Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMOCY !!!!!! KTM sx 125
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:39, 25 Mar 2014    Temat postu:

Ty jesteś w PL czy cały czas w Norwegii?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Wto 20:08, 25 Mar 2014    Temat postu:

Wiem ze nie musze ich demontowac tylko jak kupilem moto to byl straszny balagan w tych wezykach a niektorych nawet brakowalo wiec zrobilem porzadek ale chcialem sie zapytac czy napewno to tak ma byc. A ja jestem na stale w norwegii a co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:28, 25 Mar 2014    Temat postu:

Bo bym Ci pomógł to ogarnąć albo sprzedał mój gaźnik ze 125 sx z ustawieniami i dyszami jakie trzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Wto 20:42, 25 Mar 2014    Temat postu:

Dzieki za dobre checi ale powinienem sobie sam z tym dac rade, tylko zabardzo nie kumam tej tabeli z manuala, i mam zmienic tylko dysze i dobrac ja do temperatury? A jak z tym klipsem na iglicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:20, 25 Mar 2014    Temat postu:

wiesz ile npm mieszkasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Wto 21:33, 25 Mar 2014    Temat postu:

250 m.n.p ale to musi byc idealnie czy moze byc roznica np 50-80m? I co jak np w weekend jade na tor co jest 100 m.n.p. Musze znowu rozkrecac gaznik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 23:05, 25 Mar 2014    Temat postu:

Ustaw sobie tak:
Dysza wolnych obrotów #50
Iglica R1469D Klips na 3 ząbku od góry
Dysza główna #190
Ilość obrotów śrubą powietrza 1. Czyli wkręcasz ją aż poczujesz opór (nie za mocno) i wykręcasz o równo jeden obrót.

Dysza wolnych obrotów to ta najdłuższa z dziurkami. Odkręcasz ją płaskim wkrętakiem.
Dysza główna to ta na samym środku, odkręcasz ją nasadką.

Ustawienia te masz od 0-300m npm i od 6-15'C

Regulujesz gaźnik później dopiero jak czujesz że zaczyna pracować inaczej.
Ogólnie zasada jest jedna, lepiej za bogato niż za ubogo.

Jak wyciągniesz iglicę to zobacz jak wygląda - czy nie jest wytarta i czy końcówka jest ładna ostra a nie jakaś już kastrowana.
Dysze wkręcasz dość lekko. Tak jakby były z plastiku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Śro 18:42, 26 Mar 2014    Temat postu:

Klips na 3 zabku od gory? To znaczy ze od gory zjezdzamy o 3 zabki i na 3 zapinamy klipsa? Dzisiaj rozebralem gaznik i nie mialem z tym jakis problemow. Teraz mam dysze wolnych obrotow 48 a glowna 182. Jeszcze oprocz tych dysz musze kupic srube do regulacji obrotow ( Ta plastikowa bo ktos ja ulamal Evil or Very Mad ) myslisz ze mozliwe ze ja dostane u dealera KTM czy bedzie z tym straszny problem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:06, 26 Mar 2014    Temat postu:

dostaniesz normalnie

3 rowek to środkowy rowek(uważaj zmieniając żeby CI nie wystrzelił klips)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:35, 26 Mar 2014    Temat postu:

Możliwe że przez tą ułamaną śrubę masz taki problem z gaźnikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Śro 19:41, 26 Mar 2014    Temat postu:

Dobra bede uwazal z tym klipsem Very Happy . A jest straszny przeskok miedzy tymi dyszami co byly w gazniku a tymi co ma kupic? Mozliwe ze tez przez ta srubke ale jak wymienie te dysze i srubke i wyreguluje gaznik i jak moto dalej bede takie sytuacje stwarzal to chyba go sprzedam Shocked

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kibitlewski dnia Śro 19:52, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:09, 26 Mar 2014    Temat postu:

wystarczy ze wymienisz dysze główną i tą śrubkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Śro 20:18, 26 Mar 2014    Temat postu:

Ok a jak juz wszystko poskrecam to trzeba najpierw gaznik zalac paliwem czy poprostu wkrecasz kopniesz kilka razy paliwo zlapie, potem wyregulowac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:29, 26 Mar 2014    Temat postu:

tak odkręcisz kranik, poczekasz chwilę paliwo wpłynie do gaźnika pare kopów i dzyźdzyńdzyń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Czw 20:23, 27 Mar 2014    Temat postu:

Witam dzisiaj bylem w skalepie i kupilem te dwie dzysze i ta plastikowa srubke. Wszystko zamontowalem moto poskrecalem i odpalilem pojezdzilem po ulicy i ani razu sie nie zdarzylo ze jak podkrecilem manetke od razu to zeby gasl. Moto idzie pieknie i agresywnie. Ale jak wjechalem na tor i tam jest taki odcinek ze przy ostrym zakrecie gdzie jeszcze nie ma nasypu tylko trzeba na nodze nakrecic i naniskich obrotach sie jedzie troche pod gore, to jak odkrecilem manetke od razu to moto sie zadlawil ale i tak jest lepiej bo wczesniej gasl. I czy z tym dlawieniem da sie jeszcze cos zrobic czy juz raczej lepiej nie bedzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin