Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Six Days EXC 250
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:13, 13 Lut 2015    Temat postu:

300 godz na tłoku zrobiłeś? hardcorowo przy takich modach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 21:49, 13 Lut 2015    Temat postu:

NIE! 300 h od nowości, to już czwarty tłok Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:52, 13 Lut 2015    Temat postu:

Bez modów korba i łożyska spokojnie do 500godz dociągają. Ciekawe jak u ciebie to wypadnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:36, 14 Lut 2015    Temat postu:

głowicę kupiłem nową z modelu 14 albo 15 (mniejsza z tym bo chyba są te same),
nie wiem czy kształt i wielkość komór spalań w exc to nie jest wynik homologacji i norm związanych z tym, zdaję sobie sprawę, że to "pic na wodę", ale motocykl te normy musi spełniać choćby przez 5 min; dlatego jednak na 90% uważam, że na żywotność to nie wpłynie a komora spalania sx-owa jest optymalna;
jakie dysze sugerujesz i jaką mieszankę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 18:20, 14 Lut 2015    Temat postu:

Jak dobrze pójdzie to 500 h osiągnę na koniec sezonu Smile i mam nadzieję, że "korba" wytrzyma, będę kontrolował jej stan przy kolejnej zmianie tłoka.

Oleju leję w stosunku 1:35. Myślę, że korzystnie to wpłynie na żywotność, nie mam problemów z pluciem olejem z tłumika, czy nadmiarem nagaru na tłoku i zaworze, a wręcz przeciwnie.

Gaźnik musisz dostroić sam, jest za dużo zmiennych by na odległość pomóc. Tak jak napisałem wyżej, na SX-owej głowicy silnik zwykle lepiej pracuje na nieco bogatszej mieszance niż miało to miejsce przy głowicy EXC.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:28, 14 Lut 2015    Temat postu:

Jaki olej do mieszanki używasz? aż dziwne że nie rzyga olejem przy takiej proporcji...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 20:29, 14 Lut 2015    Temat postu:

Jeździłem na Motorex-ie, ale ostatnio na Castrolu. Teoria mówi, że większa ilość oleju to lepsze uszczelnienie pierścieni, a dzięki temu lepsze spalanie i mniej niespalonego paliwa w tłumiku. Druga sprawa, że olej zawiera detergenty które myją tłok, głowicę, zawór, itd. Podstawa to dobrze ustawiony gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:32, 14 Lut 2015    Temat postu:

Jaki ty masz teren? Trialowo czy płasko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 20:53, 14 Lut 2015    Temat postu:

Jeżdżę głównie próby enduro, super enduro i "extreme" w górach. Może 5% to łatwe dojazdówki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 19:52, 17 Lut 2015    Temat postu:

No i moto gotowe do sezonu:



Z ciekawszych rzeczy doszło siedzenie X-Seat oraz "zębatki" Dirt Trick Ironman. Zobaczymy czy rzeczywiście są takie super. Przód powinien wytrzymać tyle co trzy oryginalne czyli całe życie jednego łańcucha:



Tłok po 80 h raczej niespokojnej jazdy Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:07, 17 Lut 2015    Temat postu:

a osłony na ramę to gdzie ? Very Happy
trochę za dużo tego nagaru na tłoku...może czas zmniejszyć dawkę oleju Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 21:26, 17 Lut 2015    Temat postu:

O osłony zaczepiałem butami więc poszły w odstawkę, a w rzeczywistości nagaru jest dużo mniej niż to na zdjęciu wygląda Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:05, 17 Lut 2015    Temat postu:

Grzegorz, sprawdzałeś czy Ironman jest lżejszy niż 6days'owy Supersprox Stealth ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 23:09, 17 Lut 2015    Temat postu:

Niestety nie ważyłem. Miałem porównać masy Ironman/Supersprox/Rental (aluminiowy), ale składałem wszystko w pośpiechu i braku możliwości zważenia.

Organoleptycznie porównując to masy są bardzo zbliżone w przypadku Ironman - Supersprox, Rental trochę lżejszy.

Edit:
Znalazłem takie porównanie (zainteresowani muszą już sobie sami przeliczyć):

Alum = 15 to 16oz for a 50T (at least the take offs from my bikes that I measured)
generic steel = 28 to 32oz (48 and 52T)
SuperSprox according to factory = 28oz (#T?) ($76 at Sprocket Center)
Renthal Twin Ring per factory = 26oz (#T?) ($90 at MC Superstore)
Ironman = 18oz for 48T per website ($100)
Sunstar Works Z = 25oz ($100)
Super Light 520 steel by Drive systems = 26oz (good buy at $43, Sprocket Center)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Wto 23:34, 17 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:20, 17 Lut 2015    Temat postu:

na 4cs jeździsz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin