Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 620 lc4 cykanie pierscieni ? pomocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:39, 20 Mar 2019    Temat postu:

jak chcesz to pisz mi numer silnika / vin moge ci potwierdzic a na czesci dać znizke Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:59, 20 Mar 2019    Temat postu:

Nr silnika 3-580-11908 A nr vin też potrzebujesz? bo musiałbym iść do garażu bo zostawiłem tam papiery

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:26, 21 Mar 2019    Temat postu:

nie wchodzi mi ten numer silnika na pewno błedu nie ma ? numer vin ma 17 znaków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:11, 21 Mar 2019    Temat postu:

Warto oczywiscie zdjac glowice , rozpiac zawory i ocenic ich stan , wymienic uszczelniacze , Cylinder podlega z biegiem lat owalizacji , bez srednicowki tego nie sprawdzisz , oddaj to gdzies na szlifiernie niech zrobia pomiar , 5 minut i nie powinni kasowac za to . Druga sprawa , pisales ze wal ma luzy boki ..luz gora do moze byc slabo wyczuwalny , ale jak lata na boki to na 90% do wymiany , jestem wlasnie na etapie montowania silnika po wymianie korby i wiem jak bylo przed wymiana , a jak jest teraz .Luzy na dziwigienkach zaworowycvh zostaw , ja u siebie tez chciałem zrobic jak w manualu i nie dalo sie pozniej ustawic luzu , w dzigienki i walki dziwnowianek idealne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:19, 21 Mar 2019    Temat postu:

tak bez bledu podałem ale chyba za stary jest zeby cos pokazało ;/

ktm mi odpisał ze nie maja schematów do mojego rocznika

ale u mnie jest taki sam tłok co przy 400ccm z 96 roku czyli 95mm i rozmiar sworznia tez sie zgadza takze może by pierscienie podeszły od tego ktm a


[link widoczny dla zalogowanych]

drugi obrazek od lewej

co myślicie ?

a z wałem to teraz juz nie wiem co robić bo niby wszystko ok było z nim


Dobra już wyczytałem jakie są tolerancję

radial play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 0.05 mm u mnie nie ma wgl
axial play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 1.10 mm czyli na boki u mnie jest 0.75


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Czw 19:13, 21 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:53, 21 Mar 2019    Temat postu:

jak juz pisałem do jednej srednicy tłoka sżły rózne pierscienie - wiec nie wiadomo
baza ktma znajduje kazdego ktma - a tu nic nie wyszukuje, wrzuc fotke tego numeru silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:26, 21 Mar 2019    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Napisałem prośbę do ktm sklep żeby zmierzyli mi grubości tych pierścieni od 400 z kutym tlokiem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Czw 22:28, 21 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:47, 22 Mar 2019    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:30, 22 Mar 2019    Temat postu:

W ktm nie zmierzą mi tych pierścieni musze kupic i wtedy przymierzyć

a jak juz bede zakładał pierscienie to pod jakim kontem je ustawić na tłoku ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Pią 17:36, 22 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:03, 22 Mar 2019    Temat postu:

pod takim jak zaleca ksiązka serwisowa
- widac że co 120 stopni ustawione

jak chcesz moge ci pomóc dobrać te pierscienie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:14, 22 Mar 2019    Temat postu:

Yhy czyli co 120 stopni obojętnie gdzie bada się schodzić?


Jak byś mógł mi pomóc to byłbym wdzięczny:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 23:20, 22 Mar 2019    Temat postu:

napisz mi na PW ile masz pierscieni, jakiego kształtu czy w przekroju maja litere L czy nie, srednice tłoka, rok i model motocykla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:09, 09 Kwi 2019    Temat postu:

Ok.Mam juz wszystkie cześci okazało sie ze moje pierscienie w porównaniu z nowymi są już zjechane np pierscien uszczelniający stary miał chyba 0,90 nowy ma 0,25 ale nie o tym

[link widoczny dla zalogowanych]

czy moge ustawić pierścień olejowy na tych kanalikach zaznaczonych na zdj czy tak ustwić przerwe zeby była obok jak jest teraz na zdj ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:04, 09 Kwi 2019    Temat postu:

mozesz - ale warto sie wspomóc instrukcją tam na pewno masz opisane co i jak zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:54, 09 Kwi 2019    Temat postu:

Jest tylko że co 120 ⁰ ustawić

Także chyba mało istotne to będzie jeśli chodzi o te kanaliki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin