Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm DUKE 125/390 Powazny Problem
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:58, 27 Mar 2017    Temat postu: Ktm DUKE 125/390 Powazny Problem

Witam , Posiadam Duka 125 (wersja bez ABS) , jakieś 2 tygodnie temu zdecydowałem sie na swap 390 , Silnik z 2014 roku 9000km przebiegu ,sprawdzone . wymieniłem : Silnik , Przepustnice i Ecu . Mam również elektryke której nie zmieniałem zeby nie było błędów od ABS.
Wszystko zostało zrobione poprawnie . Przy kontrolowaniu motocykla i otworzeniu puszki filtra powietrza zauważyłem w niej ciecz konkretnie olej . Olej ciekł również przez dziurkę po lewej dolnej stronie puszki (puszka od 125).Myslalem ze to wina puszki .Kupiłem i wymieniłem na puszke od 390 .Problem nie ustąpił .Po przejechaniu Około 100km olej który wyciekł z puszki zapełnił cały korek od sporego słoika. Wydaje mi się ze przelałem nieco olej ,jak zmieniałem ,lecz nie mam z jakiego powodu dzieje sie coś tak dziwnego

AD1 Postanowiłem zignorować ten olej i jezdzic dalej , po dosc długiej i mocnej przejazdzce gdy zjezdzałem z obwodnicy ,ZSZOKOWAŁ MNIE WIDOK OGROMNEJ CHMURY DYMU WYDOBYWAJACEJ SIE Z WYDECHU !! !


AD2 Po otworzeniu puszki zastał mnie widok prawie zapełnionej puszki ....
Po wyssaniu oleju maszynką i wyczyszczeniu go na sucho , miałem w połowie zapełniony słoik 800ml . Podaje link do zdjec szczegółowych . Oco mi chodzi ? Chce byc pewien czy dobrze podłączam wgl do tej puszki węzyki .Tu pojawia sie kolejny problem SĄ 2 WĘŻYKI jeden idzie od górej czesci cylindra (TEN MIAŁEM PODŁĄCZONY DO PUSZKI ) drugi z dolej czesci silnika .A w puszcze jest tylko jeden otwór . Drugi węzyk był póki co luzem. Prosze o rozwiniętą odpowiedz co powinienem robic ,bo juz załamuje ręce ... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamiltoja123 dnia Pon 21:02, 27 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 10:26, 28 Mar 2017    Temat postu:

Wezyk od góry czyli wychodzący z pokrywy zaworów (np tak mam w exc) to odma. Jeśli tym leci olej to znaczy ze masz przedmuchy na pierścieniach. Ten przewód podłącza się do puszki ze względu na homologację i wymogi ekologiczne. Kiedyś one były luźno, teraz podłączone są do puszki żeby np olej nie kapał na ziemie, ulice.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 10:28, 28 Mar 2017    Temat postu:

albo przelałeś olej, albo silnik w stanie agonii i cała kompresja idzie w skrzynię korbową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 10:33, 28 Mar 2017    Temat postu:

Wejdź na ktmsklep, wyszukiwarka części, wybierz swój model i pokaz schemat puszki filtra. Masz tam narysowane co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 10:39, 28 Mar 2017    Temat postu:

Ze schematów wynika ze ten krótszy ktory idzie od górnej pokrywy zaworów to odma i on powinien być podłączony do puszki filtra a drugi dłuższy co idzie od dołu silnika to elastyczny przewod olejowy, który sadze ze powinien być gdzieś tez podlaczony.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Wto 10:54, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 10:48, 28 Mar 2017    Temat postu:

repair manual u mnie na stronie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:12, 28 Mar 2017    Temat postu:

Czyli najprawdopodobniej pierścienie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:12, 28 Mar 2017    Temat postu:

Tylko na ktm sklep są pierścienie ,ale nie ma samej uszczelki cylindra ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 11:35, 28 Mar 2017    Temat postu:

Słabo szukasz. Jest, otwórz schemat "cylinder" i "głowica"

Najpierw trzeba rozebrać i zobaczyć jak tłok, cylinder a nie oglądasz już same pierścienie.

Z ciekawości ile dałeś za ten silnik?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Wto 11:42, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 11:57, 28 Mar 2017    Temat postu:

Ten drugi przewod nigdzie ma być nie podłączony. To tez jest odpowietrzania ale jest tam zaworek jednokierunkowy wiec nie ma opcji aby coś nim zassal silnik, słowa kumpla mechanika. Czyli podłączyłeś wszystko dobrze. Wniosek silnik w stanie jak to żółf napisał agonii

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Wto 11:58, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:06, 28 Mar 2017    Temat postu:

5500zl ze wszystkim Ecu, elektryka , przepustnica, silnik ,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 14:06, 28 Mar 2017    Temat postu:

To w jakiejś wielkiej promocji nie był. Szkoda tylko ze do remontu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 15:16, 28 Mar 2017    Temat postu:

Kamil daj priv na Messenger mam Ci coś do powiedzenia. Może to rozwiąże problem, na 90% dowiedziałem się co Ci dolega. A mam pare zdjęć Ci do przesłania i nie będzie to raczej wina złej kondycji silnika.

Wyszukaj mnie np na FB. Piotr Debowski

Albo podaj nr to zadzwonie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Wto 15:24, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:33, 28 Mar 2017    Temat postu:

Ok,Napisałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 17:35, 28 Mar 2017    Temat postu:

Napisałeś gdzie? Chyba do innego gościa Smile Może ja Ciebie znajdę na FB, jak się nazywasz i skąd jesteś?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Wto 18:13, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin