Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hybryda sx-f/exc-r z silnikiem RFS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:54, 10 Gru 2012    Temat postu:

a gdzie to dałes robić mi zawołali za obróbkę jednego gniazda 50 zl wymiana jednej prowadnicy 180 zł i to są ceny bez części prowadnic i gniazd jest 4 take koszta masakryczne. w lc4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:40, 10 Gru 2012    Temat postu:

NMR Lublin [link widoczny dla zalogowanych] Czesto bywam w lublinie wiec zaworze i odbieram graty ale mozna tez do nich wysłac czesci i po zrobieniu odsyłaja, do tego to aso ktm wiec we wszystkie czesci na miejscu mozna sie zaopatrzyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:01, 12 Sty 2013    Temat postu:

kolejna porcja gratów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w wolnej chwili przekółem korbe i wycentrowałem sobie wał
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po wyjeciu wału z silnika miał bicia radialne 0,15 i 0,19 a boczne 0,1 czyli powyżej dopuszczalnej normy.
Po przekuciu korby i wycentrowaniu ma radialne 0,02 i 0,03 a boczne 0,07 (norma radialne 0,05 a boczne 0,12)
cdn...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:09, 12 Sty 2013    Temat postu:

Nie lepsza by była korba hot rodsa z mosiężną tulejką jak oem? Bo prox jest tam goły ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:16, 12 Sty 2013    Temat postu:

miałem hot rodsa i przez dwa sezony sprawowała sie super, po rozkuciu prawie zadnych sladów zuzycia, teraz z ciekawosci wziołem proxa bo ma niby lepsze opinie, no i hot rods MADE IN CHINA a prox MADE I JAPAN. Okaze sie w praktyce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 23:05, 12 Sty 2013    Temat postu:

co to jest bicie boczne?
i gdzie można znaleźć normy dotyczące max bić wału?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:16, 12 Sty 2013    Temat postu:

Na fotce opisałem mniej wiecej o co chodzi:
[link widoczny dla zalogowanych]
wartosci które podałem zawarte sa w serwisówce i dotycza ktm exc/sx z silnikiem rfs.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 0:25, 13 Sty 2013    Temat postu:

ok dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:01, 13 Sty 2013    Temat postu:

jak mocna prasa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:32, 13 Sty 2013    Temat postu:

chyba 25ton

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:23, 14 Sty 2013    Temat postu:

ostatnio widziałem chybrydę na allegro podobną do twojej tylko koleś pisał że cała modyfikacja odbyła się bez ingerencji w ramę. czy jest to faktycznie możliwe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:00, 14 Sty 2013    Temat postu:

jest to nie możliwe bez poważnej ingerencji w wydech albo głowice, w zasadzie wydechu nie przerobisz bez mocnego przewężenia i załamania co bardzo nie korzystnie wpłynie na jego prace, pozatym mocowania silnika trzeba przespawac wiec jest konieczna ingerencja w rame.
pokaz link z ta aukcja.

Powoli do przodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pon 22:22, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 1:46, 15 Sty 2013    Temat postu:

Aukcja już się skończyła też ją widziałem. Oglądałem twoją hybryde i wiedziałem że coś musi być nie tak gdy pisało że rama nie przerabiana. Możliwości rejestracji też nie miał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:03, 15 Sty 2013    Temat postu:

Kuźwa czy tylko ja jestem cos nie teges - strasznie lubię oglądać takie relacje z remontów silników. Wcześniej była relacja hacera na forum sm - teraz ta Smile
Super Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:24, 15 Sty 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] link do aukcji pisałem do kolesia niestety nie odpisał.
apropos remontu niemogę się napatrzeć na tak dokładnie wyczyszczone kartery ja do mycia swojego silnika stosowałem płyn akra k2 jakieś szczotki i pomimo tego efekty nie były zbyt imponujące. a zwłaszcz tyczy się to głowicy twoja wygląda jak nówka; a może poprostu ty kupujesz cały silnik nowy w częściach a nam piszesz że stary składasz heheh


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Wto 15:24, 15 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 4 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin