Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

muss zamiast dętki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:23, 14 Maj 2015    Temat postu:

ja jeżdżę na musie 120 w oponie 140 dodatkowo nawierciłem go (ala Graham) także przyczepność bdb., tak jak obserwuję to nie widzę nic niepokojącego;
na tym samym musie w oponie 120 bez nawierceń - na śliskim po prost masakra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:38, 14 Maj 2015    Temat postu:

Teraz mi zcielo wentyl miałem 0,5 atmo gruba dętka 4 mm. A czy taki mus soft enduro 0'7 atmo będzie dobry do hard enduro podjazdy błota kłody? Co tu kupić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:41, 14 Maj 2015    Temat postu:

Jakim szerokim wiertlem wierciles ? Może by nawiercic tego Musa 140 do opony 140?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:19, 14 Maj 2015    Temat postu:

nie pamiętam, największym jakie miałem mniej więcej jak tu: https://www.youtube.com/watch?v=5m1L2hMD8oM,
ogólnie wolę jeździć na dętce wiadomo dlaczego Wink
mam dwa koła i na "srakę" zakładam to z dętką i dwoma trzymakami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:28, 14 Maj 2015    Temat postu:

@ te300
Zaobserwowałeś może w jakim stopniu taki nawiercony mousse zużywa się szybciej niż w stanie fabrycznym ?
Czy to nie jest tak, ze pozrywa się po jednym, intensywnym wyjeżdzie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:39, 14 Maj 2015    Temat postu:

Ile wytrzymuje taki mus na tylnym kapciu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:05, 14 Maj 2015    Temat postu:

niedługo będę zmieniał oponę to dam znać jak to wygląda,
bez tego zabiegu mus i tak by leżał w garażu więc chyba warto było zaryzykować,
jeżdżę na tym około 30mth - różnica w przyczepność ogromna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:49, 14 Maj 2015    Temat postu:

Gdybyś wkleił foto jak to wygląda po 30 godzinach jazdy (rozumiem że intensywnej) to byłbym bardzo wdzięczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 13:53, 14 Maj 2015    Temat postu:

człowiekwidom czy miałeś na wentyl nakręconą tą nakrętkę,która trzyma go do felgi.Masz dwa trzymaki czy jeden?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:51, 14 Maj 2015    Temat postu:

Nakrętka na wentyl była w środku i na feldze czyli dwie, trzymak opony jeden

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 23:58, 14 Maj 2015    Temat postu:

U mnie wygląda to tak

Zakładam oponę,pompuję koło do 3-4 bary dociągam trzymaki(u mnie są dwa) spuszczam powietrze ja latam na 0,5 bara i przód i tył a co ważne NIE ZAKŁADAM o kilku lat tych nakrętek zewnętrznych trzymających maszynkę.Kiedyś ,,dawno dawno temu" jak jezdziłem motorynką wiecznie miałem problemy jak nie kapeć bo opona łysa to wyrwana maszynka i sąsiad stary ,,wueskers" doradził mi właśnie aby nie montować tej nakrętki powiedział że w najgorszym przypadku wciągnie maszynkę do środka,kilku krotnie szczególnie zimą gdy zmniejszałem ciśnienie w kapciach maszynka po jezdzie była przechylona gdyby była założona nakrętka to wiadomo co by było.W kacie stosuję tą metodę i jak na razie bez kapci,jedyny mój problem to był jak kupiłem miśka i okazało się że jest za wąski wtedy przebiłem kilku krotnie dętkę łyżką montażową więc odwiesiłem ją po kilku jazdach na hak,kupiłem grube dętki nowy kapeć szeroki 0,5 bara do środka i ogień.Teren mam kamienisty kamieniołomy ostre kamieloty tak więc opona podczas pracy często dostaje strzała wyszarpując twarde kawałki spod siebie więc lekko nie ma plus moja masa i moto to ponad 200kg wolnym leszczem i daje rade.














Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Czw 23:59, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raku




Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z cyrku

PostWysłany: Sob 9:54, 16 Maj 2015    Temat postu:

Ja jeszcze nie odkryłem złotego środka, wszystko ma swoje plusy i minusy, w większości latam na detce ale prawie co wyjazd łapie kapcia. Na płaski teren i średnio górzysty to zwykły mus daje rade na pewno, ale typowe góry to juz ciężko. Ostatnio obcielem swierzego musa z góry tak żeby opona przylegała na płasko, ale średnio to się sprawdziło na podjazdach, na detce lepiej klei, za to mam pewność ze jak skacze przez dużą kłodę lub kamień to nie przyszczypne tak jak to mam zazwyczaj z dętka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:05, 16 Maj 2015    Temat postu:

u mnie staneło na dzięń dzisiejszy na michelin competition 6 yakas nowa taka z literką M tył 140 /80 i dentka też michel 4 mm gruba zobaczymy jak złape kapcia to w czerwcu muss idze na tył za jakies 400 -500 zeta jestem w stanie spróbować tego wynalazku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:11, 16 Maj 2015    Temat postu:

ja ostatnio zlapałem gumę i gosciu dał mi takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych]
ze 20min trwa wpakowanie tego w dętkę, zakleja pompuje i to tak pompuje ze musiałem upuszczac bo kamień Very Happy
najlepsze jest ze tyram na tym drugą niedzielę i nie puszcza,
nie sądziłem ze to moze działac, ale przy wiekszych dziurach pewno nic to nie da


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Sob 18:12, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:02, 16 Maj 2015    Temat postu:

Również wożę takie coś. Miałem juz przyjemność przetestować. Przy większych dziurach wyłazi ze środka i brudzi wszystko co możliwe. Ale z małym gwożdzikiem sobie radzi Smile

Zawsze to lepsze niż powrót na kapciu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 20:03, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 2 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin