Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 647, 648, 649 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kustosz




Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:15, 26 Lut 2020    Temat postu:

Chciałbym prosić Was o radę, podczas ostatniej rozbiórki motocykla odkryłem że tylne zawieszenie jest w pewnym sensie zepsute. Nie działa dolna regulacja, śrubka w prawdzie łapie kliki ale kręci się bez limitu w lewo i w prawo, poza tym amortyzator jest cały. Zorientowałem się że do naprawy i tak prawdopodobnie trzeba byłoby rozbroić cały amortyzator więc zastanawiałem się czy dałoby się podmienić górną regulację amortyzatora z regulacji mono na podwójną regulację low/high speed tak jak wychodziło to w modelach six day. Tutaj moje pytanie do Was, co wyjdzie lepiej finansowo? kupno zadbanego amortyzatora który będzie sprawny plus regulacja w nim będzie podwójna czy oddanie amortyzatora na remont gdzie podmienią dodatkowo regulację na podwójną? Czy w ogóle odczuwalne jest posiadanie podwójnej regulacji zamiast pojedynczej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:23, 26 Lut 2020    Temat postu:

Kustosz napisał:
Chciałbym prosić Was o radę, podczas ostatniej rozbiórki motocykla odkryłem że tylne zawieszenie jest w pewnym sensie zepsute. Nie działa dolna regulacja, śrubka w prawdzie łapie kliki ale kręci się bez limitu w lewo i w prawo, poza tym amortyzator jest cały. Zorientowałem się że do naprawy i tak prawdopodobnie trzeba byłoby rozbroić cały amortyzator więc zastanawiałem się czy dałoby się podmienić górną regulację amortyzatora z regulacji mono na podwójną regulację low/high speed tak jak wychodziło to w modelach six day. Tutaj moje pytanie do Was, co wyjdzie lepiej finansowo? kupno zadbanego amortyzatora który będzie sprawny plus regulacja w nim będzie podwójna czy oddanie amortyzatora na remont gdzie podmienią dodatkowo regulację na podwójną? Czy w ogóle odczuwalne jest posiadanie podwójnej regulacji zamiast pojedynczej?
Masz śrubę regulacyjną do wymiany, częsta awaria, pęka w miejscu stożka gdzie jest najcieńsza. Co do podwójnej regulacji to który rok tego amora? Six days miał ten sam amor co zwykła wersja, tylko przody od 2013 się różniły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kustosz




Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:31, 26 Lut 2020    Temat postu:

A czy da się ją wymienić bez grubszej rozbiórki amortyzatora? mam na myśli spuszczanie azotu i płynu, amorek jest z 2007r. w user manualu do tego rocznika opisana jest regulacja pojedyńcza i podwójna, podwójna regulacja występuje pod nazwą "dual compression control" pojedyncza "mono compression control"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:35, 26 Lut 2020    Temat postu:

nie da sie wymienic, czesto trzeba demontowac nawet cała sztyce.
chyba niewiele zmenia ta podwójna regulacja - ale wymienic mozna to tylko "korek" z settingiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 18:50, 03 Mar 2020    Temat postu:

Witam, podczas dzisiejszej przejażdżki zgasł mi motocykl jakim jest exc 525. Nie mogłem go odpalić z kopnika, po kilku próbach strzelił z wydechu A następnie normalnie odpalił, silnik ma moc co mogło być tego przyczyną?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:05, 03 Mar 2020    Temat postu:

ciezko powiedziec, moze paliwa zbrakło.. moze masz jakis syf w zbiorniku paliwa po całej zimie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 22:39, 03 Mar 2020    Temat postu:

Paliwo jest, zbiornik też czysty, martwie się tym strzałem z wydechu, możliwe że się zalał i z tego taki efekt?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:15, 04 Mar 2020    Temat postu:

Gość. Ja jak miałem 525 to strzelał z wydechu niesamowicie mało tego tam ogień z rury żywy szedł Moto przejezdzilo tak że mną 2 sezony teraz ma je szwagier i dalej to samo jak bardzo wysoko to kręci to strzeli sobie z wydechu. I ta 525 nasza jest 100 mtg po odbudowie kpl silnika . Ja bym sprawdził ewentualnie zawory i się tym za bardzo nie przejmował .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 7:33, 04 Mar 2020    Temat postu:

Silnik jest jakieś 8 mth po remoncie, głowica była sprawdza I wszystko jest dobrze, tylko strzał z wydechu pojawił się podczas próby odpalenia (zgasł mi motocykl) coś takiego jakby ciśnienie z niego zeszło
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:34, 04 Mar 2020    Temat postu:

oczywiscie ze sie zalał, i nagle mieszanka zdetonowała - norma, przejrzyj wszystko, podmien swiece, przyczyn moze byc wiele trzeba po kolei eliminować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kustosz




Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:45, 04 Mar 2020    Temat postu:

Mam do Was nietypowe pytanie, może ktoś będzie znał odpowiedź, poszukuję informacji z jakiego materiału robi się okleiny motocyklowe, wiem że jest to jakaś folia ale nie mogę znaleźć informacji jaka oraz gdzie można nabyć taki arkusz formatu np A0, pytam gdyż w pracy mam do czynienia z drogim ploterem na którym spokojnie mógłbym wykonywać takie oleiny, w zamian za pomoc jestem w stanie pomóc z okleiną po kosztach materiału (za tusze i tak nie płacę Wink )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:13, 04 Mar 2020    Temat postu:

okleina składa sie z 3 elementów - kleju, druku na folii i "laminacie" gdzie kupic tego nie wiem, pytaj w hurtowniach z takimi rzeczami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 94
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Nie 9:48, 08 Mar 2020    Temat postu:

Absurdalnie szybko skończyły mi się klocki hamulcowe tył (jakieś tanie z 24mx. a układ hamulcowy sprawny, tłoczek chodzi b. lekko, więc to ewidentnie wina klocków)

no to teraz szukam jakiś rozsądnych klocków. Nie ścigam się, więc nie potrzebuję najlepszych, chcę, żeby moto hamowało i żeby klocki starczyły na długo.

W moim szwedzkim sklepie ktm-a są takie:


54813090300, TOYO 485:-

04-1-791-22 NEWFREN STANDARD BD&BT 195:-

04-1-791-31 NEWFREN (SINTER) SD&TS, Sinter steg 1 249:-

04-1-791-32 NEWFREN (RACE) SP&X01 319:-
(ceny w koronach Wink )

a może coś z 24mx ktoś poleci?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:48, 08 Mar 2020    Temat postu:

polecam EBC HH jako tania opcja, ewentualnie lepsza brembo spieki złote albo szare

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
droppoll




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 19:24, 08 Mar 2020    Temat postu:

Witam. Jaka jest wysokość środkowej kostki w opinie Mitas xt-754 120/ 90 -18 z zielonym paskiem oraz przy okazji mitas c18? Chce porównać aktualne zużycie mojej obecnej opony.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez droppoll dnia Nie 20:43, 08 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 647, 648, 649 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 648 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin