Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 450, 451, 452 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Wto 16:07, 27 Wrz 2016    Temat postu:

Witam panowie mam taka świece a już w niej iskry nie ma jaki to może być powód ?przewody czy cos innego ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przemo408 dnia Wto 16:08, 27 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 19:29, 27 Wrz 2016    Temat postu:

donPedro napisał:
ponawiam, nie orientujecie sie gdzie dostane szprychy z nyplami do piast Talon oprócz 24mx?


Pytaj u niego: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 13:25, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Słaba fota ale ta świeca wygląda na zalaną - mokrą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:42, 28 Wrz 2016    Temat postu:

kamiloz napisał:
henio12323 napisał:
kamiloz - dziwna sprawa. pompa jak juz nie tłoczy to musi byc wizualnie tragiczna, pocięte oringi, rysy itp. nawet jak są ryski to ona powinna pompować - moze jedynie miec troche gorszą skutecznosc albo moze sie zapadać.


No właśnie. W cylinderku byly co prawda ryski, ale takie ze nawet nie bylo mozna ich wyczuc dotykiem i ledwo widoczne. W środku czyściutko. Wszystkie uszczelki w bdb stanie.

I teraz największa rewelacja.. Po tym, jak odpowietrzylem uklad w 2min pompą19mm, zalozylem spowrotem tą oryginalną. Nic nie chcialo się odpowietrzyć. Zwątpiłem i rzuciłem wszystkim. Po paru h wróciłem do garazu, i wpadłem na pomysł, zeby zaglądnac pod ten bialy plasticzek w srodku zbiorniczka. Wlozylem tez pinezke w ta najmniejsza dziurke, celem jej ewentualnego przetkania. Wczesniej zanim jeszcze to zaczalem robic, podpompowalem pompe liczac na jakis lut szczescia. Ok, 'przetkalem' i ngle zauwazylem, ze odpowietrznik w zacisku byl odkrecony przez ten caly czas. Zakrecilem go i co? Klamka stwardniala. Hamulec jest ostry jak maczeta xD Odpowietrzyl sie jakos grawitacyjnie przez ten czas czy co? Wszystko skrecilem i zobaczymy co bedzie rano....


Panowie, hamulec się odpowietrzył, ale problem sprzed odpowietrzania pozostał. Hamulec puchnie i blokuje koło. Przed hamowaniem klocki hamulcowe nie dotykają tarczy bez hamowania, więc wygląda to tak, że tłoczki nie wracają. I tutaj pytanie, bo kiedy właśnie to się stanie i odkręce pokrywę pompy i klamkę, klocki puszczają, a z układ pryśnie płynem ze zbiorniczka. Jutro będe w sklepie z czesciami i nie wiem czy kupic zestaw naprawczy pompy (czy to przez nią nie wraca płyn do zbiorniczka i blokuję się przed pompą, czy też zestaw naprawczy tłoczków (palcami przy otwartym zbiorniczku nie da rady ich wciśnać, jedynie używając dośćsporej siły wchodzą do śrdoka. Myślałem, żeby zrobić tak, żeby nasmarować tłoczki specjalnym smarem a do pompy dokupić zestaw naprawczy. Co sądzicie???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Śro 14:31, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Ja zawsze po rozebraniu zacisku i pompy smaruje uszczelnienia smarem do tłoczków i nigdy nie miałem żadnych problemów. Zawsze też czyszczę dokładnie wnętrza pomp i zacisków dzięki czemu wszystko działa bardzo lekko i precyzyjnie. Jeśli to zrobisz to na pewno nie zaszkodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:10, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Jak liczycie motogodziny? Wypaliłem 2 baki paliwa, czyli 15 litrów, a licznik naliczył 8mtg. Z czego będzie dokładniej? Dodam, że jest to ori licznik ktm, a moto to sxf 250.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 18:16, 28 Wrz 2016    Temat postu:

dawido175 napisał:
Jak liczycie motogodziny? Wypaliłem 2 baki paliwa, czyli 15 litrów, a licznik naliczył 8mtg. Z czego będzie dokładniej? Dodam, że jest to ori licznik ktm, a moto to sxf 250.

jak ostro kręcisz to trzymaj się licznikowych, jak trochę mniej to możesz przeciągnać o 10-15%,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:18, 28 Wrz 2016    Temat postu:

siema pytanko , a jak teraz mam 13/52 a zmienie zębatki na 14/51 to ilość zębów jest ta sama, to czy będę musiał zmieniać też łańcuch ? bo mam dopiero 30 mh zrobione na nim , martwię się czy nie zje mi koło tego chlapaczyka chroniącego PDS. czy koło zostanie w tym samym miejscu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:50, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Minimalnie może się zmienić naciąg łańcucha, chociażby z faktu że założysz nowe zębatki. Jeśli łańcuch nie jest zniszczony to możesz go założyć na nowe zębatki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DjLeonn




Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SJZ

PostWysłany: Śro 19:16, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Długość życia świecy w 2T mniej więcej ile godzin??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 19:46, 28 Wrz 2016    Temat postu:

dawido175 napisał:
Jak liczycie motogodziny? Wypaliłem 2 baki paliwa, czyli 15 litrów, a licznik naliczył 8mtg. Z czego będzie dokładniej? Dodam, że jest to ori licznik ktm, a moto to sxf 250.


Tak mniej więcej 7 l - 1 mth. Licznik liczy Ci tylko czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:59, 28 Wrz 2016    Temat postu:

DjLeonn napisał:
Długość życia świecy w 2T mniej więcej ile godzin??
Nową świecę w 2t można "zabić" w kilka minut. Normalnie użytkowana przeżyję 100godzin i więcej. Najlepiej zmieniać co 50godzin. Polecam irydówkę BR7EIX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DjLeonn




Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SJZ

PostWysłany: Śro 21:21, 28 Wrz 2016    Temat postu:

major000 napisał:
DjLeonn napisał:
Długość życia świecy w 2T mniej więcej ile godzin??
Nową świecę w 2t można "zabić" w kilka minut. Normalnie użytkowana przeżyję 100godzin i więcej. Najlepiej zmieniać co 50godzin. Polecam irydówkę BR7EIX


Na Twoją odpowiedź właśnie czekałem, mam już kupione irydowe tylko się zastanawiałem kiedy wymienić, mam 40mth.
Dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 10:39, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Co do typu (oznaczenia i ciepłoty) świecy to wiadomo że w zależności od typu silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:45, 30 Wrz 2016    Temat postu:

Orientuje sie ktos czy taka osłona podejdzie do poprzedniego modelu silnika? Czyli sxf 250 2012? Nie moge nigdzie znaleźć rozstawu śrób, jeżeli mógłby ktos zmierzyć, bardzo prosze.
Chodzi o taka osłonę:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 450, 451, 452 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 451 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin