Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm DUKE 125/390 Powazny Problem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi80




Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 39
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:57, 14 Lip 2021    Temat postu:

Odgrzewam trochę podobny problem.
W trakcie jazdy napis niskie ciśnienie oleju.
Na okienku stan pusto czyli lewy dekiel.
W prawym deklu oleju ponad półowa dekla.
Wylewa się przez korek ten którym kręcimy wałem.
Po spuszczeniu oleju jest dokładnie tyle ile powinno być.
Wlanie ponowne, jest pełne okienko.
Przejechane 40km i ta sama sytuacja.
Prawy dekiel full, lewy pusty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:34, 14 Lip 2021    Temat postu:

czyli brzmi to jak uszkodzona jakas pompa oleju - rozbieraj, diagnozuj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi80




Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 39
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:25, 15 Lip 2021    Temat postu:

Pompy wyglądają na sprawne, jak i wszystko po drodze.
Odmy suche i drożne.
Dalej to już rozpolawiać silnik trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:44, 15 Lip 2021    Temat postu:

to niestety trzeba rozbierac dalej
skoro pompy działaja, to albo jest jakas nieszczelnosc - szczerze to te silnik isa na tyle pancerne ze nigdy takiego nie remontowałem, nie mam pojecia czy sa jakies komory, i albo taka komora jest nieszczelna, albo jest gdzies przeciek - np uszkodzony zaworek bypass, albo czasami sa sruby które przy okazji zamykaja jakis kanał, ewentualnie cos typu dysza natryskowa wykręcona - i są spadki cisnienia na tyle że olej sie przelewa w nieprawidłowy sposób. tak czy inaczej, jakakolwiek by to nie była usterka, trzeba rozbierac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 11:37, 25 Lip 2022    Temat postu:

Witam czy udało się rozwiązać problem niskiego ciśnienia oleju? Przed weekendem dopadł mnie ten problem. Ilość oleju w okienku się zgadza, ale zdziwił mnie mocno zgnieciony filtr oleju. Po wymienie na nowy dalej pojawia się kontrolka. Nie pali się cały czas, pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów i gaśnie podczas wciśnięcia sprzęgła. Zamówiłem czujnik ciśnienia oleju. Macie jakiś pomysł. Motocykl to Duke 390 2017r przebieg 6 tys.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 11:46, 25 Lip 2022    Temat postu:

zmierz cisnienie oleju szkoda czujnika w ciemno wymieniac - szkdoa kasy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:53, 25 Lip 2022    Temat postu:

Jest środek sezonu wszyscy mechanicy zarobieni. Czujnik wymienię sam a do pomiaru ciśnienia nie mam sprzętu 😕 koszt czujnika też nie jest kosmiczny. Spotkałeś się z poważnymi awariami tego silnika?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:08, 25 Lip 2022    Temat postu:

pare razy miałem na serwisie fura która juz ewidentnie miała dosc - ale zatartej nigdy nie miałem - moze po prostu wtedy nikt nie korzystał z uszług naszego serwisu. za to miałem ze 2 przypadki niskiego cisnenia, raz to była uszkodzona pompa ( cos z napedem ) raz uszkodzona uszczelka pokrywy sprzęgła - na szczescie w pore skontrolowane bo jeździc z tym sie moze skonczyc źle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 8:26, 26 Lip 2022    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź jak rozwiąże problem napewno podzielę się rozwiązaniem.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mechanik90




Dołączył: 19 Mar 2023
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw 21:16, 20 Kwi 2023    Temat postu:

henio12323 napisał:
to co było problemem ?
różnica w przekaźniku zapłonu i co za tym idzie w całej wiazce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin