Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja i odpalanie silnika 2T
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 17:05, 16 Wrz 2012    Temat postu:

hacker33 napisał:
Światła zrobione.

Teraz kolejna seria pytań odnośnie tego strzelania w wydech.
A więc tak motor czasami zamiast zapalić potrafi solidnie strzelić w wydech.
Strzela również podczas schodzenia z obrotów.
Ogólnie też mocno dymi. I wylewa nie dopalony olej z łączenia dyfuzor-silnik.

Czy powodem strzelania wydech może być zbyt duża ilość oleju w mieszance?
Gdzieś wyczytałem, że dużo oleju może mostkować świecę i właśnie wtedy motor strzela.

Czy ktoś z was spotkał się u siebie z takimi objawami?
Albo jakie wy mieliście objawy kiedy zalaliście za dużo oleju?

I czy ktoś wie czy olej IPONE Samourai miesza się z benzyną czy np. po dniu postoju opada na dno?

miesza sie
kiedys zlalem i o nim zapomnialem, jakos tydz temu robilem porzadki w garazu i po ok 4 miesiacach dalej cała wacha czerwona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:45, 16 Wrz 2012    Temat postu:

nakrec jakis filmik jak on sie zachowuje bo z opisów ciezko bedzie cos wywnioskowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:12, 16 Wrz 2012    Temat postu:

no daj filmik bo to strzelanie ciekawe
co do oleju rób mieszanke 1:40 i ma byc git, jak dasz więcej to tylko bd kopcił jak smok, a taka 360 powinna to przepalać
co do lania z łączenia dyfuzora jak masz nierówno połoącozny to zawsze będzie lało jedyne to zasilikonować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:41, 16 Wrz 2012    Temat postu:

mieszankę właśnie zrobiłem 1:40 aby dotrzeć silnik
co prawda manual, opis na oleju, pan woryna każą robić mieszankę od 1:50 w górę.
więc jutro doleję benzynę i zobaczę co będzie.

A motor dymi całkiem mocno.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 18:44, 16 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:22, 16 Wrz 2012    Temat postu:

kurde 1:50 to mało tyle to można lac na pyrkanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 9:11, 17 Wrz 2012    Temat postu:

du*a 1:60 syntetyk, po co poprawiać fabrykę

a co do kopki to normalne po to te zgrubienie jest, ja je naspawuję co jakiś czas, trzeba uważać żeby kopka nie walnęła o dekiel sprzęgła. podnóżki tez siewyrabiają i coraz bardziej opadają z czasem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:12, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Proszę o to film:
http://www.youtube.com/watch?v=GZ3NeuYRY60

W tej chwili motor chodzi jak sieczkarnia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:12, 17 Wrz 2012    Temat postu:

na moje jest ok mój tez tak schodzi z obrotów jak jest zimny
radze się przejechać wtedy go postawić i sprawdzać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:57, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Rozmawiałem z kumplem mechanikiem i mówi, że jak silnik chodzi jak 4T i robi takie DIN to jest za bogata mieszanka - albo dać mniejszą dyszę albo sprawdzić pływak lub też przestawiony zapłon.
Ogólnie jak silnik sobie pyrka i tylko chwycę ssanie to momentalnie silnik gaśnie.
Więc z tą bogatą mieszanką by się mogło zgadzać.
Druga sprawa, że dzisiaj zmniejszyłem dysze z 48 na 45 i motocykl chodzi nadal tak samo z tą różnicą, że łatwiej/szybciej odpala więc to kolejny znak, że jest za bogato.
Wykręciłem też na koniec głowicę i była zalana - świeca też mokra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 17:14, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Wymieniłeś dysze te która widać po odkręceniu korka spustowego? Możesz regulować jeszcze ustawieniem iglicy i śrubka do regulacji mieszanki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 17:45, 17 Wrz 2012    Temat postu:

troche jakby spalanie stukowe bylo

przepizgales go, i nic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:15, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Czepek napisał:
troche jakby spalanie stukowe bylo

przepizgales go, i nic?


Taa...troszkę mu poodwijałem.
Przepalił troszkę oleju bo jak się rozgrzał to już nie dymił tak chamsko.
A te walenie w silniku wyszło mi dzisiaj. Jak zubożyłem mieszankę.
Ogólnie wymieniłem dyszę od wolnych obrotów i opuściłem iglicę o jeden ząbek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:42, 17 Wrz 2012    Temat postu:

byleś nie przkombinował bo będzie tak jak w tym temacie co się tu ostatnio pojawił z dziurą w tłoku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:54, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Nie mogę się jeszcze uporać ze sklejonym sprzęgłem.
Czy ktoś z was miał w swoim KTM-ie taki problem stosując olej Motul Transoil 10w40?

Bo nie wiem czy go nie zlać i nie kupić czegoś innego.
Sprzęgło jest tak sklejone, że nie mogę ruszyć z miejsca bo jak zapnę bieg to silnik gaśnie.
Za chiny nie mogę zerwać tego sklejenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 21:55, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:15, 17 Wrz 2012    Temat postu:

dwa sposoby:
radykalny to dajesz w pizde i wbijasz pierwszy bieg ale skrzynia dostanie po dupie

albo odpalasz, podbiegasz kawałek rozpędzając moto, wbijasz jedynkę i podczas jazdy je rozklejasz.

jeżeli trzyma od początku to musisz się przełamać i jakoś je rozkleic, ale jak sie skleja po postoju to cos jest nie tak, trans oil raczej jest ok, w japońcach nie skleja nawet po dłuższym postoju.

Co do pracy silnika to rzeczywiście cos jest z nim nie tak, mieszanki bym nie zmniejszał narazie, pokombinuj zapłonem jeszcze i przejedz sie nim kawałek, rozgrzanie pod obciążeniem może wszystko zmienić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pon 22:17, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin