Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMOCY !!!!!! KTM sx 125
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:46, 27 Mar 2014    Temat postu:

to zależy jakie to dławienie?na jakim biegu? coś w stylu bububu?
może za wysoki bieg?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:51, 27 Mar 2014    Temat postu:

A na którym rowku miałeś iglicę przed regulacją?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 21:43, 27 Mar 2014    Temat postu:

Czy dławienie lekkie dławienie przy niskich obrotach na wysokim biegu jest dopuszczalne? Dzieje się tak np. na 6 przy dosyć niskich obrotach. Od średnich nie ma mowy o żadnych dławieniu, obojętnie jaki bieg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Czw 22:01, 27 Mar 2014    Temat postu:

Kurcze dobrze ze mi o tej iglicy przypomniales, bo zapomnialem ustawic klipsa Evil or Very Mad . Jutro to zrobie i napisze jak wtedy dziala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:09, 28 Mar 2014    Temat postu:

jak masz za wysoki bieg to zawsze zmuli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Pią 18:17, 28 Mar 2014    Temat postu:

Mam problem bo jak wyciągnąłem tą przepustnice z iglica to nie wiem jak tą iglica wymontowac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:23, 28 Mar 2014    Temat postu:

najpierw oddzielasz linkę gazu ruchem w dół i na bok
samą iglice wyciągasz odkręcająć ten grzybek w przepustnicy nasadówką 6


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Pią 21:41, 28 Mar 2014    Temat postu:

Odkrecilem grzyba i wyciaglem iglice ale byla ustawiona tak jak mowil haker tak wiec nie wiem co jest na rzeczy. Bo czasami pod gorke na na niskich obrotach jak mu mocno przykrecisz to gasnie Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:06, 28 Mar 2014    Temat postu:

nie jest powiedziane że musisz tak mieć
spróbuj obniżyć o jeden albo podnieść zobaczysz rezultaty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Pią 22:14, 28 Mar 2014    Temat postu:

Watpie czy to cos da a pozatym ja nie mam huski ze wszystko na wierzchu i tylko odkrecic. Ja zeby sie dostac do gaznika to musze bak odkrecac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:35, 29 Mar 2014    Temat postu:

a tam
jak miałem 200 popuszczałem opaski, przekręcałem gaźnik w moją stronę, odkręcałem dekiel z linką i przepustnicą i wyjmowałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Nie 11:01, 30 Mar 2014    Temat postu:

Mam problem bo jak wczesniej otwieralem gaznik to tylko poswiecilem latarka przez szpare od linki i sprawdzilem na ktorej pozycji jest klips. Ale jak wczesniej problwalem to odkrecic to za cholere sie nie da probowalem nasadka ale przez te naciecie na linke slizga sie. Juz naprawde nie wiem co zrobic Sad . A tak w ogole to dzieki zat en fajny pomysl z gaznikiem!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:46, 30 Mar 2014    Temat postu:

a masz tam normalnie kanty jak śruba?bo powinieneś i nasadką to sie odkręca i nie powinno to być jakoś mocno skręcone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Nie 15:17, 30 Mar 2014    Temat postu:

To wyglada tak jak by bylo razem odlane bo nie widze tam gwintu. Ale dzisiaj juz nie wytrzymalem i moto poszedl do mechanika bo tez cos sie ze sprzeglem stalo. Zobacze jak go zrobi to powie co bylo .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski




Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lier Norwegia

PostWysłany: Nie 18:30, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Witam soeki ze tak dlugo nie pisalem ale ktm byl u mechanika i sie skonczylo wymiana tloka i korby, wszystkich uszczelek w silniku i wszystkich czesci ruchomych gaznika. Mechanik zna sie na rzeczy bo zawodowo w ktm jezdzi 15 lat pozatym to sasiad wiec zrobil mi to wszystko w dobrej cenie. Wedlug niego wszystko jest ok ale jak wolno jade i depne gazu to dalej gasnie. Wczoraj bylem na torze 4 godziny przejezdzil bez usterki wszystko chodzilo ok dzisiaj chce odpalic. Za pierwszym kopem ale zaraz zgasl i ani znaku zycia. Wiec wydmuchalem cylinder przeczyscilem swiece odpalil pochodzil chwile i znowu zgasl i nie chcial odpalic. Co to moze byc? Juz naprawde nie mam sily po przed tym mialem chinolka 110cc i 5 lat bez usterki przejezdzil i dalej go mam ale sprzedaje bo wyroslem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin