Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 - rozważania na temat trwałości
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 21:41, 24 Cze 2011    Temat postu:

prównując z 640 może i tak, bo 640 to kloc cięzki chyba z 140 kg, a mistrzu jeździłeś wersją SC np 540 SXC czy 620SC? Dane katalogowe nie kłamią.

Skoro XR taka dobra to po co ci "każdy" przesiadali się?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:35, 25 Cze 2011    Temat postu:

to nie temat o porywnywaniu xr do lc4 ale zalezy jeszcze o jakiej xr i o jakim lc4 mowa, tak czy inaczej jak dla mnie jedynym konkurentem lc4 ze stajni hondy jest XR650R, pozostale starsze XL, XR600, XR650L to sa kloce i napewno mniej poreczne w terenie, z bez porównania gorszym zawiasem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 2:14, 26 Cze 2011    Temat postu:

ech ci TEORETYCY i znaFcy....

XR nie jeast zwrotniejsza od LC4 , ona jest DUZO zwrotniejsza od LC4 i napewno wazy mniej od 620 GS i 620 SC ( porownywalem wlasnorecznie zeby nie bylo , SC jest delikatnie ciezszy ale jest to wyczuwalne). Widzial z was kto XR 650 R ? ja widizalem i powiem wam ze to jest dopiero kawal kloca.. Mialem XR 600 , sprzedalem bo przesiadalem sie na szose , moto bylo awaryjne mimo ciaglego grzebania i naprawiania ciagle cos nowego wylazilo ( tam dopiero byly dziwne awarie , a moto po kapitalce calego silnika przez mechanika samochodowego i motocyklowego) , grzala sie ( wkoncu wiatrolap) i bakowalo mi w niej mocy i agresywnosci jaka jest w LC4. Zawias maja podobny , w XR 600 przod lepiej wybieral , XR 650L ma rame od XR 600 , a silnik od Dominatora - a dane katalogowe to sobie mozna wsadzic ...porownaj na zywo a potem sie udzielaj , jak bym Ci postawil obok siebie LC4 i XR 600 R , to powiedzial bys ze LC4 to jest kloc .

[link widoczny dla zalogowanych] - zamontowany mialem duzy zbiornik 21 L . seryjny ma 10

ja od kupna kata zrobilem juz 5 tys , w 3 ostatnie dni 1000 km , 500 off , 500 on ; awarie poza brudnym gaznikiem i zle dokrecona kopka, oraz simmeringiem kopki a teraz walka biegow nie bylo, zuzycia oleju nie ma absolutnie zadnego , spalanie na szosie 4.5 /100 przy ustawienaich i dyszach jak w SC , obecne przelozenia 16/48 i szosowa przelotowa 90 km/h.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Nie 3:37, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga




Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Nie 7:50, 26 Cze 2011    Temat postu:

Odświeżam informacje.
Majne silnik w LC4 Adventure sprawuje się naprawdę bezawaryjnie i to na tle kilkunastu japonii, które miałem w swoim życiu. Regulacja kłopotliwa, nieee... trzeba po prostu zmienić jej technikę, problem sprawia kontrola luzu ale sama regulacja nie trwa dłużej niż 30 minut, ze wszystkimi czynnościami demontażu i montażu. Moja rada, trzeba ominąć etap sprawdzania luzu i od razu przejść do fazy regulacji. Rozumiecie o co mi chodzi?
W KTM problemem są awarie związane z wibracjami, które w moim przypadku załatwiły:
- obrotomierz, dokładnie jego węwnętrzne połączenie z kostką, zegar od DUKA + delikatne przerobienie instalacji załatwia sprawę aż do śmierci,
- tripmaster - znana sprawa, mój na razie sprawny od 28 tys,
- elastyczne mocowania tłumika do ramy - wibracje najzwyczajniej wybiły tuleje metalowo-gumowe
Wibracje nie dały rady:
- połączeniom gwintowanym - ponieważ stosuję klej do gwintów
- żarówkom - Philipsy, wydają się nadzwyczaj odporne na takie brutalne traktowanie
Stałe punkty programu KTM-a
- na altku tójfazowym samowzbudnym (dotyczy 90% motocykli z tym rozwiązaniem) - problem z ładowaniem, problem wyeliminowany we własnym zakresie
- słaba linka sprzęgła - fabrycznie jest 1mm bądź 1,5mm (nie pamiętam), z takimi przekrojami to się nie popisali, stosuję linkę 2mm, a w rezerwie 2,5mm.
- sprzęgło rozrusznika, wykańcza je "odbicie" wału, także odpały "z gazem" lepiej wyeliminować, podobne jest jak nie takie same w Hondzie VFR i tam jest wieczne.
- podobno pompka paliwa lubi popsuć, moja od 60 tysi posiada jeszcze fabryczne membrany.

Pees. XR, LC4 - w ciężkim terenie są tak samo nieporadne, są to off pterodaktyle z lat 90-tych, które ze swą "zwrotnością" i gabarytami powinny co najwyżej zaglądać na szuterek. Porównywanie jakiegokolwiek japońskiego zawiasu z lat 90-tych i początku XXI wieku do WP w KTM-ie, przepraszam ale to bardzo obnaża braki w wiedzy i doświadczeniu znaFcy.
WP i Ohlins - wyznaczają całkiem nowe jakości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ćmaga dnia Nie 7:53, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:27, 26 Cze 2011    Temat postu:

ze nie radzisz sobie w ciezkim terenie, nie znaczy ze inni sobie nie radza..

http://www.youtube.com/watch?v=2_E9ABvO5k8

tuleje tlumika - fakt tez mam wybite i mysle czy nie zrobic go na sztywno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:41, 26 Cze 2011    Temat postu:

bully w 640 nie miałem niczego co nie potrzebne. gdybym jeszcze usunął rozrusznik i aku wyszło by 128kg a tak było 131- ważone w zakładzie sprzedającym nasiona kwalifikowane. SC jeździłem i jeżeli chodzi o wagę XR jest lżejsza i poręczniejsza, nawet optycznie jest mniejsza. Gdyby XR miała silnik i przedni zawias USD z LC4 to nie zamieniłbym jej na nic innego. Teraz sprzedałem Kolca i kupiłem coś bez homologacji i wagą nie przekraczającą 115kg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 13:54, 29 Cze 2011    Temat postu:

mariantofana napisał:
bully a tak było 131- ważone w zakładzie sprzedającym nasiona kwalifikowane. .

Czyli tyle ile pisze książka dla 640stki, więc niech mnie ktoś przeprosi kto napisał że dane ksiązkowe mogę w dupę wsadzić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:33, 29 Cze 2011    Temat postu:

no bo możesz wsadzićSmile książka podaje 136 kg na sucho a ja ważyłem moto którym tam pojechałem na kołach z 3 litrami benzyny lekko ponad dwoma litrami oleju w silniku i ramie oraz 1.4l płynu chłodzącego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:40, 29 Cze 2011    Temat postu:

a tak przy okazji żeś się mistrzu czepił danych katalogowych ale na XR 600 R pewnie nawet sie nie przejechałeś a wspomniane dane nie oddają jego zwrotności, łatwości prowadzenia i poręczności w terenie a tu niestety XR górą. Ja miałem zanim kupiłem LC4, latałem nią bardzo dużo i dużo mogę o niej powiedzieć. Na 620 SC też jeździłem (kolega dał mi się przejechać i wtedy zapadła decyzja że nastepne bedzie LC4 bo ma świetny zawias i świetną charakterystykę silnika). Mimo że to cieżki i mało zwrotny kloc lubiłem go i jak bym miał kasę to na pewno miałbym go jako drugie moto:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:24, 29 Cze 2011    Temat postu:

Ja też muszę powiedzieć, że LC4 do zwrotnych motocykli nie należy. Ten motocykl został stworzony do zapierdalania na długich pofałdowanych prostych. Wtedy widać do czego on się naprawdę nadaje.

Ostatnio w lesie na długiej leśnej drodze leciałem 140km/h i zawiecha ładnie wybierała nierówności. Motocykl prowadził się jak po sznurku ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Śro 21:25, 29 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:28, 30 Cze 2011    Temat postu:

W późniejszych (640) LC4 (zwłaszcza ADV) zwrotność jest jeszcze gorsza. Często jeżdżę z kolegą na NX650 i tamten jeśli chodzi o promień skrętu bije LC4 na głowę.
Za to po całym dniu jazdy kolega na dominatorze mimo lepszej kondycji ledwo żyje, a ja jeszcze mam frajdę z jazdy.
Wcześniej jeździłem XL600R i było to moto dużo mniejsze, lżejsze, zwrotniejsze, ale o dziwo bardziej się na nim męczyłem i częściej glebiłem, niż na cięższym LC4, którym na dodatek jeżdżę szybciej... kwestia zawiasu i geometrii. Z tym, że XLi nie musiałem co wyjazd poprawiać Wink

XRką chętnie bym się bryknął, bo nie miałem okazji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:12, 30 Cze 2011    Temat postu:

no to XR pod wzgledem zwrotności i wagi to prawie to samo co rzeczona XL600 którą też latałem. Jednak zawias jest o wiele wiele lepszy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:53, 30 Cze 2011    Temat postu:

a mnie ciekawi jak sie lata na 626 sxc ? mozna porownac go do 620 gs ? z tego co widze maly bak i maly obieg oleju...czyli to takie nowe stare 620 SC ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:45, 01 Lip 2011    Temat postu:

tylko pierwszy rok SXC ma mały obieg oleju. Później wszedł już duży. Tak przynajmniej pisali na nimieckim forum.

Skąd się wzięło SXC 625, był to następca wersji SC 620.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:16, 01 Lip 2011    Temat postu:

tylko ze to wizualnie wieksze od 620 i chyba ciezszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin