Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 296, 297, 298 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 22:45, 01 Cze 2015    Temat postu:

Nie zrozumiałeś, chodzi mi o nieszczelność dyfuzor-końcówka.
Próbowałem coś improwizować, ale przez temperaturę szlag trafił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 22:51, 01 Cze 2015    Temat postu:

Sory, nie doczytałem. W takim razie ciężko będzie tu cos innego doradzić niż oryginalną gumę. A faktycznie, cena zwala z nóg... Próbuj szukac jakiejś używki, pisz do ludzi którzy sprzedają takie sprzęty na części

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 23:17, 01 Cze 2015    Temat postu:

Niedawno tez szukalem i nie ma smiganych. Silikon zalatwil sprawe.

Jezeli musisz wymieniac uszczelki pomiedzy dyfuzorem i cylindrem to prawdopodobnie z tego powodu ze stosujesz oringi wykonane z niewlasciwego materialu. Do kompletow uszczelek jest zawsze dawany NBR natomiast tam ma byc VITON. Mozna je dostac w hurtowniach, sa drozsze od czarnych ale wytrzymuja sezon i nawet po 100 godzinach wygladaja jak nowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 9:05, 02 Cze 2015    Temat postu:

Wiem o czym mówisz, uszczelki różnią sie kolorami i twardością. Zakładam i te i te, faktycznie zielone wytrzymują dłużej, ale nie są wieczne (jak dla mnie). Być może dlatego, że mam już wyrobioną flanszę i nad uszczelkę(tą zewnętrzną, dalej od silnika) potrafi dostać się trochę piasku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:37, 02 Cze 2015    Temat postu:

Nie tyle twardością co tym, że zwykłe są z gumy nie odpornej na benzynę i temp. a Viton są z kauczuku odpornego na benzynę, oleje i wysoką temp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 10:39, 02 Cze 2015    Temat postu:

Dokładnie tak jak pisze kolega hacker.
Jeżeli masz tam luz to też polecam silikon wysokotemperaturowy (brat i znajomy go tam stosują). Zakładasz normalnie o-ringi i ten zewnętrzny dodatkowo smarujesz. Jeżeli masz pokrzywiony dyfuzor to też może występować nieszczelność. Kilka razy prostowaliśmy u mnie i u brata, najlepszy do tych celów jest trzonek (styl) od łopaty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13700
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:56, 02 Cze 2015    Temat postu:

czesto sie cała flansza zuzywa i warto strzelić sobie nową jak są przedmuchy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:29, 02 Cze 2015    Temat postu:

Potrzebuje oznaczenie akumulatora do exc 350 2015 - ten ciut mniejszy 3ah

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 13:25, 02 Cze 2015    Temat postu:

MlodyRM napisał:
Potrzebuje oznaczenie akumulatora do exc 350 2015 - ten ciut mniejszy 3ah


YTX4L-BS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:41, 05 Cze 2015    Temat postu:

ostatnio rozwaliłem koło i zgubilem 6 sprych, teraz mam problem bo zalozylem nowy komplet i niektore nie chcą wpaść w podtoczenia w piascie tylko opierają sie głowkami - czy to normalne czy mam jej dopasowac Evil or Very Mad
te po lewej od strony tarczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:44, 05 Cze 2015    Temat postu:

Jeżeli szprychy nie są oryginalne - a na takie wyglądają.
To mogę mieć za duże łebki albo złe gięcia.
Dobrze aby weszły do środka więc może wyjmij je i pod szlifuj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:48, 05 Cze 2015    Temat postu:

wlasnie o tym podszlifowaniu myslalem
co ciekawe caly zestaw jest zamiennikiem cc products i wiekszosc pasuje a czesc po prostu nie - widocznie taka maja manufakture troche malo dokladna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:45, 05 Cze 2015    Temat postu:

mial ktos przypadek że wyrobily sie dziury na bolce podnożków?
w dolnych dziurach jak ruszam podnóżką lata mi caly polec przez co podnóżki skosują w dół
świeży sprzet a takie rzeczy

jak temu zaradzić?co z tym zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:27, 05 Cze 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
mial ktos przypadek że wyrobily sie dziury na bolce podnożków?
w dolnych dziurach jak ruszam podnóżką lata mi caly polec przez co podnóżki skosują w dół
świeży sprzet a takie rzeczy

jak temu zaradzić?co z tym zrobić?
Rozbierz i zobacz co dokładnie się wyrobiło. Jeśli bolce to wymień na nowe, tak samo z podnóżkami. Gorzej jak poleciały otwory, to wtedy rzeźba.
Ile masz godzin nalatane?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:17, 05 Cze 2015    Temat postu:

bolce i otwory wyrobione
otwory na półtory bolca już jak jajko szczególnie te dolne
bolce nowe już kupiłem i nei załatwiają sprawy

godzin chyba 270

rzeźba jaka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 296, 297, 298 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 297 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin