Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250 SX 2009,2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:24, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Dobra olej zmieniony i wszystko gra do meiszanki zamówilem bańke 4 litry będzie gites na troche mi starczy.A teraz niedługo bedzie czas na zmiane laczka z tyłu bo jeszcze jest gites ale dość sporo latam po asfalcie tak 50 na 50 i jakiego mi polecacie żeby nie zdzierał sie tak szybo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:32, 02 Kwi 2013    Temat postu:

ac 10 michelin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:49, 04 Kwi 2013    Temat postu:

Dzięki będę miał tą oponę na Uwadze.Ale teraz trochę z innej bajki po ostatnim Weekendzie i sturlaniu się z żwirowni(glebie podczas podjeżdżania)
Zaklinował mi się na górze łańcuch i sturlałem go z zablokowanym kołem.I widzę że łańcuch zaklinował się na zębatce ogniwo łańcucha wlazło na ząb na tylnej zębatce.To raz ciach do auta po śrubokręt i zdjąłem go powrotem na zęby żeby pasował.Ale widzę że trochę się luz na łańcuchu zrobił.To po powrocie do domu raz ciach śrubę odkręciłem i chciałem go zdeka naciągnąć ale śruba do naciągania z lewej strony(patrząc z pozycji siedzącej na motorze) nie chce puścić i co teraz z ta "bladzia" zrobić.prawa ok puściłem.Mam serwisówkę w domu ale cholera w języku angielskim a u mnie to ciężki temat jest dużo lepiej w niemieckim ale jest tylko angielska wersja.Powiecie mi co źle robię czy trzeba wyciągnąć ten napinacz czy jak bo jutro będę walczył dalej ale zawsze wolałem zapytać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:06, 04 Kwi 2013    Temat postu:

jeśli chcesz napiąć łańcuch popuszczasz śrube od ośki a później napinasz z lewej i prawej strony śrubami
może ciezko idzie bo ośki nie popuściłeś Very Happy

a co do napędu jeśli taka rzecz się stała to może warto już go wymienić no chyba że ewidentnie to twoja wina że był za mało napięty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 18:08, 04 Kwi 2013    Temat postu:

Te śrubki dobrze przesmarować miedzianym smarem. Ogolnie napiskaj wd40 i może puści. Spróbuj stopniowo ja luzować wkręcając i wykręcając. Jak puści to potem nasmaruj miedzianym smarem, bo te śruby lubia się zakleszczać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:44, 04 Kwi 2013    Temat postu:

jak nie pusci to podgrzej wahacz mocną opalarka albo palnikiem jak sruba pusci, oczysc gwint na srubie i wahaczu przy pomocy nazynki i gwintownika.
Czesta przypadłosc w ktmze te regulacje sie zapiekaja, po oczyszczeniu dobrze nasmaruj i na sezon bedzie z głowy, przed zima dobrze jest je ponownie wykrecic i nasmarowac.
Co do wykrecania jeszcze to nie krec płaskim kluczem tylko wyjmij oske koła i wykrecaj sruby od regulacji kluczem nasadowym.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:16, 04 Kwi 2013    Temat postu:

Powiem ci kolego że raczej to moja wina ale nie że był za słabo napięty tylko z góry przekoziołkowałem się ja a motor tylko na lewa stronę poleciał i był chyba na dwójce i ciągle chodził i nagle zgasł wiec to raczej moja wina a może był za słabo napięty tak bywa.Spróbuje tak zrobić jak opisujecie ale chyba wykręcę wszystko i odkręcę nasadowym.A napęd chyba jest w bardzo dobrym stanie tak mi się wydaje tylko muszę to napiąć i będzie gites.Zobaczę jutro z rana.I dzięki bardzo za tak szybka i bardzo profesjonalna poradę dzięki że mogę na was liczyć
Pozdro.
W linku w podpisie zapodaje filmiki z ostatnich szaleństw na śniegu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:54, 05 Kwi 2013    Temat postu:

Więc tak rano sie za to zabrałem i sprawa wygląda następujaco:
1.Ściągnełem koło i odkeciłe tą śrubę napinającą ale chyba bedzie lipa bo nie mam gdzier już dalej napinać skończyła się przestrzeń.I tu pytanie co teraz zrobić czy ściągnąć łańcuch i wyciągnąć jedno oczko czy jak?
Po drugie wyciągając trzpień czy "bolec"z koło zauważyłem że jest dość mokry a bardziej tłusty tak powinno być?
2.Przy okazji jak mam wszystko sciągnięte to robić coś tam jeszcze dopuki pogoda nie pozwala na jazdę?
3.Wiadomo klocki musze wymienić bo się zdeka skończyły.1 miesiac temu były w bardzo dobrym stanie ale nagle patrze a tu lipa.
Niżej zapodaje wszystkie fotki co do tego opisu.Jak ktoś coś zauważy nie tak to z chęcią wysłucham.A jeszcze jedno przy kolumnie kierowniczej w dole ramy koło błotnika przedniego widać jakąś rdze co to może być czyżby łożysko główki ramy do wymiany czy można dalej na tym latać.
A jeszcze jedno z dyfuzorem który już jest rudy to najlepiej chromowanie zna ktoś zakład który się tym zajmuje dobrze w zachodnipomorskim?Czy idzie jakoś lepiej to zrobić i jakie koszty tego chromowania.









Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:44, 05 Kwi 2013    Temat postu:

jak łancuch i zebatki sa w dobrym stanie to mozesz skrócić łancuch o jedno ogniwo(mozliwe ze ktos wczesniej włozył za długi albo kombinował z przełozeniami ).
Co do oski koła to musi byc tłusta bo tez portafi sie pozapiekac w tulejkach kołą, przy okazji sprawdz czy tylne koło nie wykazuje zadnych luzów na łozyskach, sprawdz napiecie sprych.
Co do główki ramy to koniecznie to rozbierz i zweryfikuj co sie tam dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:33, 05 Kwi 2013    Temat postu:

No to skruce go dzida o jedno ogniow i popusze troche i powinno byc dobrze .A jak mam to sprawdzic te luzy na łożyskach?A jak bede składał do zapodać na ośkę tylną jakiegoś smaru czy czegoś?A jak mam podejść do rozbierania tego łożyska bo nie mam pojecia jak sie do tego zabraćSadA z tym dyfrem to co polecacie chromowanei jakeisczy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:17, 05 Kwi 2013    Temat postu:

ja bym nie skracał. może było kombinowane może nie.może się urwac i kaplica. choć na początku wyczytlbym jaka firma łańcucha i zebatek oraz stan zębów

ośke delikatnie przesmaruj smarem i tyle.

jesli chcesz spr. lozyska koła montujesz wszystko jak ma byc motor na podstawce i jak stoisz przodez do boku motora to ruchami od siebie do siebie ruszaj kolem jesli wyczujesz luz to wymiana. jeśli sa ok daj smary troche pod uszczleniacz i składaj

dyfuzor wyczyść papierem ściernym i tyle i tak zaraz będzie to samo. no chyba ż emusi sie świecic to wtedy jakies metdy można pomysleć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:10, 05 Kwi 2013    Temat postu:

Wiec kolego co z tym lancuchem zrobic teraz?Kiedys w quadze tez skrucalem bo byl za dlugi.Tez regulacja sie juz skonczyla:)no to lozyska sa ok spradzalem.Dyfer najchetniej bym jakos pomalowal bo jest totalnie rudy:)A z tym lozyskiem glowki ramy to jak sie do tego zabrac co?Trzeba lagi zrzucic czy jak bo tego jeszcze nie robilem.Napedu nie ma co zmieniac tylko dla tego ze sie rozciagnol jesli jest w dobrym stanie co nie?Lozysko kola jest jak najbardziej ok.Klocki juz zamowilem i na poniedzialek bede mial a co z ta rdza na lozysku glowki ramy?Robic cos z tym czy tylko przesmarowac smarem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:21, 06 Kwi 2013    Temat postu:

co do głowki ramyu to tak rozbierasz lagi przednie wyhciągasz . potem odkręcasz kierke ( tak zeby było wygodniej ) i masz 2 sruby. jedna na kluczyk 10 ktora sciska górna półke, i zaraz obok na kluczyk chyba 27 duza nakretka luzujesz obie srube i nakrętke. i juz ci wychodzi górna półka w góre a dolna w dół ciagniesz. ja przy rozbieraniu od razu bym wymienił łozyska 50 zł to nie majątek a zawsze to pewność.

no skoro naped jest ok to nie ma co zmieniac. po 1 to wyczysc potem diagnozuj co i jak. moze juz niemasz osłon gumowych w ogóle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:34, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Wiec tak lamcuch skucony wszystko zlozone i chyba ok al teraz czekam na klocki bo nie sie skonczyly dopiero we wtorek beda.Ale i tak w nastepny weekend trzeba pojezdzic.Wiec co do tego lozyska w nastepnym tygodniu dopiero zajze bo brak czasu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin