Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 620 lc4 cykanie pierscieni ? pomocy
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:06, 16 Mar 2019    Temat postu: ktm 620 lc4 cykanie pierscieni ? pomocy

Witam. Mam taki problem...

Ktm cyka gdzieś na środku cylindra i wydaje mi sie że to cykanie przenosi sie na wydechy słychać jak by coś od środka w nie stukało tak jak by pierscienie były już zjechane

zawory są wyregulowane dekompresator też to nie jest motor pali od pierwszego ciepły zimny tylko że kopci na niebiesko taki ciemny niebieski jak dam mu w palnik

nie wiem czy bierze olej bo go kupiłem niedawno ale wydaje mi sie ze będzie brał

czy mogą to być pierscienie ?

aha dodam że na napinaczu mam jecze 5 zębów zapasu a dziwigienki zaworowe maja luzy małe boczne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Sob 19:09, 16 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:12, 16 Mar 2019    Temat postu:

od kiedy słychac zuzyte pierscienie ? Very Happy

jak kopci na niebiesko to albo uszczelniacze zaworowe albo pierscien głownie olejowy moze byc zuzyty

dzwigienki muszą miec luz - instrukcja dokładnie określa jakie maja byc luzy

jak masz problem to go rozwiaż Very Happy jak chcesz zeby nie brał oleju i nie miał zadnych niepokojących hałasów - to rozbieraj silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 0:01, 17 Mar 2019    Temat postu:

A pierścień olejowy może dzwonić?


Czy WGL odczepic się pierścieni

Tak jak pisałem dzwoni na środku cylindra i przenosi po wydechu to cykanie ale nie jakos bardzo

będę to rozbieral ale chce się dowiedzieć jak najwięcej na co się przygotować

Zwykle pierścienie nie moga dzwonić?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:51, 17 Mar 2019    Temat postu:

nie moze dzwonic, chhyba ze miałby kilka mm luzu co sie nie zdarza
skoro bierze olej to albo z tym zyjesz i sie odczepiasz - albo robisz remont

przygotuj sie że moze bedzie wszystko do wymiany

a są jakies niezwykłe pierscienie ? nie bedziesz słyszał dzwoniących pierscieni, te silniki są hałasliwe i tam dzwoni wszystko - ale nie pierscienie,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:51, 18 Mar 2019    Temat postu:

Mialem duzy luz na pierscianiach i nie dzwonilo , obstawiam ze tam nie skonczy sie tylko na pierscianiach albo tloku ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:47, 19 Mar 2019    Temat postu:

Rozebralem już wszystko przed chwila

jutro zmierze luzu na pierscieniach z tego co wyczytałem to powinien on wynosić Max 0.60 A na olejowym 0.80

Wal na boki ma luzy

gora dol nie ma wgl to samo na sworzniu

Prowadnice łańcucha rozrzadu są ok

Jutro rozbiore głowice podejrzewam że to cykanie mogą powodować wyrobione prowadnice zaworowe

Co o tym myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:54, 19 Mar 2019    Temat postu:

Aha tak jak pisałem dziwigienki zaworowe mają na boki małe luzy ale chyba tak ma być?

Powiedzcie mi czy to lozysko co jest na walku mogło by powodować cykanie ??

[link widoczny dla zalogowanych]

Nr 25 i 23 i czy jak już mam rozebrane to je wymienić mimo że nr 23 nie ma luzu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:01, 19 Mar 2019    Temat postu:

prowadnice beda bezszelestne ten zawór musiał bys ie tam obijać chyba jakby miał byc słyszalny
dzwigienki muszą miec luz osiowy i serwisówka jasno i dokładnie go określa
- sprawdź czy łozysko nie jest zuzyte, czy nie ma luzu tam sie da chyba złapać za wałek i poruszac " góra dół" nie powinno byc luzu w ogóle - a jak nie masz pewnosci wymienic nie zaszkodzi
zobacz dokładnie rolki na popychaczach one czesto sie rozłazą i hałasują


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:28, 19 Mar 2019    Temat postu:

Ok jutro bede to sprawdzał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:40, 19 Mar 2019    Temat postu:

Aha i jeszcze zapomniałem napisać że to zabezpieczenie tego łożyska nr 22 jak zdejmowalem pokrywe od zaworow to zauważyłem że to zabezpieczenie było nie na swoim miejscu latalo sobie luzono
także podczas pracy silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:46, 19 Mar 2019    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jednego pod drugim

w takim razie przy montazu popraw, a moze wymien zabezpieczenie na nowe jak sie słabo trzyma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:05, 19 Mar 2019    Temat postu:

Ok

Tak chyba zrobię parę groszy kosztuje A będę miał spokój


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:34, 20 Mar 2019    Temat postu:

Co ustalilem do tej pory

To pierscienie mają następujące luzy ...
Pierwszy od góry 0.60
Drugi 0.90
Olejowy 2.75 masakra


Pierscienie włożone były na głębokości ok 1 cm od góry cylindra


Tlok w cylindrze siedzi ciasno bo szczelinomierz 0.05 nie chce prawie wejsc moze tylko ze 2mm wchodzi a wkladany byl od strony gazinika i wydechu wzorowalem sie na zdj nr 8

[link widoczny dla zalogowanych]


A z koleji od strony rozrzadu czyli lewej i prawej szczelinomerz wchodzi o wartisci 0.35 ale to chyba tak jest skonstruowany tlok




Mój ktm ma poj 400!!! Dol silnika jest od 600 numer silnika zgadza się z papierami i numer ramy też tylko cyl jest założony od 400

Na tłoku pisze elko 95 na środku "1"

Cylinder jest na nicasilu bo nie widać żeby była wbijana tuleja A poza tym nie przyciąga magnesu

Na ktm sklep tlok nominalny do 400 setki ma wymiar 95




Rolki popychaczy wyglądają ok nie są przypalone ładnie się kręcą mają luzy na boki ale w serwisowce nic nie jest wspomniane o nich czy powinny mieć luz czy nie "/

A luz na dzwigienkach zaworowych jest w normie



I teraz nie wiem czy ruszać głowice wymieniać uszczelniacze ? Czy do tego szlifować gniazda zaworowe itp?




Dobra już wyczytałem jednak mam 600 tke z większym skokiem wału

Ktm do 94 roku o poj 600 wychodziły z tlokiem 95mm

To pierscienie z ktm sklep mam kuoic od 400?

http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/czy-wal-korbowy-w-ktm-600-620-i-640-sa-takie-same,2294.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Śro 21:01, 20 Mar 2019, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:25, 20 Mar 2019    Temat postu:

kup od takiego pojazdu jaki masz, w lc4 pierscieni było sporo róznego typu wiec mozna sie pomylic.

jak juz masz rozebrane a chcesz zrobic dobrze to głowice bym rozpiął i ocenił a uszczelnaicze wymienił na nowe - dla pewnosci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:37, 20 Mar 2019    Temat postu:

Napisałem do ktm mają mi sprawdzić i dobrać po numerze silnika zobaczę jutro co napiszą

Ta głowice zrobię już cała do porządku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Śro 21:38, 20 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin