Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 295, 296, 297 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:08, 31 Maj 2015    Temat postu:

wójo napisał:
takie samo jak we wszystkich ktmach z pds od 2000r do 2015r, w hurtowniach raczej nie do dostania, jest robione typowo pod ktm wiec albo dedykowany zamiennik albo oryginał.


a to że to jest do kolyski to cos zmienia czy tez to samo?

to jest takie jak dolne pdsa? czy jakies igielkowe?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:10, 31 Maj 2015    Temat postu:

to jest łozysko sferyczne, dolne do pdsa dostaniesz w zamienniku i to do wyboru do kooru a górnego nie ma. Góra jest ta sama w kiwaczce i pds.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:31, 31 Maj 2015    Temat postu:

ma jakies nietypowe wymiary?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 19:39, 31 Maj 2015    Temat postu:

Tak, ma nietypowe wymiary. Jest robione tylko dla KTM. Zamienniki to staczane lozyska na wymiar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:50, 31 Maj 2015    Temat postu:

no lipa
allbalsowe gówno ok 90 a ori ponad 200
nie wiem jak to jest ale te amory na kołyskach to co chwila wybijają te lożyska jak nie dół to góra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:09, 31 Maj 2015    Temat postu:

50180005 masz tu numer samego łozyska oem, koszt samego łozyska około 130zł, jak masz uszczelki i tulejki dobre to wymieniasz samo łozysko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:11, 31 Maj 2015    Temat postu:

dziękować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 20:20, 31 Maj 2015    Temat postu:

po akcji jak mi sie zebatka odkrecila cieknie mi olej, wymienilem uszczelke i oring tylko podkladke zwykla dalem, i nie wiem co jest przyczyna ze dalej cieknie. moze ta nietypowa podkladka wypukla jak myslicie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:25, 31 Maj 2015    Temat postu:

to jest sprezysta podkładka dociskajaca tulejke do oringu, jak tego nie masz to zebatka i tulejka prawdopodobnie ma luz i oring nie spełnia swojego zadania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 19:40, 01 Cze 2015    Temat postu:

panowie czy da rade zalozyc dyfuzor od 250 do 200 2001 rok? na pierwszy rzut oka wydaja sie podobne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 19:43, 01 Cze 2015    Temat postu:

Inny silnik, inny cylinder, inne kanały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 19:49, 01 Cze 2015    Temat postu:

tak tez mi się wydawało ale lepiej zapytać ludzi bardziej ogarniętych Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:03, 01 Cze 2015    Temat postu:

Szybkie pytanko:

Jest jakaś możliwość, żeby na patencie uszczelnić połączenie dyfuzora z końcówką? Głównie chodzi mi o materiał, który wytrzyma temperaturę i olej.
Nie wiem, jak wygląda oryginał, ile zachodzi na szerszą średnicowo rurę końcówki- dlatego nie wiem, czy podpasuje. Dlaczego? Bo poprzedni właściciel-kretyn naciął wzdłuż ową szerszą rurę i zacisnął opaskami na rurze od dyfuzora... Exclamation

Może są jakieś tańsze zamienniki?

Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 21:13, 01 Cze 2015    Temat postu:

Możesz spróbować silikonem wysokotemperaturowym. U mnie gumowa uszczelka rozleciała się od oleju. Znajomy jeździł na silikonie i nawet kropki oleju nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 22:24, 01 Cze 2015    Temat postu:

uszczelka, a w zasadzie dwie uszczelki na dyfuzorze to elementy które lubią się zużywać. Ja kontroluje i ewentualnie wymieniam je kilka razy w sezonie (3-4 może 5). Jeżeli masz wyrobioną tę flanszę przy cylindrze to nowa uszczelka może niewiele dać. Sylikon to taka trochę ostateczność Wink
Dodam, że nieszczelność na połączeniu dyfuzor-cylinder powoduje dość znaczny (w zależności od nieszczelności) spadek mocy, więc warto o to zadbać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 295, 296, 297 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 296 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin