Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250 SX 2009,2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:13, 01 Mar 2013    Temat postu:

na 1:60 to powodzenia.
zalewaj 1:40 przynajmniej.
teraz po kupnie sobie możesz zmienić olej i wszystkie plyny typu sprzeglo, hamulce, chlodnica


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Sob 9:24, 02 Mar 2013    Temat postu:

1:40 przynajmniej? to znaczy ile najlepeij 1:20?? ciekawe czy wogóle na obroty bedzie wchodził.
1:60 napisali w serwisowce żeby silniki sie zacieraly i podupadła renoma KTM?? zastanowcie się, Oczywiście mowa tylko o pełnym markowym syntetyku.

hacker33 jak można dać 5tys za remont 2T? kupileś nowy silnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:28, 02 Mar 2013    Temat postu:

380 to najdroższy ze wszystkich 2T Ktm-a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:30, 02 Mar 2013    Temat postu:

1:60 napisali żeby spełnić normy itp
1:40 jest najbardziej optymalna mieszanką


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Sob 10:15, 02 Mar 2013    Temat postu:

na pyrkanie starczy 1:50 i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:58, 02 Mar 2013    Temat postu:

Nie no w serwisie napisane 1 :60 i dlatego pytam sie jaki dokładnie.Wiec oleje powymieniam na przyszły weekend.Nie wiem dzisiaj zrobiłem mieszankę 1:60 i nawet ok nie kopcił za mocno i wkręcał sie na obroty bardzo fajnie.Oby tka dalej.Tylko muszę pozmieniać okleiny bo stał w ciepłym i się po odklejały na rogach ma ktoś może jakąś fajną stronkę na owe okleiny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:09, 07 Mar 2013    Temat postu:

A słuchajcie jakie tam ida oleje?Chodzi mi jaki i ile sie leje np do skrzyniu i chłodnica i czy jest jakieś odpowietrzanie tej chłodnicy.A do sprzęgła?Chodzi mi co powinieneim wymienić zawsze robil mi to w seriwsie ale teraz pora na to żeby samemu sie troche pomęczyć.
Prosił bym o podpowiedz co powinieniem zmienic i jak jest to skomlpikowane to jak to powinieniem wymienic.Z góry dzięki i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:07, 07 Mar 2013    Temat postu:

Może zacznij od ściągnięcia Manuala.
Tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi na twoje pytania wraz ze zdjęciami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:30, 07 Mar 2013    Temat postu:

A z kąd kolego msm pobrac ta manualke?Dostałem wraz z motorem tylko z 2008 roki i od exc wiec to chybanie bedzie to pasowalo.Gdzieś widziałem własnie temat z manualkami ale nie wiem gdzie cholera chyba na forum musze poszukac .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pią 13:23, 08 Mar 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:49, 11 Mar 2013    Temat postu:

Podziękował serdecznie:)A ja wyczytałem w katalogu castrola ze powinien iść oelj 75 w 140 full syntetic.I cholera wie czy to dobry bo już go wlałem i chodzi dobrze ale nie wiem bo w serwisówce pisze 15 w 40 4t?I sie troche dziwiłem czemu taki ale nie wiem czy to błąd serwisówki (wątpie ) czy mój.Możecie mi powiedziec jaki wy wlewaliście do sowich sprzętów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:05, 11 Mar 2013    Temat postu:

10W40
motul transoil
silkolene comp gear


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:38, 12 Mar 2013    Temat postu:

No to ja zalałem troche inny taki był podany w katalogu castroal i co teraz jeździć na takim czy zmieniać go?A co lejecie do paliwa ja mam też jakiegoś motule tyko nie pameitam jakiego ale płąciłem za nie go chyab 60 zł za 1 litr wiec bedzie to cos dobrego chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:06, 12 Mar 2013    Temat postu:

zmien na taki jak napisałem
a do mieszanki motul 800 lub ipone samourai


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:09, 14 Mar 2013    Temat postu:

No to do mieszanki mam własnie motula 800 tylko chyba przesadziłem z oleje ostatnio by troche bryzzgał olejem z dyfra przy wyjściu z silnika i mocno kopił teraz dałem mniej i jest gites juz nie pluje olejem.Olej bedę musiał zmienic ale jakoś czasu i chęci brak.A pytanko amorek z tyłu mi cieknie lekko kosztowne to jest znaczy sie naprawa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin