Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy wał korbowy w KTM 600 ,620 i 640 są takie same??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pon 14:31, 16 Sty 2012    Temat postu: Czy wał korbowy w KTM 600 ,620 i 640 są takie same??

Witam kupiłem silnik na podmiankę. Za 350zł z przesyłka. Silnik jest jak na ta cene dobry i kompletny tylko korba do wymiany. Rozbiłem wał a tu ząk!!! sworzeń korby ma zamiast 35mm 40mm. czy to możliwe że jest to wał od 620??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:09, 17 Sty 2012    Temat postu:

Jest to możliwe... Z tego co wiem to silnik 620 ma mniejszy skok, a większą średnicę tłoka. Po założeniu wału 620 do 600 masz mniejsza pojemność=mniej mocy. Cena samej głowicy..dobry zakup:) Tłok 95mm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 11:28, 18 Sty 2012    Temat postu:

wszystkie 600tki w tym nawet te przejściowki z 1993 mają wal z 35mm sworzniem, mają rownież cylinder 95mm do 1992 roku napis ktm w kółku w 1993 roku bez niego.
wszystkie 620 tki i 640 maja już sworzeń 40mm, wał da się bez problemu przelożyć, ja w moim 600 mam wal z 620, owszem jest krotszy skok ale wcale to nie oznacza mniejszej mocy, w 1998 nawet wrócili do cylindra 95mm i powstał 540SXC, splanujesz trochę głowicę lub cylinder to stopień sprężania odzyskasz, stracisz jedynie na ząbkach w napinaczu.

nie próbowałem jedynie wału z 640tki, ten ma tyle samo skoku co 600tka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin