Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMOCY !!!!!! KTM sx 125
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Pon 19:09, 24 Mar 2014    Temat postu: POMOCY !!!!!! KTM sx 125

Jak pisalem we wczesniejszych tematach niedawno kupilem sobie KTMsx 125 z 2003r. I moto chodzi bez zarzutu oprocz tego ze jak na niskich obrotach gwaltownie dokreci sie manetke gazu motocykl gasnie. Juz naprawde nie wiem co robic!!!!!!! Swiece zmienilem, manuala sciagnolem i przeczytalem, gaznik ustawilem wedlog manuala, filtr wyczyscilem i sprawdzalem czy nie lapie lewego powietrza. A gasnie tak samo jak gasl! Dzisiaj znowu chcialem ustawic gaznik to zgasl mi jak wczesniej na amen ze go nie moge odpalic!!!!!!!! A moze poprostu moto sprzedac komus kto sie tego podejmie i kupic sobie nowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:13, 24 Mar 2014    Temat postu:

A jak odkręcisz powoli manetę to gaśnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Pon 20:03, 24 Mar 2014    Temat postu:

No wlasnie w tym sek ze jak odkrece manetke powoli to ladnie idzie a jak jest rozpedzony to mozna odkrecic manetke odrazu i nawet nie mysli o tym zeby zgasnac. Najgorsze jest to ze jak np jade pod gore i ma za male obroty i chce dokrecic to mi gasnie. I wtedy musze sprzeglo gaz prawie konca i puszczac sprzeglo to wtedy jakos to idzie. To co mnie najbardziej irytuje i boli to to ze to fajny i zrywny motorek tylko ze przez to nie moge sie z niego w pelni cieszyc Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kibitlewski dnia Pon 20:06, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:33, 24 Mar 2014    Temat postu:

Jak dla mnie gaźnik do regulacji.
Sprawdź dokładnie jakie masz dysze i jaką masz iglicę.
Porównaj z tym co jest w manualu.
Oczywiście pod uwagę bierz tabelę z ustawieniami gaźnika według wysokości n.p.m. i temperatury.
Przydałoby się również sprawdzić poziom paliwa w gaźniku.
Częsta bolączka starszych 2T.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:34, 24 Mar 2014    Temat postu:

a porównywałeś dysze jakie masz, a jakie powinny być pod temperaturę jaką masz plus wysokość n.p.m?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Pon 21:33, 24 Mar 2014    Temat postu:

Czarna magia to o czym teraz mowicie, gazniki to moja zmora bo nie mam wystarczajacej wiedzy na ten temat Rolling Eyes . A jak by kupic nowy gaznik? Albo ile by takie cos moglo kosztowac u mechanika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:57, 24 Mar 2014    Temat postu:

Czego nie ogarniasz?
Odkręcasz 4 śrubki i wykręcasz dysze.
Na nich masz popisane cyferki i porównujesz je z tabelą.

Kupisz nowy gaźnik to czeka Cię to samo.

Oddaj może motocykl do serwisu.
Zapłacisz mniej niż za gaźnik a Ci wyregulują sprzęt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:58, 24 Mar 2014    Temat postu:

nowy nic nie da jak nie będzie dobrze ustawiony

jak nie ogarniasz weź wydrukuj sobie ten wykaz dysz, pozycja iglicy itp z serwsówki tam jest tabela i oddaj do mechanika
niech posprawdza co i jak tam masz

chodź nie jest to jakies trudne możesz pooglądac filmiki zobaczyć na zdjęciach jak wyglądają te dysze

wtedy odkecasz dolny dekiel gaźnika, wykręcasz dysze, sprawdzasz jaki rozmiar, a na nich pisze, podmieniasz na odpowiednie to samo z iglicą-jej ustawiasz odpowiednią pozycje klipsa w rowku i to tyle
jest jeszcze poziom paliwa w gaźniku ale myślę że na razie podmiana dysz wystarczy o ile tego wymaga sytuacja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:36, 24 Mar 2014    Temat postu:

strona 124
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Wto 18:35, 25 Mar 2014    Temat postu:

Dobra podejme sie tego sam bo w poblizu nie ma jakis konkretnych mechanikow i pozatym naucze sie czegos nowego. Czyli jak sie do tego zabrac? Wystarczy wymontowac gaznik i odkrecic dolna pokrywe i jakos potem to powinno isc? Jak czytalem tabele to az mnie to przerazilo Shocked
bo wystarczy ze temperatura wzrosnie albo zmaleje o 10C i znowuu trzeba pol motocykla rozkrecac aby dostac sie do gaznika i wyminic ta dysze? Mam rozumiec ze do regulacji powinienem kupic zestaw dysz i iglic? I ile to mniej wiecej bedzie mnie kosztowac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:38, 25 Mar 2014    Temat postu:

kup sobie pojedynczą dyszę główna ok 25zł(allegro) na temp w której przeważnie będziesz jeździł, na początek.
ale najpierw rozbierz i zobacz jakie masz rozmiary


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Wto 19:03, 25 Mar 2014    Temat postu:

Dobra dzieki za pomoc w najblizszych dniach jak bede mial czas to wymontuje gaznik i zobacze jaka mam dysze. Mam jeszcze jedno pytanie bo przy gazniku jest az 5 wezykow i czy wszystkie sa do odpowietrzenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:12, 25 Mar 2014    Temat postu:

Są to wężyki przelewowe
Jak w gaźniku jest paliwo i go przechylisz to którymś poleci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Wto 19:21, 25 Mar 2014    Temat postu:

Czyli one nie musza byc jakos polaczone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:35, 25 Mar 2014    Temat postu:

nie musisz ich demontować to tego
zdemontuj tylko komorę pływakową


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin