Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

muss zamiast dętki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 8:47, 26 Wrz 2018    Temat postu:

Uwaga odkopuje.
Zakładacie trzymaki do przodu z mousse'm?
Jak nie to czy zdarzyło się komuś żeby zdjęło opone podczas jazdy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 17:03, 26 Wrz 2018    Temat postu:

Jak był świeży, to nie zakładałem i nie zdjęło, teraz zakładam.
Testował ktoś tego mousse?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:09, 26 Wrz 2018    Temat postu:

Ciekawa alternatywa.

Aarek1414 napisał:
Jak był świeży, to nie zakładałem i nie zdjęło, teraz zakładam.
Testował ktoś tego mousse?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:26, 26 Wrz 2018    Temat postu:

macalem to gosc mi opowiadal ze niby faktycznie jest tak jak pisza
kwestia kupienia i testowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L0rdGrax




Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:58, 16 Lut 2020    Temat postu:

Panowie odgrzewam temat, jeździł ktoś, testował RISE MOUSSE X EDITION? Ewentualnie ma ktoś porównanie z tublisem lub traxy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 93
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Pon 22:52, 17 Lut 2020    Temat postu:

to i ja Wink
może ktoś zatipsować (najlepiej z linkiem) jakiś dobry ciśnieniomierz?
mam tublissa i potrzebuję w dętce ustawić ok. 7,5 (przy tych ciśnieniach już nie ufam zwykłym ciśnieniomierzom),
a w samej oponie chcę mało, ale w moich ciśnieniomierzach to jest już sam dół skali, że też trudno mówić o dokładności Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 23:25, 17 Lut 2020    Temat postu:

pm2z napisał:
to i ja Wink
może ktoś zatipsować (najlepiej z linkiem) jakiś dobry ciśnieniomierz?
mam tublissa i potrzebuję w dętce ustawić ok. 7,5 (przy tych ciśnieniach już nie ufam zwykłym ciśnieniomierzom),
a w samej oponie chcę mało, ale w moich ciśnieniomierzach to jest już sam dół skali, że też trudno mówić o dokładności Sad

zwykły z castoramy te wyższe ciśnienia pokazuje ok, a ciśnienie w oponie reguluj nie na ciśnieniomierzu tylko w/g trakcji/ugięcia opony,
ja sprawdzam tylko czy mam te 7.5, na drugie nawet nie patrzę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:02, 18 Lut 2020    Temat postu:

j.w. Przy czym ja dla pewności w oponie sprawdzam jeszcze takim ciśnieniomierzem, daje radę.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 93
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Wto 10:06, 18 Lut 2020    Temat postu:

KristofSX napisał:
zwykły z castoramy te wyższe ciśnienia pokazuje ok (...)

Jak Ty mało wiesz o ciśnieniomierzach z castoramy Wink

Różnych używałem ciśnieniomierzy w moto drogowych. Zakres 1,8-2,5 jeszcze jako tako, ale przy 2,9bar to już każdy ciśnieniomierz pokazuje mi co innego. myślę, że przy wyższych ciśnieniach rozjeżdżają się jeszcze bardziej. Przy 2,9bar odchylenie na poziomie 0,3 uznaję za bardzo dobry wynik Wink

Ale spoko, najbardziej interesuje mnie ten dolny zakres. Spróbuję po prostu testować i kierować się odczuciami z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:40, 18 Lut 2020    Temat postu:

ja tez jestem zdania ze dolny zakres to na "oko' mozna bawic sie w cisnieniomierze dokładne jak sie jest zawodnikiem i dobiera opone i cisnienie pod aktualny teren, - ale trzeba zacząć od tego zeby wiedziec jakie cisnienie dobrac, ja pompuje sobie toche za duzo i pomału upuszczam i dobieram cisnienie " na palec"
a co do 'duzego" cisnienia, to miernik z castoramy wystarczy, tam cyz nabijesz 7 barow czy 8 i tak bedzie ok, ja kiedys nabilem 9 barow na 'orlenie' z tej półautomatycznej pompki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Wto 11:02, 13 Paź 2020    Temat postu:

Muss,tubliss, dętki.. a czy ktos z was używa- tego systemu- "Traxy"?jestem ciekaw ,bo przy ciśnieniu 1.5 bar ciężko zerwać wentyla i osłona dętki jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 12:31, 13 Paź 2020    Temat postu:

Dalti napisał:
Muss,tubliss, dętki.. a czy ktos z was używa- tego systemu- "Traxy"?jestem ciekaw ,bo przy ciśnieniu 1.5 bar ciężko zerwać wentyla i osłona dętki jest.

używałem, fajny temat, działa bez zarzutu, trakcja super, jedyny minus jaki zauważyłem to taki że opona mniej zbiera duże nierówności (np duże belki, duże korzenie czy kamienie ) bo w ok 1/3 objętości opona nie ma powietrza i czuć to na zawieszeniu,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RomekTM




Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:02, 08 Maj 2023    Temat postu:

Trochę odkopie temat, może ktoś ma doświadczenie...
Sprzęt EXCF 350 2020r.
Aktualny stan: Opona tył 140/80 r18 + mousse - Już dosyć sklepany- opona z minimalnym zużyciem.
I teraz pytanie. Wrzucać dętkę w tą oponę czy zakładać nową oponę 120/90 r18?
Ma ktoś doświadczenie z wrzucaniem szerszego sklepanego moussa do węższej opony?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 13:22, 08 Maj 2023    Temat postu:

jak wrzucisz sklepanego musa to zaimitujesz nizsze cisnienie, jak bedzie za bardzo zuzyty opona moze spadac z rantu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RomekTM




Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:30, 09 Maj 2023    Temat postu:

Dlatego zastanawiam się nad wrzuceniem węższej opony. Tak jak pisalem obecnie jest 140/80 a chcę założyć 120/90. I tutaj wlasnie pytanie, jak to zagra? Słyszałem, ze to dosyć powszechna praktyka. Ale wole sie upewnić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin