Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 - rozważania na temat trwałości
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:20, 01 Lip 2011    Temat postu:

Wizualnie możesz poprzekładać plastiki i będzie to samo Wink
A masa: 625 mają rozruszniki więc i aku, kierunki, cięższy zawias - to się sumuje.
Skoki zawieszeń 300/320 (p/t), do końca produkcji na WP43 z przodu - miałem taki zawias u siebie w ADV i moto robi się cholernie wysokie (katalogowo kanapa przy 985mm bodajże) co utrudnia manewry/ratowanie w terenie. Za to na dziurawej prostej czy przeszkodach (prześwit) oraz wyglądowo jest bosko Wink Kiedyś nowy duke 690 stanął obok mnie na światłach i do startu byłem przekonany, że to 125 bo było toto niższe niż u mnie kanapa Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pią 9:25, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga




Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Wto 12:43, 30 Paź 2012    Temat postu:

Jako założyciel tematu, czuję obowiązek przekazania informacji na temat inspekcji technicznej silnika, którą przeprowadziłem kilka dni temu przy przebiegu 70 tysięcy km. Ogólna prawda o singlach mówi, że tzw średni remont należy przeprowadzić przy przebiegi ca 50 tysięcy km. Mój motocykl przy tej wartości nie miał objawów kwalifikujących go do otwarcia serca, więc eksploatacja była kontynuowana.
W tym roku wybrałem się w podróż po bałkanach, głównym celem była Albania. Sprzęt zrobił 5,5 tysia bezawaryjnie, za co przyrzekłem mu dokonanie gruntownego przeglądu po sezonie.
Założenia:
1. Wymiana wszystkich strategicznych łożysk w silniku
2. Kontrola zużycia elementów rozrządu, tłokowo-korbowego, przeniesienia napędu.
3. Usprawnienia - dodatkowy wentylator, montaż oświetlenia LED doświetlającego

Wyniki:
1. Rolki dzwigienek zaworowych - strona ssąca minimalne zużycie, wydechowe - brak zużycia
2. Łożysko wałka rozrządu - brak zużycia
3. Tłok, pierścienie, wał, korba - absolutnie stan bardzo dobry Shocked
4. Zawory - ssące widoczne zużycie przylgni, nie dyskwalifikujące, dotarto i założono, wydechowe - brak zużycia
5. "Stare" łożysko wałka kosza sprzęgłowego - brak luzów, profilaktycznie wymieniono na "nowego typu", łożysko igiełkowe kosza sprzęgłowego wymagało wymiany.
6. Tarcze sprzęgłowe oryginalne, mieszczące się w tolerancji
7. Hamownia - 49 KM i 54 Nm - moc podkula ogon od 7000 obr/min, za mało paliwa, wymiana dyszy głównej na 145

Konkluzja
Adwenczer trzyma się dzielnie i dowodzi, iż posiada jeden z najtrwalszych singli produkowanych seryjnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:40, 22 Sty 2013    Temat postu:

witam! mam pytanie czy do modelu 690 eduro r, pasują każde koła z eXc. chciałem sobie przerobić na off, bo kupilem na kołach supermoto.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:35, 22 Sty 2013    Temat postu:

no to ja tez dodam cos od siebie

w moich lapach kat juz 3 rok zaczyna - 2 lata w sumie bez wiekszej awarii , wymienilem uszczelke cylindra na ta stalowa z 625 sxc i przy okazji lozysko + oska wahacza , pozniej padly simmeringi oryginalne zebatki zdawczej i kopki i niestety ktos "mądry" wymyslil ze uczelnienia walka biegow wymienia sie po rozebraniu silnika.... a mi tam tez cieklo wiec zastosowalem patent z oringiem i sylikonem od zewnatrz - od roku sucho. Wywalilem gaznik dellorto ktory juz ledwo zipal i wstawilem nofke nie smigany Keihin FCR 41 MX , wiosna 2012 - wymienilem panewki w prawej ladze bo nowy simmering nie dawal rady. W 2 lata nakrecilem ok 20 tys glownie ooff - nigdy nie zalowalem gazu

od okolo czerwca kat zaczął cicho postukiwac , pozniej zrobilo sie to glosniejsze - cos z okolic glowicy/cylindra , wkoncu zima zdecydowalem sie na wymiane rozrzadu i ustalenie co tam puka/dzwoni - miechanik stwierdzil ze to autodekompresator zuzyty i go wywali ale nie przynioslo to efektu - wiec to cos nziej....

generalnie motocykl ma juz swoje lata i mysle ze to ostatni rok w moich lapach , co nastepne nie wiem - mysle o 626 SXC albo XR 650R - xr ka ma nisko kierownice i nawet podniesienie jej standardowymi dostepnymi w sklepach dystansami to jak seyjnia kiera w lc4 bez podnoszenia , kopka ma maly i krotki skok co powoduje ze ciezko sie ja pali z kopa , reszta podobna do LC4 aczkolwiek ma wiekszy przeswit pod silnikiem i wezsze ale dluzsze chlodnice. Ciezko kupic zdrowa XR 650 R - w wiekszosci sa mocno zuzyte , wiec mozna obalic mit o tym ze sa niezniszcalne, sadze ze trwalosc podobna do LC4.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 23:38, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin