Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 215, 216, 217 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
digidy




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:01, 30 Lis 2014    Temat postu:

już dwa razy spuszczałem olej i nic tam niepokojącego nie znalazłem na sitkach jak i na filtrach czysto, tak czy siak znów trzeba silnik z ramy wyciągać, szkoda bo praktycznie wszystko sobie ogarnąłem w motorku po poprzednim właścicielu i przygotowałem na nowy sezon(no jeszcze zostało oponkę na tył zakupić)ale jak widać to nie ma tak łatwo, mówi sie trudno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 23:04, 30 Lis 2014    Temat postu:

Dokładnie nie sposób to przeoczyć,dodatkowo można oświetlić latarką spuszczony olej będziesz wtedy widział ładnie mieniące się drobniutkie opiłki Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 17:02, 01 Gru 2014    Temat postu:

Oddałem akumulator do reklamacji, także 2 tygodnie nie będę w jego posiadaniu, a aku z kosiarki mi nie wejdzie Very Happy.

Da rade odpalić KTMa bez akumulatora, kopke oczywiście mam?
Sam z siebie odpali czy jak to? Rozumiem że muszę przewód plusowy zaizolować aby nie dotknął masy bo w nim napięcie będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:54, 01 Gru 2014    Temat postu:

kzq napisał:
Oddałem akumulator do reklamacji, także 2 tygodnie nie będę w jego posiadaniu, a aku z kosiarki mi nie wejdzie Very Happy.

Da rade odpalić KTMa bez akumulatora, kopke oczywiście mam?
Sam z siebie odpali czy jak to? Rozumiem że muszę przewód plusowy zaizolować aby nie dotknął masy bo w nim napięcie będzie.


jasne, opdali bez aku, plusa zaizoluj tak jak mówisz,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcios




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice krakowa

PostWysłany: Śro 18:20, 03 Gru 2014    Temat postu:

Mam na stole rfs'a 525, pod wałek balansera wpadła śruba mocująca prowadnice rozrządu (nie wiem jakim cudem, a jednak!) Ogólnie balanser do wyrzucenia. Właściciel dostarczył mi używany balanser wraz z zębatką z wału i jak mówi wszystko razem współpracowało w jednym silniku. Po oględzinach widać że zębatka z wału jest bardziej zużyta i ma już wżery na zębach i raczej na 100% nie są to części z jednego silnika. I tu moje pytanie czy jak złoże inny balanser, a zostawie starą zębatke na wale, która jest w dużo lepszym stanie czy bedzie to współgrało razem? Dodam, że gościowi sie rozchodzi o kase bo nowy balanser razem z zębatką w serwisie kosztuje coś ponad 1000 zł

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawcios dnia Śro 18:21, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 19:44, 04 Gru 2014    Temat postu:

Czy ktos sie orientuje gdzie w woj. Lubelskim wymieniaja gniazda zaworowe? jakie koszta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:19, 04 Gru 2014    Temat postu:

pawcios - kolega kupił ktma 450 bez balansera, dokupił go potem i wszystko smiga. sezon przelatane i jest gitara


piterbaja- serwis KTMa w lublinie. ewentualnie w lublinie jest serwis gdzie chyba nawet z KTMa jak cos wal na PW adresu nie pamietam, ale wiem dokładnie gdzie to jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trocin




Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Czw 20:21, 04 Gru 2014    Temat postu:

Serwis to NMR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:21, 05 Gru 2014    Temat postu:

Na jakiej zasadzie działa ogranicznik pokrętła regulacji odbicia w WP48 - jednokomorowe otwarte?
Kręcąc na "-" jest ogranicznik, natomiast na "+" mogę sobie kręcić w nieskończoność, bo ten dzyndzel wciskający pręcik wypada z gwintu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Nie 12:48, 07 Gru 2014    Temat postu:

Panowie mam problem, nie mogę rozpołowić silnika, rozszedł się na jakieś 2 cm i koniec dalej nie ruszy. Wszystko odkręcone, wszystkie zabezpieczenia pościągane. Po obu stronach wału zostały zębatki, nie mogę żadnej ściągnąć... one są jeszcze jakoś pozabezpieczane czy może jest jakaś kolejność ściągania? Macie jakieś patenty na to?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 9:25, 08 Gru 2014    Temat postu:

IRO napisał:
Panowie mam problem, nie mogę rozpołowić silnika, rozszedł się na jakieś 2 cm i koniec dalej nie ruszy. Wszystko odkręcone, wszystkie zabezpieczenia pościągane. Po obu stronach wału zostały zębatki, nie mogę żadnej ściągnąć... one są jeszcze jakoś pozabezpieczane czy może jest jakaś kolejność ściągania? Macie jakieś patenty na to?

Pozdrawiam


Jakie moto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 19:43, 08 Gru 2014    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
IRO napisał:
Panowie mam problem, nie mogę rozpołowić silnika, rozszedł się na jakieś 2 cm i koniec dalej nie ruszy. Wszystko odkręcone, wszystkie zabezpieczenia pościągane. Po obu stronach wału zostały zębatki, nie mogę żadnej ściągnąć... one są jeszcze jakoś pozabezpieczane czy może jest jakaś kolejność ściągania? Macie jakieś patenty na to?

Pozdrawiam


Jakie moto?


Sorry EXC 450 05.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:45, 09 Gru 2014    Temat postu:

musisz ściagnac ktoras zebatke, ta od strony magneta normalnym sciagaczem zewnetrznym a do tej po drugiej stronie mozesz nawiercic gruby plaskownik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Wto 20:58, 09 Gru 2014    Temat postu:

Hej,
Mocno rozważam i chyba zrobię konwersję swojego przodu (EXC 525 - 2005 rok) na przód (lampa, maska oraz przedni błotnik) ten z lat 2008-2013. Czy lampa zastosowana w tych nowszych rocznikach daje dodatkowo jakieś lepsze światło czy ewentualnie będę musiał się zadowolić tylko lepszym/świeższym (moim zdaniem) wyglądem? Wink
Wiem, że parę osób taką "przekładkę" robiło u siebie, więc może ktoś z własnego doświadczenia napisze jak się ta sprawa ma?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:16, 09 Gru 2014    Temat postu:

jak juz to lepiej zmieniaj na najnowsza lempe i błotnik. Podobno ta najnowsze swieci troche lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 215, 216, 217 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 216 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin