyfuzorem, wiec wszystko musi być bardzo dobrze spasowane.
Zanim wezmę się za regulację gaźnika muszę sprawdzić tą teorię. Ponieważ jeżeli się okaże trafna to mogę gaźnik regulować w nieskończoność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 18:59, 23 Wrz 2012    Temat postu:

przesadzasz, tyle ode mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 19:15, 23 Wrz 2012    Temat postu:

Może zobacz jeszcze na dolot czy gdzieś nie łapiesz lewego powietrza. U sibie pamiętam miałem podobnie, okazało się że krucieć był pęknięty . .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:16, 23 Wrz 2012    Temat postu:

ale czy przejdchales sie tym sprzetem chociaz z 10m ??? pozwól troche poukładac sie silnikowi, takie odpalanie i gazowanie na postoju wcale na dobre mu nie wyjdzie. Pozatym wyczynowe 2t nie lubia pracy na biegu jałowym, dopuki go nie przepalisz pod obciazeniem czesto bedzie przerywał, czkał, strzelal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 22:26, 23 Wrz 2012    Temat postu:

Musiał byś niemieć całkiem dyfuzora by wpłyną on na regulacje. Ja mam lekko nieszczelny dyfuzor i lata jak należy wyregulowany. nie pali idealnie ale przypuszczam że to przez strasznie zajechane 12letnie moto. Gaźnik nie ten i np nie trzyma stabilnie obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 6:03, 24 Wrz 2012    Temat postu:

Mój "strzela" w w wydech po puszczeniu manetki identycznie jak kolesiowi na tym filmiku np. 1:23
http://www.youtube.com/watch?v=Htoo6vI4214

A chcę aby chodził tak jak ten:
http://www.youtube.com/watch?v=vigOErTAFCI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 13:54, 24 Wrz 2012    Temat postu:

przejedz sie tym dopiero naprawiaj ponownie, bo dramatyzujesz, wydasz kupe kasy na niepotrzebne (bo sprawne) el jak cdi itp a to sprawa gaźnika

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Pon 13:54, 24 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:50, 24 Wrz 2012    Temat postu:

Czepek napisał:
przejedz sie tym dopiero naprawiaj ponownie, bo dramatyzujesz, wydasz kupe kasy na niepotrzebne (bo sprawne) el jak cdi itp a to sprawa gaźnika


Nie takie nie potrzebne.
Po wymianie fajki, przewodu, i CDI motor pali od prawie pierwszego kopa.
Więc było to cholernie przydatne.

Po dłuższych lekturach i po konsultacji z kolegą z forum supermoto doszedłem do wniosku że mój zapłon jest opóźniony.
Wziąłem się więc za regulację zapłonu iii.... strzelanie z tłumika ustąpiłoSmile


W związku z tym zrobiłem dzisiaj pierwszy dziewiczy rejs:D
Odczucia są i dobre i złe.

Dobre:
- działa sprzęgło
- działa silnik
- motor jedzie nie gaśnie
- i najlepsze; po otwarciu zaworu wydechowego dostaje takiej petardy że ogłupiałem:)

Nie dobre:
- sprzęgło strasznie późno łapie, wręcz już po puszczeniu klamki
- cholernie słabo zbiera się z samego dołu (przy ruszaniu)
- albo zapomniałem jak to się robi albo jest duży problem z wrzucaniem biegów do góry

A tak to uważam, że dzisiejszy dzień był bardzo udany:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:04, 24 Wrz 2012    Temat postu:

co do sprzęgła może daj grubszą uszczelke pod wysprzęglik
dół jak słaby to przestaw zawór wydechowy na niższy zakres


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:20, 24 Wrz 2012    Temat postu:

Ten dół jest slaby przy ruszaniu.
Po prostu ciężko nim ruszyć, jak się doda za dużo gazu to już rusza za Gwałtownie i robi się niebezpiecznie.
Później już jest ok.

Ogólnie wydaje mi się, że wiele rzeczy wynika z charakterystyki motocykla i z tego, że nigdy nie jechałem 2T.

Pod wysprzęglikiem nie ma uszczelki, jest oring


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 18:20, 24 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 18:32, 24 Wrz 2012    Temat postu:

ruszyć potrafisz byle by dobrze jechał już od najniższych obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 19:03, 24 Wrz 2012    Temat postu:

Motor w 2T do tego duża moc, więc się nie martw że ciężko mu ruszyć Very Happy. Jak ogarniesz 2T przestanie ci to przeszkadzać i zapomnisz o problemie.
Także jak kolega pisał, jeśli chcesz mieć buta od niższych obrotów a słabszego przy wyższych przestaw zawór i odwrotnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:07, 24 Wrz 2012    Temat postu:

Zobaczę.
Może ma słaby dół bo wciąż jest przestawiony (opóźniony) zapłon.
Bo jednym z objawów jest niby brak dołu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 19:22, 24 Wrz 2012    Temat postu:

jak ja mialem w exc nieustawiony zaplon po poprzednim wlascicielu to dt50 by go objechało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin