Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sx-f 450 napięcie stojana brak iskry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vito19




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zach-pom

PostWysłany: Czw 21:49, 11 Gru 2014    Temat postu:

Spidi napisał:
Może za głęboko szukasz - świeca nowa? Co z przewodem do świecy? Może tam jest pies pogrzebany...


Tu jest wszystko w porządku, oporności sprawdzone - w normie i nowa irydowa świeca, nic szukam dalej :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:15, 11 Gru 2014    Temat postu:

ja po zimie tak miałem, aku niby dobrze kręciło ale nie odpalił, podładowałem aku i zapala, nie sprawdzałem wtedy żadnych napięć, a jak odpali, pochodzi , to na ciepłym pali dobrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vito19




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zach-pom

PostWysłany: Sob 17:40, 13 Gru 2014    Temat postu:

KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)

Z góry bardzo dziękuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 14:42, 14 Gru 2014    Temat postu:

vito19 napisał:
KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)

Z góry bardzo dziękuje


przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:41, 14 Gru 2014    Temat postu:

jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 19:49, 14 Gru 2014    Temat postu:

wójo napisał:
jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany.


nie nie, spadek o 2V nie do 2V


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 20:08, 14 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:29, 14 Gru 2014    Temat postu:

vito19 napisał:
KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:

2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);

Z góry bardzo dziękuje

jeżeli chodzi o spadki o 2V a nie do 2V to jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vito19




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zach-pom

PostWysłany: Wto 16:31, 16 Gru 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
vito19 napisał:
KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)

Z góry bardzo dziękuje


przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie


Dzięki za pomiary, zauważyłem że na wolnych obrotach (w przeciągu 5 minut) napięcie na akumulatorze powoli rośnie do z 13,5V do 14 a nawet do 14,12V a jak dodam gazu od razu spada do 13,6-13,8V wymienię regulator i zobaczymy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 18:29, 16 Gru 2014    Temat postu:

u mnie też rośnie tak do 14, póxniej jak dodaję to rośnie do 14.5max,(gdzieś przy 5000obrotów) i później spada tak do 13.8, czyli w sumie dużego przyrostu napięcia nie ma mięzy wolnymi obrotami a 5k

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TOMEK M




Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Wto 20:29, 10 Lut 2015    Temat postu:

Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TOMEK M dnia Wto 20:31, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vito19




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zach-pom

PostWysłany: Czw 20:23, 12 Mar 2015    Temat postu:

TOMEK M napisał:
Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło.


I co pomogło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TOMEK M




Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Czw 23:18, 12 Mar 2015    Temat postu:

i du*a, pomogła regulacja gaźnika, bateria poszła do reklamacji bo na starej pali na dotyk. Według mnie za mała pojemność i na zimnym nie daje rady, sam prąd rozruchu nie styka, chyba za duży spadek napięcia i gubi iskre. Dam znać po reklamacji. Na ciepłym super,więc stawiam na regulację a jeśli nie skutkuje to baterie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:32, 12 Mar 2015    Temat postu:

u mnie na tym nowym statorze z trail techu ładowanie takie same ja na zwykłym ,
ten silnik tak ma , jak na zimnym nie zapali po 5-10s kręcenia to póxniej jest problem, nawet nieduzy spadek napięcia na aku spowoduje za słabą iskrę, i mimo że rozrusznik nieby kręci jeszcze w miare ok to nie odpali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TOMEK M




Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pią 13:51, 13 Mar 2015    Temat postu:

Dokładnie, u dobrego mechanika dowiedziałem się jak go palić zimnego, po odkręceniu paliwa 2 strzały rolgazem i zaczynam kręcić i dopiero jak silnik ruszy wyciągam ssanie,'styknie
pół obrotu, tym sposobem pali na dotyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nunek1000




Dołączył: 13 Sie 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Barczewo

PostWysłany: Sob 23:53, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Odkopuję temat, dziwne sytuacje z tymi sxf, zmieniliśmy ze sprawnego moto do kolegi dosłownie wszystko magneto,stator,impulsator, cewkę,regulator,moduł,instalację i dalej brak iskry, przez kabelki do aku w motocyklu podpieliśmy aku od auta i nagle iskra wróciła. W czym tkrwi problem, aku nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin