Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250 SX 2009,2008
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks
Gość






PostWysłany: Śro 15:52, 27 Lut 2013    Temat postu: KTM 250 SX 2009,2008

Witam próbując sie zarejstrowac po kilkunatu nie udanch próbach stwierdziłem ze to nie ma sensu(taka mała podpoweidz do admina o zmiane tego glupiego kodu weyfikacyjnego na coś bardziej czytelnego.)Ale mniesjza w to niedługo jeszcze raz spróbuje sie zalogowac.A wiec tak jak w temacie chciał bym nabyc ktm sx 250 2t 2009 lub 2008 i w weekend wybieram sie obejrze jedno cacko i interesuje mnie co powinienem sprawdzic i jak konkretnie zeby nie wpakować sie w niepotrzebne koszty.PRzeznaczam na zakup około 15 tysi wiec oczekuje czegoś co nie bedzie strasznie dobite i ze na samym początku nie wydam jeszcze 2 na remont możecie mi jakoś doradzić jak to zrobić?Z góry dzięki i Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 15:57, 27 Lut 2013    Temat postu:

Co do podpowiedzi dla admina nic to nie da bo nie ma takowego (jest cały czas offline).
Co do kodu przy rejerstracji zazwyczaj były czytelne Very Happy.
2t prosta konstrukcja, najlepiej jak ściągniesz cylinder i go obejrzysz. Szybko to sie robi a odrazu będziesz wiedział co jest w silniku (przy 4t więcej z rozbieraniem jest).
Dalej to standard, wszystkie łożyska kół, pds, główki ramy, wahacza czy nie ma luzów.
Czy lagi nie ciekna, stan napędu, ogólna przeszłość motorka, co w nim robione było o kiedy.
Na marginesie z takim funduszem chyba wolał bym 4t kupić. No chyba że jeździsz ostro na torze w zawodach i każdy kg masy się liczy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks
Gość






PostWysłany: Śro 16:07, 27 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki za tak szybka odpowiedz.Nie kolego nie bede latał raczej po torze ale w zawodach tylko to bedzie raczej jazda po bezdrożach i żwirowni czasem moze jakiś tor.Tylko chodzi o to ze 4 t sam sobie nei zrobie a 2 raczej sobie poradze w 4 jest sporo niepotrzebnych elementów które nie wystepuja w 2 t i chodiz tu bardziej o koszty serwisowania bo jak 2t ci poleci tłok i cos tam jeszcze to nie ma tragedj a kolega teraz robi dość stara swoaj wr 400 i powiem ci kolego że nie chcial bym przyjac na siebie tych kosztów co on teraz ponosi.A 2 t przedewszsytkim lżejszy zrywniejszy i wogle lepie jsie czuje na takiej pile motorowej na 2 kołach:P
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 16:27, 27 Lut 2013    Temat postu:

No kwestia podejścia.
Porównaie jest na forum 4t czy 2t i doszliśmy do wniosku że kwestia gustu czy ktoś woli pilarką jechać czy czteropakiem Very Happy.
Remonty niby w 2t mniej kosztowne ale częstrze.
Ja obecnie robię kapitalkę u siebie w 4t i już poszło coś ponad 5k . . . (na szczęście to juz końcówka remontu Very Happy).
I jak żwirowania i te sprawy nie lepiej Ci endurzaka kupić ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:28, 27 Lut 2013    Temat postu:

na taką jazdę porozglądaj sie za exc. bardziej się nada. sx jest typowo na tor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 16:37, 27 Lut 2013    Temat postu:

Ja na swojego 2T wydałem również jakieś dobre 5tys. (mowa o silniku)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:19, 27 Lut 2013    Temat postu:

Wiem kolego e exc bedzie bardziej pod moje potzreby ale znaleść coś fajnego w exc to jest nie lada wyzwanie a znalazłem sx 250 2009 za 15900 wiec mi sie wydaej ze coś jescze utarguje i zawsze to nie bedie tak zle.Tylko mam po niego 700 km troche dużo.Zapodam link to sobie zerknijcie jak widizcie na peirwszys rzut oka ze coś jest nie tak to prosze o podpowiedz.Linka nie zapodam bo nie moge przez peirwsze 24 h ale jakoś go tu zaraz wrzuce:P
Motorek widać ze bardzo szanowany przez poprzednego właściciela.No tak remonty częściej sie robi ale mniej pracochlonne i brak praktycznie kosztów jakie ponieśli byśmy na serwis bo praktycznie wszystko sobie samemu robimy co nie?No to znajomy coś koło tego samego teraz mu wychodzi juz koło 2 wpakowł ale jeszcze liczyliśmy ostatnio to tak z 3 mu zostało wiec nie bardoz bym tak chciał.No w sx brakuje aku i takich różnych dupereli ale jak popatrze na ten egzęplarz to jestem mile zaskoczony.W weekend bym chciał sie wybrac o tego sx ale sie jescze zobaczy jak to wyjdzie tka jak mówie duuuużo do jechania po niego mam.A ten remont kolego to chyba kapitalke robiłeś co nie?U mnie to jest to ze to bedzie dość nowy sprzęti nie tak bardzo dojechany.Może ktoś ma blisko zeby go obejrzec i uniknąć wrazie wu niepotrzebnych kosztów Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 17:28, 27 Lut 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
Ja na swojego 2T wydałem również jakieś dobre 5tys. (mowa o silniku)


Hacker co ty z moto zrobiłeś to mistrzostwo świata i tam o kosztach juz sie nie gada Very Happy

Wracając do tematu podejdź do sprawy spokojnie.
Przemysl czy na pewno nie opłaca Ci się poczekać, wypatrzeć i kupić exc a nie jechac po sx i byc potem niezadowolony. 700km kawał drogi, chyba z jednego końca Polski na drugi będziesz jechal.


Link od Lecha1koks:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 17:29, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:35, 27 Lut 2013    Temat postu:

Dokładnie kolego Z Kołobrzegu aż pod kraków:PTroche daleko.Dzięki za ten link w poscie od 4tSTUNT jest ten link do tego motorka jak by ktoś chciał zobaczyc.Może i masz racje moze warto poczekać tka jak patrzyłem to mało było nie zniszczonych exc a kupic za 15 i jeszcze dokładać to raczej mija sie z celem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:08, 27 Lut 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
a cos takiego i duużo taniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 20:35, 27 Lut 2013    Temat postu:

sprawdz czy ten kat ma numery vin bo widze ze rama lakierowana proszkowo wiec z numerami moze byc problem.


a tak na marginesie pokaz foto tego sprzeta za 15900


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:23, 27 Lut 2013    Temat postu:

Kolego tamtego też już oglądałem tylko tamten mam 800 chyba w jedna mańke wiec dużo za dużo już aż pod ruską granica.Ale tamten gościu ma jeszcze jedego a 12600 chyba i jest to rok 2008 też i też sx.Link do tamtego masz w poście u 4t STUNT u tego użytkownika bo blokada anty smapowa mi na to nie pozwala.SadA na piatek chciał bym już jechaćSmile I zakupić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:57, 27 Lut 2013    Temat postu:

Sprzęt od handlarza zawsze wygląda ładnie.
Lecz nie wiesz kto co jak i dlaczego.
Ja uważam, że przy kupnie 2T zawsze powinno się liczyć remont.
Zwłaszcza przy takiej wyżyłowanej sztuce jaką chcesz kupić.
Wszystko tam masz tuningowe, zwiększona kompresja.
Ten silnik ma dużo częstsze okresy między serwisowe niż seryjna sztuka.
Uwzględnij, że np. kupnie będziesz musiał wymienić tłok, korbę i łożyska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:42, 01 Mar 2013    Temat postu:

Pierwsza maszyna ze stanik KTM już zakupiona oby sezon sie rozpoczoł bardzo dobrze.Wiec tak ja kwyżej pisałem miałe pojechac i pojechałem.Cacko kupione Brałem tego z 2009 bo tamta z 2008 juz sprzedana cholera a na tamtego liczyłem ale mniejsza w w to cene dość sporo ztargowałem wiec jestem zadowolony BRak testów bo dopiero wruciłem i jechałem 12 h wiec czas na odpoczynek i jutro od rana ujeżdżanie bedize.Sprzęt zadbany sporo dodatków i oby sie sprawował jak najlepiej.Z zewnątrz oki i trzeba mieć nadziej ze w środku też.Jeśli ktoś ma jakieś sugestie czy coś to piszczcie smiało cjhetnie wysłucham.A i jeszcze jedno jaką mieszanke robić do niego?Kupiłem od razu sobie olej Motul (79 zł/1litr) i chciał bym wiedzieć w jakich proporcjach do paliwa poda ktoś to jeszcze dzisiaj to mozę jutro pojeżdżęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:55, 01 Mar 2013    Temat postu:

Dobra proporcje już mam jest to 1:60 tak na marginiesie. teraz czas na podstawowe czynności po kupnie czyli zmian oleju w silniku filtr powietrza paliwa i przychodzi coś jeszcze komuś na myśl?(Napęd ok,klocki też opony też tłok i cylinder raczej też ale narazie nie zaglądam poczekam troche. )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin