Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana uszczelki pod cylindrem w 620
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:14, 01 Gru 2011    Temat postu:

tulejki juz mam , co prawda przewiercone ale nie sadze aby to byl jakis klopot , jak dostane uszczelke do zabiore sie za wymiane , w kaalogu sa wymiary 9,8 X 7 X 10 - pytanie ktory jest ktory ? ktory to wysokoc , a ktory szerokosc zewnetrzna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:31, 01 Gru 2011    Temat postu:

Tzn. piszesz o oryginalnym kołku ustalającym w wersji sprzed HF.

9.8 - średnica zewnętrzna
7 - średnica wewnętrzna (otwór)
10 - wysokość
w mm.

Z tym, że o ile dobrze pamiętam otwory w karterze/cylindrze mają głębokość (minimalną) ok. 5.5-6 mm i są wiercone (tzn. dno nie jest płaskie a ma kształt stożka).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:58, 04 Gru 2011    Temat postu:

musze sciagac pompe cieczy , aby zdjac walek rozrzadu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:07, 04 Gru 2011    Temat postu:

Tak, inaczej się nie da, bo to właśnie wałek napędza pompę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:14, 04 Gru 2011    Temat postu:

czyli musze ja rozkrecic w drobny mak ? aby dostac sie do segera za pompa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:25, 05 Gru 2011    Temat postu:

Nie, po zdjęciu czapki głowicy będziesz mógł ją wymontować w całości (bez rozszczelniania jej)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:01, 05 Gru 2011    Temat postu:

pojawil sie mega problem , ktos z poprzednikow probowal wykrecic srube mocujac wahacz do ramy i ukrecil ja od strony klucza 15 na rowno z rama ( w ogole po fiszce widze ze jest wlozona z drugiej strony ale to szczegol) , teraz zastanawiam sie jak to wyjac - wybic , grzac , wiercic ?? , sruba jest delikatnie zgieta na koncu i widac na niej jakis gwint - ja sie tylko wybija czy tez wykreca ? zapodam fotki .

[link widoczny dla zalogowanych]

tak wyglada sruba w oryginale - nr 12

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 0:35, 06 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:21, 05 Gru 2011    Temat postu:

Hej,
ośka z tego co widzę jest wsadzona z dobrej strony, tylko końcówka z gwintem jest ukręcona/odcięta (na końcu powinna być nakrętka pod klucz 19).
W obecnej konfiguracji powinieneś móc to po prostu wypchnąć od lewej strony (tej urwanej), choć znając życie łożyska mogły już przyrdzewieć i przyłapać (zakładając, że nie ma innych patentów).

Tak swoją drogą to nie trzeba wyciągać silnika z ramy do zdjęcia cylindra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:59, 05 Gru 2011    Temat postu:

ale ja glowicy nie sciagam - odkrecam tylko cylinder z glowica i to tak aby nie wyciagac tloka z cylindra , udalo mi sie rozruszac owa srube - kreci sie ale z wyjsciem bedzie ciezej , zastanawia mnie po co tam gwint skoro jest tylko wsadzana i kontowana nakretka z drugiej strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:39, 05 Gru 2011    Temat postu:

jakie eleementy z ulozyskowania wahacza mozna kupic w zwyklym sklepe a co musi byc w oryginale ? slyszalem o patentach na lozsyka igielkowe seryjne zamiast KTM owskich w tym celu przeabiaja tulejke na wieksza/mniejsza ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:35, 05 Gru 2011    Temat postu:

Siema Rysiek24
Łożyska oraz uszczelniacze do osi wahacza dostaniesz bez problemu. Kupowałem do swojego i kosztowało mnie to coś koło 20zł za łożysko (potrzeba 4szt.) i chyba po 1.8zł za uszczelniacz(też 4 szt.). Co do łożysk do dźwigni wahacza ( tej łączącej wahacz z amortyzatorem) to tylko serwis.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:50, 05 Gru 2011    Temat postu:

akurat tam jest juz nowe... srube chyba bede musial kupic , mysle czy uzywke czy nowa , narazie czekan na odpowiedz z aunera co do ceny za caly zestaw naprawczy tego elementu .

btw czy ktos moze mi powiedziec gdzie co idzie , tzn z oryginalnego schematu , lozsyka 41 pracuja na tulei 43 a 44 to uszczelniacz ? , a gdzie idzie tulejka 40 w blok silnika ? i do czego elelementy 42 i 14


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 21:51, 05 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:37, 05 Gru 2011    Temat postu:

Hej,
na rysunku jest rozrysowane tylko z mocowań wahacza - w drugim jest taki sam komplet (czyli wszystkie te elementy x2).
41 to łożyska, 40 to tulejka która z nimi współpracuje , 43 uszczelniacz, 44 to kapselek nachodzący na tulejkę (40), który współpracuje z uszczelniaczem. 42 nie kojarzę szczerze pisząc, z 14 też nigdy na żywo się nie spotkałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:58, 06 Gru 2011    Temat postu:

mam juz wycene lozysk , tulejek i uszczelniaczy calosc 140 zl , niestety sruba/oska 120 zl wiec albo cos dosztukuje z innej ( mam dostep do takarni , frezarni itp calego zaplecza mechanicznego) albo kupie uzywke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:14, 07 Gru 2011    Temat postu:

ech zle policzylem ilosc sztuk , bedzie 2 razy komplet czyli 300 zl za calosc , mimo wszystko wole kupic co sie da w zwyklym sklepie a co sie da dorobic na tokarni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin