Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 4:16, 11 Sty 2015    Temat postu:

A tarcze i przekładki to ciekawa sprawa,fiszka co innego,ktm sklep co innego względem rocznika Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:36, 11 Sty 2015    Temat postu:

Jaki polecicie ciśnieniomierz, żeby dobrze łapał endurowe ciśnienia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:31, 11 Sty 2015    Temat postu:

chodzi o taki do kontrolowania powietrza w oponkach '? ja mam jakis najtanszy marketowy i spoko te niskie wartosci poprawnie czyta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:56, 11 Sty 2015    Temat postu:

Hydrauliczny manometr, kawał węża i końcówka na wentyl. Za parę złotych możesz mieć bardzo dokładny sprzęt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 6:33, 12 Sty 2015    Temat postu:

z końcówką na wentyl na pewno nie będzie dokładny bo przy wpinaniu odpinaniu jest w stanie uciec nawet 0,1bara

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mani3k123




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

PostWysłany: Pon 22:39, 12 Sty 2015    Temat postu:

Ile wchodzi płynu hydraulicznego do układu wysprzeglania w exc 450 2005r ?
Gdzie najtaniej kupie czesci oem chodzi mi o zestaw sprzegla . Może ktoś na forum się trudni handlem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnysm




Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Wto 0:51, 13 Sty 2015    Temat postu:

zapytaj usera koziol o czesci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:06, 13 Sty 2015    Temat postu:

do układu wchodzi moze z 30 ml, tyle co nic Very Happy jedna buteleczką 100 ml kilka razy płyn zmieniałem, wiec moze nawet mniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:13, 13 Sty 2015    Temat postu:

Pytanie odnośnie regulacji gaźnika: wolne obroty już wyregulowałem, wkręca się całkiem ładnie, jest tylko problem gdy nagle odwine manetke do końca to łapie muła. Iglica wyżej/niżej? A może coś innego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:46, 13 Sty 2015    Temat postu:

może go przylewać, spróbuj obniżyć o ząbek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:05, 14 Sty 2015    Temat postu:

Siema

Mam pare pytań bo ostatnio zlożyłem tą pompę ok z drenu już nic nie leci, ale po odpaleniu moto po 1 minucie chodzenia na wolnych obrotach i nie z drenu, a po lewej stronie leci woda bo na próbe wlałem wode zeby sprawdzić czy trzyma pompa i trzyma, ale chyba uszczelka nie trzyma bo w jedym miejscu jest przecięta, ale co zuważyłem po 2 minutach że wyciek ustał. Mam się tym przejmować? Jak dalej będzie kapało to uszczelka załatwi sprawe? Czy jest inne wyjscie ? Druga sprawa: Już miesiac wczesniej albo i wiecej kapało mi z gaznika jak moto stalo prosto więc go zdemontowałem i wyreglowałem i po założeniu gaźnika nic się już nie działo palił ładnie i nie kapalo nic oraz trzymał obroty. Dziś zakręcam do gaźnika te osłonkę na linki gazu i kręcilem tak że nie w gwint tylko w gaznik i go tam ruszyło lekko i zaczelo kapać no to pierwsze co zrobiłem to śrubokrętem lekko zruszyłęm gaźnik, i zaczeło mniej kapać aż w końcu wgl. Przed ruszeniem chyba nie kapało ale po tym pierwszym zruszeniu jak stał prosto to lało paliwem z wężyka teraz tylko jak ruszałem moto. Sądzicie, że cos jest do wymiany ? Założyłem bak, rolgaz chodzi ok krece kierą w lewo na maxa rolaz oddaje, kręce na maxa w prawo az do dystansu i nie oddaje manetka, linka jedna jest troszke nacignięta czy to mozę byc wina złej regulacji albo tej osłonki? Dodam że w tym odcinku co linka idzie od rolgazu pod bak to się krzyżują te linki, no ale ładnie w miare oddają poza tą prawą stroną. Dodam, że jak robilismy kolo gaznika to był czyszczony i pływak ustawiony troche niżej niż zaleca serwisówka ( 9 mm chyba ) bo na 9 nie trzymalo i ciut niżej ta blaszka była zagięta i teraz dosc trzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:15, 14 Sty 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
z końcówką na wentyl na pewno nie będzie dokładny bo przy wpinaniu odpinaniu jest w stanie uciec nawet 0,1bara


NIEPRAWDA
Po twoim poście postanowiłem to przetestować. Zrobiłem 10 pomiarów i zeszło mi 0,05 bara. Więc na jeden test wartość jest znikoma. A mam 20 cm wężyka 5 mm. Można jeszcze by zastosować zaworek zwrotny ale mi akurat to nie potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:17, 14 Sty 2015    Temat postu:

1) jak cieknie z uszczelki to ją warto zmienic. mogło sie cos uszczelnić, kontroluj sytuacje. ja na jedna uszczlke z 5 X składałem i super trzymało. teraz zmieniam tylko i wyłącznie profilaktycznie.

2) sprawdź zaworek iglicowy, regulacje srubkowe nie maja znaczenia do kapania. bardziej stawiał bym na zasyfiony albo nieszczelny zawór iglicowy w gaźniku.

3) albo linka źle puszczona albo źle naciągnieta. nigdy nie moze dawac sie sam gaz przy skręcie kierownicy. linki muszą byc puszczone od rolgazu, przy kierownicy od razu pod bak i prosto do gaźnika, a widziałem patenty jak ludzie gdzies przez półki puszczają te linki i tak sie nie sprawdza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:23, 14 Sty 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
1) jak cieknie z uszczelki to ją warto zmienic. mogło sie cos uszczelnić, kontroluj sytuacje. ja na jedna uszczlke z 5 X składałem i super trzymało. teraz zmieniam tylko i wyłącznie profilaktycznie.

2) sprawdź zaworek iglicowy, regulacje srubkowe nie maja znaczenia do kapania. bardziej stawiał bym na zasyfiony albo nieszczelny zawór iglicowy w gaźniku.

3) albo linka źle puszczona albo źle naciągnieta. nigdy nie moze dawac sie sam gaz przy skręcie kierownicy. linki muszą byc puszczone od rolgazu, przy kierownicy od razu pod bak i prosto do gaźnika, a widziałem patenty jak ludzie gdzies przez półki puszczają te linki i tak sie nie sprawdza.


1. Skoro juz jestesmy przy tym, pamiętasz ile dałeś za nową uszczelkę?

2. Regulowaliśmy ten pływak w środku biały taką blaszką, i kapie mi z wężyka dokładnie. Czy do czysczenia tego co wymieniłeś wyżej trzeba sciagac gaźnik tak? bo już raz był no, ale jak trzeba to trzeba.

3.Linka sama sie nie naciąga tylko gdy odkręcam gaz na maxa w prawo skierowanej kierownicy to nie oddaje tzn bardzo słabo np na prosto albo w lewo manetka oddaje jak żyletka ( w końcu to nowa linka Razz ) Jedno mnie dziwi zakładalem w tym samym czasie w 450 exc znajomego i linki sie ułożyły tak samo jak były czyli jedna idzie prosto obok drugiej pod bak a u mnie ta jedna jest bardziej skierowana na doł tak jak by naciągnieta mocniej albo naszpanowany pancerzyk. Jedno jest pewne, że chyba mnie czeka nowa regulacja linki no nie?

PS. Czy te owiewki spasują do mojego moto? [link widoczny dla zalogowanych] bo gosciu chce mi najwyraźniej wcisnąć, albo sie pozbyć a ja potrzebuje i sie chce upewnić czy nie kupie szajsu bo coś mi sie wydaje ze nie bedzie pasowalo albo bedzie to wyglądalo jak dziadostwo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 18:28, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:20, 14 Sty 2015    Temat postu:

1) koło 20 kilku złotych
2) tak chodzi o szczelnosc tego zaworku, zobacz jak wyglada gniazdo, jak ta guma cyz nie ma wzerów czy uszkodzen wizualnych.
3) no to pobaw sie regulacją
co do plastików to są dla exc do 2003 roku z tego co widze, ale one na fotkach są na tyle podobne że łatwo o pomyłke


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 229 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin