Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 227, 228, 229 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztywny




Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:38, 09 Sty 2015    Temat postu:

KTM9103*91595 tutaj jest nr ramy sprawdzi mi ktos model?
Nie wiem dokładnie czy to jest gwiazdka czy x miedzy tymi cyframi bo niewyraźnie na umowie napisane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13710
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 271 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:56, 09 Sty 2015    Temat postu:

pytałeś juz gdzie indziej - czekaj cierpliwie na odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:32, 09 Sty 2015    Temat postu:

nie chcę wiedzieć jak przebiegał zakup tego motocykla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 13:17, 10 Sty 2015    Temat postu:

Zmieniłem właśnie łożysko na pdsie ( dolne łożysko i simmeringi ). W porównaniu do tego, co było wcześniej - kosmos, teraz zero jakichkolwiek luzów, ale zauważyłem coś dziwnego. W " pierwszej fazie " ugięcia amortyzatora jest delikatny stuk, podobna sytuacja jest, kiedy ruszam samym kołem, kiedy moto jest na stojaku. Nie mam pojęcia jaka może być tego przyczyna, może po prostu musi się trochę ułożyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 13:44, 10 Sty 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
Zmieniłem właśnie łożysko na pdsie ( dolne łożysko i simmeringi ). W porównaniu do tego, co było wcześniej - kosmos, teraz zero jakichkolwiek luzów, ale zauważyłem coś dziwnego. W " pierwszej fazie " ugięcia amortyzatora jest delikatny stuk, podobna sytuacja jest, kiedy ruszam samym kołem, kiedy moto jest na stojaku. Nie mam pojęcia jaka może być tego przyczyna, może po prostu musi się trochę ułożyć?


Ten stuk bardzo często powstaje w miejscu styku sprężyny z górną śrubą lub dolną podkładką.
Jak byś te miejsca wyczyścił i wytarł to powinno być cicho. Aczkolwiek nie jest nic strasznego. Po prostu sprężyna w chwili pracy się obraca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 13:55, 10 Sty 2015    Temat postu:

Wcześniej nie było tego dźwięku. Możliwe, że podczas demontażu i ponownego założenia tak się zrobiło? Tak czy inaczej, sprawdzę, to co mówisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13710
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 271 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 14:48, 10 Sty 2015    Temat postu:

mam to samo Razz bałem sie ze mi sie amorek rozkręcił w srodku. ale to własnie chyba spręzyna sie przesuwa na podkładkach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 15:24, 10 Sty 2015    Temat postu:

Czyli nie ma się co zbytnio przejmować tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
digidy




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:34, 10 Sty 2015    Temat postu:

osobiście nie dałoby mi to spokoju dlaczego przed zmianą nie stuka a po zmianie tak Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 15:44, 10 Sty 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
Czyli nie ma się co zbytnio przejmować tym?


nie
jak chcesz to przetestować psiknij sobie w te miejsca wd40
poskacz dupskiem po kanapie i zobacz czy ucichnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 20:59, 10 Sty 2015    Temat postu:

czy zeby wyciagnac silnik trzeba sciagac gore silnika ??? exc 520/525,

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Sob 21:27, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13710
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 271 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:02, 10 Sty 2015    Temat postu:

nie trzeba nic sciągać. ale ja sobie sciągam magistralke olejową i pokrywki zaworowe - duzo łatwiej potem manewrować. a i tak i tak trzeba to zdemontować ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 21:29, 10 Sty 2015    Temat postu:

nie wiem nie sciagalem tak na szybko patrzylem to mi sie wydawalo ze ani do gory nie pojdzie bo nie ma miejsca ani w bok, a odrazu ile powinny miec tarcze od sprzegla grubosci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13710
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 271 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 23:51, 10 Sty 2015    Temat postu:

hehe musisz najpierw odkręcic sruby trzymajace silnik ;D wbrew pozorom duzy piec ale wyjąc i wsadzić łatwo. moze pierwsza taka operacja nie bedzie łatwa. ale ja to robiłem kilka razy i zazwyczaj zajmuje mi wyjęcie czy wsadzenie kilka chwil.

co do tarcz - nie chce mi sie szukać pewnie tak samo jak tobie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5671
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 0:18, 11 Sty 2015    Temat postu:

Piteros1 napisał:
nie wiem nie sciagalem tak na szybko patrzylem to mi sie wydawalo ze ani do gory nie pojdzie bo nie ma miejsca ani w bok, a odrazu ile powinny miec tarcze od sprzegla grubosci?


musisz go pchac w przód i obracać głowicę w tył (żeby wyjechać z wahacza,)
później już jakoś idzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 227, 228, 229 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 228 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin