Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm DUKE 125/390 Powazny Problem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:44, 28 Mar 2017    Temat postu:

na 99% to nie kwestia pierscieni, moto by kopciło non stop. jakby miało wyrzucic takie ilosci oleju, to po kawałku przejechania to by prędzej ten olej wypił Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:48, 28 Mar 2017    Temat postu:

Priv napisałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 15:29, 29 Mar 2017    Temat postu:

Panowie może potwierdzicie pewna opcje bo Kamil ma ciężko uwierzyć jak z nim rozmawiałem priv. Gadałem z kumplem co pracuje w KTM Warszawa i tam uznali ze to może być wina tego przewodu od skrzyni który nie jest podłączony. Kamil ma puszkę filtra od 125 gdzie jest tylko jeden krociec pod odme. Puszka od 390 różni się budowa i ma dwa krocce, pod odme i pod ten drugi przewód. Nie podlaczenie jego może skutkować niezrównoważonym ciśnieniem w silniku i dla tego wyrzuca ten olej. Co Wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 15:55, 29 Mar 2017    Temat postu:

390 to sporo większy piec niż 125, jest to możliwe i ma to sens.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 17:28, 29 Mar 2017    Temat postu:

A wg mnie nie ma

Odma to odma czy idzie w airbox czy w ziemie obojetne aby byla drozna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piodeb88




Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 21:20, 29 Mar 2017    Temat postu:

Heniu zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o odme. Ale w duke 390 idzie jeszcze jeden przewód od dołu silnika po prawej stronie, bodajże od skrzyni albo sprzęgła i ma opis w schemacie jako przewod olejowy. Ten powinien być podłączony do airboxa który ma dwa krocce.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Śro 21:22, 29 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:42, 30 Mar 2017    Temat postu:

Tak wgl to jaki olej do DUKA 390 ? Na stronie ktm wyczytałem MOTULA 5100 10W40 4T . I taki zalałem , zgadza sie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:40, 30 Mar 2017    Temat postu:

5100 to najtanszy dobry olej. mozna lać tez lepsze - zalezy jak chceszdbac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiltoja123




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:08, 04 Kwi 2017    Temat postu:

PROBLEM ROZWIAZANY ! Wymiana puszki poskutkowała . Dziękuje wszystkim za pomoc szczególnie piodeb88 !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dominik1983
Gość






PostWysłany: Śro 12:28, 27 Cze 2018    Temat postu: swap ktm

Witam
Mam dwa ktm duke 125 i 390 zrobiłem swap z 390 do 125 przełożyłem silniki wydechy airboxa linkę sprzęgła cewkę bak z pompą i moduł instalacji nie ruszałem 125 w ramie 390 jeździ normalnie a 390 w ramie 125 odpala na postoju wchodzi na obroty ale w trakcie jazdy gaśnie chyba że wcisnę sprzęgło wtedy odzyskuje obroty ale znowu jadąc zaczyna się krztusić i przygasa czy pytanie do ludzi którzy robili taki swap czy powinienem przekładać instalację?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dominik1983
Gość






PostWysłany: Śro 13:17, 27 Cze 2018    Temat postu: swap ktm

oczywiście przed przekładką obydwa jeździły normalnie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:26, 27 Cze 2018    Temat postu:

powinieneś albo oddać do KTMa na adaptacje parametrów, mogą byc rozjechane niektóre parametry, komputer od 125tki "mysli" inaczej niz 390 o ile jest w ogóle ten sam. trzeba wgrac inna mape zapłonu, posprawdzac ustawienie TPSów, skasowac parametry adaptacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dominik1983
Gość






PostWysłany: Pią 12:27, 29 Cze 2018    Temat postu: swap ktm

Komputer był przełożony z 390 ,ogólnie problem rozwiązany , ale jeżeli ktoś planuje taki swap to żeby go wykonać potrzeba
-silnik 390
-wiązka kompletna 390 (różnica w przekaźniku sterującym pracą silnika co za tym idzie w wiązce)
-łapy mocujące silnik przód plus śruba 390
-sterownik silnika 390
-zegary 390
-linka sprzęgła 390
-kompletny układ wydechowy 390
-przepustnica z obudową filtra powietrza (dwie rurki do odmy)
-chłodnica wody (większa w ktm 390)
-zębatka napędowa na silniku (w 390 gruby frez)
to by było na tyle
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:07, 29 Cze 2018    Temat postu:

to co było problemem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OctanePL




Dołączył: 19 Sie 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 13:16, 30 Sie 2019    Temat postu: Re: Ktm DUKE 125/390 Powazny Problem

kamiltoja123 napisał:
Witam , Posiadam Duka 125 (wersja bez ABS) ,


Cześć, zrobiłem podobnie jak Ty, także do ramy od 125 (bez ABS) przerzuciłem silnik od 390 (ABS) - wszystko git malina, ale pytanie jakie mam dotyczy problemu z licznikiem, który nie wskazuje prędkości - wiem, że wszystko powinno iśc przez moduł abs ale, że nie mam ABSu zastanawiam się czy udało Tobie się ten problem jakoś rozwiązać? Będę wdzięczny za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin