Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Six Days EXC 250
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 23:36, 17 Lut 2015    Temat postu:

te300 napisał:
na 4cs jeździsz?


Nie, na najzwyklejszym "jednokomorowcu".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:51, 17 Lut 2015    Temat postu:

a faktycznie w '12 było jeszcze jednokomorowe;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:53, 21 Lut 2015    Temat postu:


mój też gotowy do sezonu - po pierwszych testach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:25, 22 Lut 2015    Temat postu:

grzegorzszw Jak się sprawuje ten Mitas ef07 ultra light w ciężkim terenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 18:25, 22 Lut 2015    Temat postu:

rams napisał:
grzegorzszw Jak się sprawuje ten Mitas ef07 ultra light w ciężkim terenie?


Właśnie w trudnych warunkach ta opona odnajduje się najlepiej. Idealna na extremalne potoki, trawersy i techniczne podjazdy. Szczególnie jeśli jeździ się na obniżonym ciśnieniu. Żywotna, klocki się nie urywają. Jedyny minus jaki zaobserwowałem to gdy jest już delikatnie zużyta nie ciągnie tak dobrze na błotnistych podjazdach. Na szybkich próbach enduro z twardą nawierzchnią łapie trochę za łatwo uślizgi. Mitas ten lubi gdy cały czas dba się o przyczepność.

Porównanie mam z Pirelli Scorpion Pro, Metzeler 6D oraz kilkoma innymi i EF-07 nadal jest moim nr 1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:15, 25 Lut 2015    Temat postu:

sorry, że się wpieprzyłem tu z tym zdjęciem,
gdzieś czytałem, że w jakimś kacie miałeś reklusa, jakie jest Twoje zdanie warto czy zbędna fanaberia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 15:57, 25 Lut 2015    Temat postu:

Tak, miałem Reklus-a w XCF-ie. Wg mnie fajna sprawa w szczególności do nauki. Ale nie wszystkim on odpowiada, niektórzy za nim przepadają inni nie znoszą, najlepiej jest samemu wypróbować. Osobiście nie chciałbym już mieć automatycznego sprzęgła.

Ma on kilka minusów:
- praca sprzęgła ma tylko jedną (wcześniej ustawioną) charakterystykę, manualnie można więcej,
- w modelu Z-Start Pro wciśnięcie dźwigni sprzęgła powoduje natychmiastowe rozłączenie sprzęgła (dopiero w EXP można płynnie operować dźwignią),
- na zgaszonym moto sprzęgło jest cały czas rozłączone.

Plusy to:
- nie trzeba się martwić operowaniem dźwignią,
- lewa ręka mniej się męczy,
- moto nie gaśnie.

PS: Twój Berg ma głowicę z SX-a, podzieliłeś się wrażeniami, więc zdjęcie może zostać Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Śro 15:59, 25 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:38, 25 Lut 2015    Temat postu:

a masz jakieś doświadczenia co do wytrzymałości w stosunku do tradycyjnego (oryginalnego)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 17:10, 25 Lut 2015    Temat postu:

Samo sprzęgło Z-Start Pro jest praktycznie niezniszczalne, zużywają się tylko okładziny, a te też są żywotne. No chyba, że będziesz cały czas na 6. biegu jeździł to się szybko zużyją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:47, 07 Kwi 2015    Temat postu:

witam.nie daje mi spokój jedna rzecz,Ustawiając squish na 1.25 musiałeś splanować głowice,zmierzyłeś objętość głowicy przed planowaniem wlewając do jej środka ciecz.Potem dałeś ja do wytoczenia w środku aby znowu ta sama ilość cieczy zmieściła się w głowicy..TO w takim razie poco to planowanie skoro objętość głowicy pozostała taka sama?Stopień sprężania pozostaje ten sam co przed zabiegiem,,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 17:01, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Dzięki temu zmniejsza się tzw. "squish band" (na rysunku zaznaczono na pomarańczowo). Mieszanka ze "squish band" nie ulega spaleniu, zmniejszając tę wartość zwiększa się ilość spalonej mieszanki (ok. 5 cm3), dodatkowo mniejszy "squish gap" to lepsze zawirowanie mieszanki w głowicy i lepsze jej spalanie. Zwiększa się moc i zmniejsza zużycie paliwa.



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:46, 08 Kwi 2015    Temat postu:

a mam jeszcze pytanko drogi kolego,,jak się montuje cylinder i potem trzeba ustawić wysokość zaworu wydechowego to o co z tym chodzi ( wymiar z-dimension).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 22:56, 08 Kwi 2015    Temat postu:

Chodzi o odległość od górnej krawędzi cylindra do dolnej krawędzi głównego zaworu wydechowego (na środku) przy zaworze maksymalnie zamkniętym. Jeśli będzie ta wartość za duża to istnieje ryzyko kontaktu zaworu z tłokiem. Ale niektórzy ustawiają tę wartość 0,5-1 mm większą w celu poprawy dolnego zakresu obrotowego, tylko trzeba się upewnić czy właśnie tłok nie będzie kolidował z zaworem.

Tu film jak się to ustawia:
https://www.youtube.com/watch?v=AvLUSh_nHbY


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:42, 09 Kwi 2015    Temat postu:

a czy sa jeszcze jakieś ustawienia, które się reguluje po remoncie kapitalnym przy składaniu silnika( oprócz wymiaru X squish , Z zaworu,) które Ty regulowałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 10:12, 11 Kwi 2015    Temat postu:

Gaźnik oraz zawór wydechowy (śrubą poniżej pompy wody i sprężynką "mocy").

Odnośnie ustawienia ZW:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin